facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Syrische Keuken Razan

Syrische Keuken Razan
Adres: Julianaplein 166, 6641 CT Beuningen, Nederland
Telefoonnummer: 06 19792445
Staat: Gelderland
District: Beuningen
Stad: Beuningen
Route: Julianaplein
Huisnummer: 166
Postcode: 6641 CT


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 16:00–21:00
woensdag: 16:00–21:00
donderdag: 16:00–21:00
vrijdag: 16:00–21:00
zaterdag: 10:00–22:00
zondag: 10:00–21:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Lavila Beuningen Lavila Beuningen 570 meter Lekker gegeten samen met oud collega's. We hebben gebruik gemaakt van het all you can...
Recensies
Heerlijk gegeten van de rijke Syrische keuken. Echt de moeite waard om naar dit kleine gemoedelijke restaurant te gaan. Vooral de hapjes en voor en nagerechten zijn subliem. Hoofdgerecht prima en lekker maar het zou zonde zijn om dat alleen te nemen. Top!
Heerlijk uit eten met moeders, zus en broer. Lekkere gerechten en zeer gastvrij.
Wat een smaakbeleving zeg.nEcht een leuk en smaakvol restaurant. Het begon met een vers geperst glas citroen met munt, maar wat Razan vervolgens uit de keuken laat komen, is echt ongekend lekker en smaakvol.nDe gastheer was zeer attent en super beleefd. De uitleg van de gerechten waren we ook zeer tevreden over.nnAls de kaarsjes aanstonden op tafel, dan was het helemaal perfect geweest.nnGerechten zijn laag in prijs, misschien iets te laag,nRaad iedereen aan een keer hierheen te gaan en de smaken van de Syrische keuken te leren kennen.nnVoor herhaling vatbaar!
Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten, veel keuze, ook mogelijk voorgerechten te bestellen met extra bordjes voor alles te proeven en delen. Je proeft dat alles vers bereid tot de fruitsap toe. We gaan zeker vaker terug en oprechte aanbeveling
Het was gisteren een drukke avond bij Razan. Bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Ze deden hun best en werkten duidelijk hard, maar alles duurde wel erg lang. Al met al hebben we 3 uur gezeten om alleen een voor- en hoofdgerecht te eten. De sfeer in het restaurant vonden wij wat minder, het is nogal volgestouwd met tafels en niet super gezellig ingericht. De gerechten maakten wel heel veel goed, het was echt ontzettend lekker. Vooral de Mandi met lamsvlees was heerlijk. Daarbij is de prijs-kwaliteit verhouding ook top, veel eten voor weinig geld!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid