facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor De Huyskamer Gilze

De Huyskamer Gilze

Info

In 2019 openen wij een nieuw restaurant met terras aan het mooiste plein in Gilze. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Volg ons dan!



"In het centrum van Gilze vind je restaurant De Huyskamer Gilze. In De Huyskamer ligt de focus op een optimale gastbeleving waarbij persoonlijke aandacht vanuit de bediening net zo belangrijk is als de kwaliteit van de gerechten uit de keuken. Hier geniet je van een heerlijke kop koffie, lunch, borrel of bourgondisch diner. Beleef onze heerlijke koffie of proef onze bijzondere wijnen & bieren. Alle gerechten worden in eigen keuken bereid met verse lokale ingrediënten. Bij De Huyskamer draait alles om aandacht. Of je nu komt voor een snelle lunch, een drankje op ons terras, in onze overdekte tuynkamer of voor een avond lekker lang tafelen, wij zorgen voor een ongelofelijke beleving."

"In het centrum van Gilze vind je restaurant De Huyskamer Gilze. In De Huyskamer ligt de focus op een optimale gastbeleving waarbij persoonlijke aandacht vanuit de bediening net zo belangrijk is als de kwaliteit van de gerechten uit de keuken. Hier geniet je van een heerlijke kop koffie, lunch, borrel of bourgondisch diner. Beleef onze heerlijke koffie of proef onze bijzondere wijnen & bieren. Alle gerechten worden in eigen keuken bereid met verse lokale ingrediënten. Bij De Huyskamer draait alles om aandacht. Of je nu komt voor een snelle lunch, een drankje op ons terras, in onze overdekte tuynkamer of voor een avond lekker lang tafelen, wij zorgen voor een ongelofelijke beleving."
Adres: Bisschop de Vetplein 9, 5126 CA Gilze, Noord-Brabant, Netherlands
Stad: Gilze
Route: Bisschop de Vetplein 9
Postcode: 5126 CA


Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Restaurant Samen Restaurant Samen 311 meter Lekker geluncht met familie! Eten was heerlijk echt een aanrader!
Irish Pub The Banner & Eetcafé Irish Pub The Banner & Eetcafé 375 meter Fijne ontvangst. Heerlijke Guinness en andere heerlijke biertjes. Lekker eten en supe...
Eetwinkel Kom D'r In Eetwinkel Kom D'r In 769 meter Mooie cafetaria en bistro in hartje Gilze met leuk en gezellig personeel, en goede kw...
De Hooikar De Hooikar 829 meter Leuke lokatie. Ijs was redelijk. Vriendelijk personeel
Van der Valk Hotel Gilze Tilburg Van der Valk Hotel Gilze Tilburg 1 km Zeer tevreden over ons verblijf. Kamer met jacuzzi was top. We hebben genoten van de ...
La Place La Place 2 km Goede plek om even de innerlijke mens te voeden.
Recensies
Met grote groep gegeten Was super geregeld Buiten borrelen en in private dining room gegeten Alles was tegelijk klaar en gebracht , het eten zag er mooi uit op bord en smaakte super lekker Het personeel was super vriendelijk en goed
De 1e keer dat we hier lunchten met onze quilt club. We vinden het een uitstekende sfeervolle locatie met heerlijke maaltijden. Komen zeker een keer terugEten: 5/5
Heerlijk geluncht, betaalbaar. Jammer dat ze op dinsdag gesloten zijn. Stonden voor een dichte deur.Eten: 5/5
Keer op keer genieten we van de service en leuke gerechten. Parkeren: Goede parkeerplaats achter het restaurant.
Sfeervolle locatie met vriendelijk personeel. Geen gekke prijzen en de kwaliteit van het gebak en de drankjes was prima.Eten: 5/5
Heerlijke locatie voor een feestje... lekker hapjes en drankjes.. een zeer fijn personeel! Ons mam vergeet deze verjaardag nooit meer : Parkeren: Binnen eten, fijne serre, terras voor en grote tuin achter. Parkeren naast de tuin en voor de deur.
De Huyskamer is een gezellige plek die er erg sfeervol uitziet. Het is heel mooi ingericht en er wordt lekker bier geserveerd. Het personeel deed een beetje betuttelend omdat wij buiten rookten maar was verder wel vriendelijk. Er waren veel opties op het menu. Wij hebben er niet gegeten maar het zag er lekker uit, al dan niet aan de prijzige kant.
Afgelopen zaterdag voor de 4e keer bij De Huyskamer gaan eten. Het eten is het elke keer heerlijk, de bediening is super vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding is goed! Wij bestellen elke keer het verrassingsmenu en tot nu toe heb ik elk gerecht oprecht kunnen genieten. En ik ben een enorm moeilijke eter, dus dat zegt wel wat! Echt een aanrader.
We kwamen hier op een zaterdagavond rond 7 uur. Topdrukte, want er was een feest in de tuin en er was een festival op het plein. We hebben even getwijfeld of we moesten blijven, want misschien zou de drukte ten koste van het eten gaan. Gelukkig bleven we. We werden zeer vriendelijk ontvangen, het diner was belachelijk lekker en we hebben een zeer prettige avond gehad. Dikke aanrader!
Een paar jaar geleden kwamen we hier graag, maar het geheel is flink achteruit gegaan. De laatste keer waren de porties zó klein, dat we na ons bezoek thuis de frietuur hebben aangezet omdat we nog steeds veel honger hadden en we zijn normale eters hoor Die avond moest ik 120 euro voor 2 personen betalen, de entrecote was niet meer dan 80-100 gram en er lagen 3 worteltjes en nog wat spul bij. Bedroevend! Ik hoef geen bouwvakkers maaltijd, maar dit had ik nog nooit in mijn 62 jaar meegemaakt. Na meer als 10 jaar klant te zijn geweest, ben ik er klaar mee. Gelukkig heeft Brabant ook nog restaurants waar alles wél klopt.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid