facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor PLUS Schulpen

PLUS Schulpen
Adres: Markt 2, 6051 DZ Maasbracht, Nederland
Telefoonnummer: 0475 461 491
Staat: Limburg
District: Maasgouw
Stad: Maasbracht
Route: Markt
Huisnummer: 2
Postcode: 6051 DZ


Openingstijden

maandag: 08:00–20:00
dinsdag: 08:00–20:00
woensdag: 08:00–20:00
donderdag: 08:00–20:00
vrijdag: 08:00–20:00
zaterdag: 08:00–20:00
zondag: 12:00–17:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Lidl Maasbracht Lidl Maasbracht 81 meter Sinds er zelfscankassa's zijn, sta je vaak in een lange rij voor de gewone kassa. Op ...
Recensies
Helaas vorige week de flappen in de reclame maar om 14u waren de kersenflappen op.nVandaag krentebollen in de reclame hangt er ook nog groot boven de rek maar idd krentebollen op.nAls je om 16.55 nog broodje wil mag je in n krat iets gaan zoeken terwijl winkel tot 18u open is. Ook n stokbrood waar boven hangt tot sluitingstijd verkrijgbaar ruim n uur vantevoren dus niet meer.nErg jammer dit.
Hele mooie ruim opgezette nette winkel met een groot assortiment. Wij waren ook de Plus Schulpen gewend en dat was anders maar dat neemt niet weg dat dit geen mooie supermarkt is en het personeel is ook heel vriendelijk en ook veel bekende gezichten die mee over gegaan zijn naar Jumbo.nLet wel nu is de slagerij weer veranderd met alles voor ingepakt gewicht maar ik vind wel dat je op een gemakkelijke manier moet kunnen vragen om een ander portie of gewicht wat de klant tenslotte wilt en dat mis ik ! ik wil bv 200 gram vers gehakt en dat kan nu niet want het is per 280 gram verpakt en dat vindt ik niet kunnen dus misschien een tip om naar de 5 te gaan.
Eerste jumbo die vriendelijk personeel heeft en behulpzaam is, kom van roermond en verhuist en verschil is goed te merken.nRmond verstaan of begrijpen ze geen Nederlands maar deze doet aan alle verwachtingen.nGa zo door maasbracht.
Zeer ruime Jumbo met groot assortiment
Assortimrnt zoals we kennen van Jumbo. Uitgebereide nieuwe winkel. Wat op valt is dat sommige vooral jonge medewerker een cursus 'Klantbejegening' mogen volgen om de klant vriendelijker te woord te kunnen staan. Zeker als je aan de kassa zit mag je mijns inziens met meer respect en vriendelijkheid communiceren naar je klanten. Vandaag een zeer nare ervaring gehad, ronduit brutaal te woord gestaan. De goede slagerij is er helaas ook niet meer. Hier zat eerst een zeer fijne Plus supermarkt met personeel net een vriendelijke uitstaling en een goede slagerij en daar kwam ik voor. Voor mij is dit nu niet meer de winkel waar ik mijn wekelijkse boodschappen ga doen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid