facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Van der Valk Hotel Gilze Tilburg

Van der Valk Hotel Gilze Tilburg

Info

Toonaangevend hotel nabij A58 aan de rand van Tilburg. 227 hotelkamers en hotelappartementen, 18 zalen, wellness/fitness, restaurant, bar, casino.

Label

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg
Klein Zwitserland 8
5126 TA Gilze
T: +31 161 454951
F: +31 161 452171
E: [email protected]
www.hotelgilzetilburg.nl

KvK Brabant: 18018643
BTW nr: 8173.56.046.B.02
IBAN NL97 RABO 0131207784


All reservations apply to the “The Uniform Conditions for the Dutch Hotel and Catering Industry” (UVH), except with the consent of the parties deviated from in writing.

Adres: Klein Zwitserland 8, 5126 TA Gilze, Noord-Brabant, Netherlands
Telefoonnummer: 31161454951
moc.klav@grublitezlig
Stad: Gilze
Route: Klein Zwitserland 8
Postcode: 5126 TA



op zoek naar gerelateerd: van der valk gilze restaurant menukaart, van der valk gilze brunch, van der valk gilze zwembad, hotel tilburg, van der valk tilburg nieuwbouw, van der valk tilburg adres, van der valk tilburg aanbieding, van der valk breda
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Paardenhotel Brabant Paardenhotel Brabant 161 meter Super stallen
Eetwinkel Kom D'r In Eetwinkel Kom D'r In 497 meter Mooie cafetaria en bistro in hartje Gilze met leuk en gezellig personeel, en goede kw...
Irish Pub The Banner & Eetcafé Irish Pub The Banner & Eetcafé 893 meter Fijne ontvangst. Heerlijke Guinness en andere heerlijke biertjes. Lekker eten en supe...
De Huyskamer Gilze De Huyskamer Gilze 1 km Met grote groep gegeten Was super geregeld Buiten borrelen en in private dining room...
Restaurant Samen Restaurant Samen 1 km Lekker geluncht met familie! Eten was heerlijk echt een aanrader!
De Hooikar De Hooikar 2 km Leuke lokatie. Ijs was redelijk. Vriendelijk personeel
La Place La Place 2 km Goede plek om even de innerlijke mens te voeden.
Van der Valk Gilze Van der Valk Gilze 2 km Ze hebben alles bijzonder goed geregeld wat betreft het naleven van de Coronamaatrege...
Recensies
Zeer tevreden over ons verblijf. Kamer met jacuzzi was top. We hebben genoten van de natuur, fietsen en een stevige wandeling. Tevens ligt het hotel ook ideaal voor een uitstap naar Breda of Tilburg. Ook het restaurant is een aanrader, 3 avonden op rij vol op genoten van het lekkere eten. Ontbijt ook lekker en voldoende keuze. Personeel zeer vriendelijk, van reeptie, bediening tot technische dienst. Wij komen zeker terug.
Het was erg druk op een zaterdagavond. We waren blij dat we toch terecht konden zonder reserveren. Daarvoor 3 sterren. Het eten was goed, maar de bediening niet zo best. Steeds vragen waar de salade bijgerecht bleef. Is nooit gekomen, ook de Parmezaanse kaas moesten we bijna zelf uit de keuken halen. Toen dat er eindelijk was, was de pasta koud. Een dame niet de bediening zelf kwam langs om te vragen of alles naar wens was, toen we al klaar waren en heeft de ober blijkbaar een uitbrander gegeven. Hij kwam excuus maken maar gaf zijn collega de schuld. Zwak hoor. Waarom niet zoals bij andere Valkrestaurants 1 ober voor een aantal tafels? Juist als het druk is moet je er geen chaos van maken. Daarvoor trekken we weer een ster af. Na al dit gedoe hadden we geen trek meer in koffie of dessert en zijn vertrokken. Hebben onderweg naar ons vakantieadres in België op een terras nog van een lekker ijsje genoten.
Onze vaste stop om een hapje te eten als we vanuit het vliegveld Eindhoven komen. Heerlijk gegeten zoals altijd. Meestal is er plaats, maar het kan er goed druk zijn dus reserveren is handig. Service is vlot en het eten smaakt top!
Wel veel lopen binnen. Eigelijk de lekkerste chateanbriade gegeten. Voortreffelijk idee die steen. Hoop dat meer vdValken dit concept overnemen. Tweede avond iets anders en ook weer 'petje-af' Fijne uigebreide ontbijten. Koffie mag van mij beter.
Mooie ligging, groot hotel. Wat onpersoonlijk. Zorg vooral dat je NIET kamer 053 hebt: deze is gelijkvloers en er staat gewoon een auto vlak voor je terras. Dus niets van uitzicht. Heb dit gemeld en ook achteraf mail verstuurd maar ze vinden het niet nodig te reageren... Prijs-kwaliteit kan beter...
Afgelopen week een nacht verbleven in de Golden suite. We kwamen binnen in een adembenemende kamer met alle gemakken voorzien. Wat jammer was, was dat er nog een lege emmer mayonaise midden in de kamer stond. Vooral voor het geld wat je betaald. Je kunt je hart op in de eetgelegenheden! Wij hebben heerlijk gegeten maar helaas was de eerste pizza heel koud. En de tafel die voor ons gereserveerd was aan andere mensen vergeven. Alsnog geef ik 5 sterren en dat komt door een heel groot deel door het personeel. We zijn erg vriendelijk en behulpzaam behandeld. Het was wel fijn geweest voor het geld wat je betaald om een tegemoetkoming te krijgen, dan was het helemaal af geweest!
Twee nachten verbleven samen met mijn vriend, wij hadden op voorhand geen verwachtingen. Het hotel heeft een prachtige chique uitstraling, ook is het hotel mooi gelegen met wat bos gebied. We hadden een mooie kamer, met een goed bed, een bubbelbad en een mooi uitzicht op de natuur. We hebben de eerste avond gebruik gemaakt van live cooking, dit was verder prima, het is eigenlijk een lopend buffet genoeg keuze qua eten en drinken en eigenlijk ook wel fijn dat je jezelf kan redden. Het restaurant oogt ook weer chique en het was gezellig druk maar wel weer met een ontspannen sfeer. Tweede avond hadden we niks geregeld voor het diner en we hadden eigenlijk geen zin om het hotel te verlaten dus we kwamen last minute vragen of we gebruik konden maken van het diner, eigenlijk zat het restaurant helemaal vol maar we mochten ook plaats nemen in de bar, fijn dat we niet werden geweigerd, dat uiteindelijk gedaan en daar hebben we ook van de diner kaart gegeten, de sfeer was gezellig, het eten van de kaart was ook prima. Het was smoordruk, dus waren voorbereid op een lange wachttijd maar dat viel reuze mee, daar geen last van gehad. Daarnaast hebben we nog gebruik gemaakt van het binnen en buiten zwembad, we hebben enorm genoten van het buitenzwembad, hier was de serveerster ook erg vriendlijk en gastvrij. Daarnaast nog heerlijk genoten van de sauna en het turks stoombad. Enige minpunt vond ik dat de kleedruimte niet heel fris was, de vloer vond ik niet heel schoon en er hing niet een hele frisse geur. Verder erg genoten van de welness. Er was s’ ochtends een heerlijk ontbijtbuffet met ruime keuze en weer een ontspannen sfeer. We hebben het personeel tijdens ons verblijf ook als erg vriendelijk en gatvrij ervaren. Kortom erg genoten van ons verblijf!!
Gebruik gemaakt van het lunchbuffet. Viel helaas erg tegen. Weinig keuze aan brood werd slecht aangevuld, de warme gerechten waren uitgedroogd en niet goed warm o.a. de friet was koud en slap en er was weinig keuze aan dranken enkel koffie, thee en wat sapjes kant en klare rotzooi. Tot onze verbazing kwam een dame van de bediening om 13.10 uur aan tafel met de vraag of we de rekening alvast wilde voldoen, want ze moest verder met haar werk… heel vreemd! Buffet was tot 14.00 uur, maar door deze actie voelde we ons erg opgejaagd en weg gekeken door het personeel. Ik raadt het niet aan. Zonde van het geld €23.50 per persoon.
Wat een onplezierig personeel daar. Er kan geen lachje af. Het meiske dat afrekende wilde voor 4 drankjes, twee ommeletten een uitsmijter en een broodje carpaccio 130 euri afrekenen. Niet ingestapt maar een sorry voor de fout kon er niet af. Dit nog niet meegemaakt nij vd Valk
Jammer dat de lunchkaart zo uitgekleed is, zeer beperkte kaart en het befaamde 12 uurtje waar wij speciaal voor komen er ook niet meer is. Kroketten brood kan je overal krijgen. Zo weinig keuze echt een trieste bedoeling tov de diner gerechten. Van der Valk Gilze is helaas niet meer wat het is geweest qua kaart. Niet iedereen wilt een uitgebreide brunch of een uitsmijter. Jammer , een klant minder.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid