facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Theaterhotel Almelo

Theaterhotel Almelo

Info

In het hart van Twente ervaar je bij Van der Valk Theaterhotel **** gastvrijheid pur sang.

Adres: Schouwburgplein 1, 7607 AE Almelo
Telefoonnummer: 0546 803000
Stad: Almelo
Route: Schouwburgplein 1
Postcode: 7607 AE

op zoek naar gerelateerd: theaterhotel almelo programma 2018, theaterhotel almelo jochem myjer, theaterhotel almelo parkeren, theaterhotel almelo aanbieding, theaterhotel almelo zwembad, daghap theaterhotel almelo, theaterhotel almelo programma 2017 2018, theaterhotel almelo ontbijt
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Hotel Huis van Bewaring Hotel Huis van Bewaring 277 meter Gaaf hotel, mooie kamer, vriendelijk personeel. In Almelo centrum hing een leuke kers...
Toneel Op Stelten Toneel Op Stelten 315 meter Theaterman met passie
Zwemparadijs Preston Palace Zwemparadijs Preston Palace 975 meter Zwemmen wordt een ware belevenis in de subtropische jungle van Preston Palace. Het mo...
Jut en jul Clowntjes Jut en jul Clowntjes 2 km Kinderfeestje om nooit meer te vergeten. Wij verzorgen je kind een feest om nooit mee...
Recensies
Wij zijn van een koude kermis thuisgekomen. Dit was niet wat we verwacht hadden. Voor een luxe comfort kamer met climax control hebben wij 179 euro betaald. Vd valk staat voor thuiskomen en uitrusten. En normaal is alles tot in de puntjes geregeld maar bij vd valk Almelo gaan de dingen heel anders. Hieronder een opsomming met verbeterpunten. Want voor bijna 200 euro heb ik géén enkele vorm van comfort mogen genieten. - Wij hadden na onze reservering gebeld naar vd valk Almelo om te vragen om een balkon. Ze zouden het noteren en als er een vrij was zouden we die krijgen. Toen we aankwamen bij het hotel kwamen we erachter dat ze niet gecommuniceerd hadden over de wens voor een balkon. -  Een bezorger van buiten, mag ons eten, niet afgeven bij de receptie. Hij moest buiten blijven staan met het eten terwijl wij gewoon bereid waren het zelf bij de receptie op te halen. De service in dit hotel is ver te zoeken. - Vervolgens ligt er een kaartje met 2 namen wie onze kamer schoongemaakt hebben. Mensonterend. De schoonmakers krijgen waarschijnlijk te weinig tijd om het goed in orde te maken. Bruine vlekken in de handdoeken en vlekken in iedere stoel van onze kamer. - Daarna was ook het zwembad gesloten dit werd niet vermeld toen wij online onze booking deden. - Daarnaast kon ik vanuit bad luisteren naar schreeuwende buitenlanders. Er werden asielzoekers opgevangen in onze hotelhal eigenlijk waren ze overal. Ik vind ook dat iedereen een plek verdiend maar wanneer ik bijna 200 euro betaal voor een kamer, verwacht ik rust! - Rugpijn door het veel te zachte doorgezakt bed. -Tijdens het ontbijt opgestaan om jus d'orange bij te halen. Wordt onze tafel AFGERUIMD en vergeven aan andere mensen. Nou lekker thuiskomen is dat. - De kamer was verouderd, muur was vier en de spotjes "verlichting" in de badkamer gingen niet meer aan evenals een kapot spotje boven het bed. Ook Hing er hairconditioner als badschuim. Lijkt mij niet goed voor de whirlpool. Ook was de whirlpool op de foto tijdens het boeken een stuk ruimer. - De waterkoker ontbrak dus ik kon geen thee maken. En bij de 4 cupjes waarmee je koffie zet lagen enkel 2 melkcupjes en 2 suikerstaafjes. Oftewel de helft ontbrak. Kortom; Niet wat we verwacht hadden. En ook een teleurstelling in vd Valk. Wij zijn namelijk trouwe klanten maar hiervoor wil ik nooit meer betalen.
Best een heel fijn verblijf ! Bijzonder verassend prettig verblijf gehad, voor mij de eerste keer in een Van der Valk hotel! Eerste nacht was er ergens een feest, dat was net iets minder, maar andere nachten heerlijk en goed, voor mijn doen dan, geslapen. Ondanks dat de junior suite tegen iets sleets dreigt te komen was deze heel prim om te gebruiken en van de te verwachten gemak en comfort voorzien. De fitnessruimte had ik lekker op een morgen geheel voor mezelf -heerlijk hoor privé - en was op een leg press na behoorlijk compleet. De volgende morgen had ik de eerste tijd het zwembad voor mezelf, ook erg prettig. Water lijkt wat fris, maar eenmaal erdoor gaat het prima. Bubbels zijn wat zacht, waterstraal is zalig! Rond en in het hotel zijn de eetgelegen reuze! Mocht u eens wat lichter willen eten met hapjes wanneer wat te veel genoten na een paar dagen dan is Solero achter de Sociëteit een prima adres! Personeel is allemaal vriendelijk, ontvangst was ook heel netjes. En navraag naar verblijf ook keurig! Al met al heeft het me verrast en ben bijzonder tevreden weer huiswaarts gegaan. Aanrader dus!
op 16 Juli 2022 aangekomen rond +- 17:00. De vrouw achter de receptie had er geen zin in en was aan het telefoneren waarbij ze de degene aan de andere kant van de telefoon zuchtend te woord stond. Het was ook een erg warme dag. Aangekomen in de hotelkamer zagen wij dat we geen balkon hadden, terwijl we die voorheen +- al 5 maal in dit hotel geweest wel kregen bij dezelfde kamer. Even gecheckt op de website en daar staat inderdaad "met of zonder balkon". Zonde. Receptie gebeld om te vragen of dit geregeld kon worden, echter heeft zij ons verteld dat dit niet kan omdat dit niet "in het contract" zou staan. Wel konden we upgraden naar een zogeheten Junior Suite voor €40. Dit hebben we maar gedaan ivm enkele prive redenen. De Junior Suite heeft echter geen climate control/airco, geen bad en oud meubilair. Al met al is het zeker geen waar voor je geld. Er zijn een hoop Vd Valk hotelletjes waar je je geld beter kan besteden, en dus meer voor terug krijgt. Parkeren is gratis MITS er plek is. Plek is er bijna nooit dus bijna nooit gratis Wel kun je voor €5, 24 uur parkeren bij een parking in de buurt als je je kaartje scant bij de receptie. Zonder te scannen betaal je bij die parkeergarage €6... dus kun je overwegen of het het waard is voor die euro langs de receptie te gaan... Geen theater hotel meer :
2daagse overnachting gehad in een standaard kamer met climat control en een balkon. Kamer was schoon en netjes behalve een geprobeerde weggewerkte waterschade vlek op het plafond maar daar kijk je toch niet na haha. In het hotel was het zaterdag gezellig druk door een profronde evenement die aan de gang was. Vriendelijk personeel ook al hadden ze personeelstekort. Wat me wel opviel alles was wel een beetje verouderd, maar ik las op internet dat ze er mee bezig zijn om dit aan te pakken. Helaas geen fotos van de kamer euhrm niet aan gedacht stom.
De slechtste Van Der Valk van alle Valk Hotels die we al bezocht hebben. Het begint al op de parking waar je het gevoel krijgt op bezoek te gaan in een hospitaal. Bij aankomst zouden we beloofde drankjes krijgen voor ons gezelschap maar niets te zien! Geadateerd gebouw met vuile tapijten, kamer zonder airco maar voorzien van een ventilator die uit elkaar hangt en wanneer je hem toch op zet het lijkt of je op Schiphol bent. 2 Kamers met bad gereserveerd en duidelijk aangegeven, geven ze toch een douche in beide kamers. Stof overal dus niet goed gepoetst. Prijs we betaalden is 135 euro per nacht en totaal niet in verhouding. Dan kan je beter uitwijken naar Van Der Valk in Zwolle of Enschede, deze zijn van een wel heel ander niveau.
Helaas dit keer enorm teleurgesteld. Met mijn zoontje kwam ik bewust voor het zwembad. Het zwembad werd gerenoveerd waardoor het weekendje weg kosteloos verzet kon worden. Bij het in checken op de andere datum bleek dat het zwembad nog steeds niet open was maar we konden wel even zwemmen in het steenkoude water. Het was na renovatie nog niet volledig opgewarmd. M’n zoontje is er drie keer ingesprongen om vervolgens klapper tandend naar de kamer te gaan. Onze kamer was op de hoogste etage en de kamer lag helemaal achterin. Dit was erg onhandig omdat we samen steeds het hele hotel door moesten als we wilden zwemmen. Wisselen van kamer kon niet meer. Ik kreeg het advies dit nadrukkelijk te melden bij het boeken. Echter had ik dat ook gedaan. Daarnaast hebben ze €24 teveel in rekening gebracht. Nadat ik dit heb gemeld werd het terug gestort. Het hotel is ideaal gelegen en de kamer is prima maar helaas was er dit keer teveel wat niet prettig is verlopen.
Ik begrijp sommige reviews niet. Aan de kamer ontbreekt niets . De airco het was erg warm vandaag doet niet wat hij beloofd: op standje maximaal komt hij niet verder dan 25 graden. Maar verder was alles ok. Het ontbijt was ,zoals altijd in van der Valk, uitstekend. Helaas geen water in de koelkast. Service gewoon goed. We werden netjes gebeld, hoee laat we zouden arriveren, zodst alles klaar was. Inderdaad wel zeer beperkte parkeervoorzieningen, alles was vol!
Heel goed hotel! Vriendelijk personeel. Erg goed ontbijt. Veel mogelijkheden. Heerlijk in het centrum met op zaterdag leuke markt. Sauna turks stoombad en een leuk zwembad maar wij vonden het zwembad eigenlijk te koud. Kaners erg groot. Ik vond wel een behoorlijke rooklucht hangen in onze kamer. Ruime badkamer. Grote tv met genoeg zenders.
We hebben een geweldig mooie theateravondvoorstelling gehad. Balletvoorstelling het Zwanenmeer. Fantastisch. Mooie zaal, ruime plekken en heel goed zicht op het toneel of podium van waar je ook zit. We hadden tevens pauze arrangement. Prima in orde. Tafel was gereserveerd voor ons met een borrelpraat en drinken naar keuze. Hele vriendelijke bediening en vlot. Ook mooie ruimte om daar te zitten. Bovendien de parkeergarages zijn erg dichtbij. Paar minuten van het hotel. Ook binnendoor goed te bereiken. Jazeker hier gaan we nog eens weer naar toe.
Slechte ervaring. Er waren 3 dames die de entree controleerden. Ik had in Augustus al gereserveerd voor Elvis, balkon de eerste rij plaats 22 en 23. Dus ik haal mijn entreekaartjes te voorschijn en wordt bij de eerste rij weggestuurd daarna bij de tweede en de derde scant niet eens mijn kaartje, maar haalt uit een doosje een nieuw entreebewijs. Er was een onenigheid tussen het buro en het theaterhotel, en dus werden we midden in de grote zaal neergezet. We hadden extra betaald voor de duurdere rij Pure oplichting dus.

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid