facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Lavila Beuningen

Lavila Beuningen
Adres: Van Heemstraweg 66, 6641 AG Beuningen, Nederland
Telefoonnummer: 024 679 1690
Staat: Gelderland
District: Beuningen
Stad: Beuningen
Route: Van Heemstraweg
Huisnummer: 66
Postcode: 6641 AG


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 17:00–22:00
woensdag: 17:00–22:00
donderdag: 17:00–22:00
vrijdag: 17:00–22:30
zaterdag: 17:00–22:30
zondag: 17:00–22:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Syrische Keuken Razan Syrische Keuken Razan 570 meter Heerlijk gegeten van de rijke Syrische keuken. Echt de moeite waard om naar dit klein...
Recensies
Lekker gegeten samen met oud collega's. We hebben gebruik gemaakt van het all you can eat concept waarbij je aan tafel bestelt via een tablet. Eén hoofdgerechtje per bestelronde en dan eventueel aangevuld met een bijgerecht en 2 sushi gerechten. De gerechten zijn met zorg klaar gemaakt en smaakten erg goed. Sushi en bijgerechten zoals friet standaard. Desert is een buffet, niet bijzonder maar wel lekker en verzorgd. Er is ook de optie om drank af te kopen indien gewenst.
Vandaag voor de 1e keer geweest, alles was super, bediening is enorm vriendelijk en de service is perfect! Het eten was allemaal goed op temperatuur en heerlijk bereid. Ook heb ik een kijkje in de keuken mogen nemen, ik heb zelf in veel horeca zaken gewerkt maar zelden zo'n nette, schone keuken gezien.
Gewoon lekker gegeten! Leek all you can eat concept waarbij je aan tafel besteld. 1 gerecht per ronde en dan eventueel per ronde een bijgerecht en 2 sushi gerechten. Desert is een buffet, niets bijzonders maar wel lekker
Wat een geweldige zaak! Fantástisch gegeten, en dat bij een all you can eat-concept! Je zou het niet verwachten, maar de kwaliteit is echt top.nnEn wat is het mooi van binnen! Je ziet dat er veel aandacht is besteed aan het interieur.nnWij kunnen niet wachten om snel weer terug te komen!
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en opgediend door vriendelijk personeel. De sfeer is goed, je zit ook niet boven op elkaar zoals wel eens in restaurants is. Een hele fijne ervaring! Wij komen zeker terug! Ook nadien heel mooi de vraag wat vond je van het eten en de bediening enz. Dus je kwetsbaar opstellen en ook echt geïnteresseerd zijn in onze beleving van het eten en alles. Super! Dikke aanrader!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid