facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Lidl Maasbracht

Lidl Maasbracht
Keten van discountsupermarkten waar men terecht kan voor levensmiddelen en huishoudelijke artikelen.
Adres: Markt 9, 6051 DZ Maasbracht, Nederland
Telefoonnummer: 020 709 5039
Staat: Limburg
District: Maasgouw
Stad: Maasbracht
Route: Markt
Huisnummer: 9
Postcode: 6051 DZ


Openingstijden

maandag: 08:00–20:00
dinsdag: 08:00–20:00
woensdag: 08:00–20:00
donderdag: 08:00–20:00
vrijdag: 08:00–20:00
zaterdag: 08:00–20:00
zondag: 09:00–17:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
PLUS Schulpen PLUS Schulpen 81 meter Helaas vorige week de flappen in de reclame maar om 14u waren de kersenflappen op.nVa...
Recensies
Sinds er zelfscankassa's zijn, sta je vaak in een lange rij voor de gewone kassa. Op de vraag, die ik regelmatig heb gesteld of er een kassa bij kan, word je naar de zelfscankassa verwezen. Dat wil ik niet. Ik wil contant kunnen betalen en niet zelf het werk moeten doen. Ik krijg er geen korting voor. En ik wil ook nog even persoonlijk contact.nHet personeel is ook niet altijd even aardig helaas.
Ik heb veel Lidl winkels in binnen- en buitenland bezocht en ben daar iha zeer tevreden over. De Lidl in Maasbracht is echter verschrikkelijk. Het ontbreekt daar aan goed management. Sinds er scan kassa's zijn geplaatst, is er vaak maar 1 gewone kassa open, waar dan een ellenlange rij mensen voor staan te wachten. Tegelijkertijd loopt er voldoende personeel rond om op hetzelfde moment de 2e kassa te openen. Verder staan er bijna altijd een grote hoeveelheid rolcontainers in de relatief smalle gangen, waar dan echter niets mee wordt gegaan. Enkele uitzonderingen daargelaten, is personeel uiterst klantonvriendelijk. Ik kan niet wachten totdat de vernieuwde en grotere Lidl in Echt op 25/2 opengaat, waarvan het personeel altijd heel vriendelijk is. Dan zien ze mij nooit meer terug in Maasbracht!
Beste Manager, ipv klachten over lange rijen door te verwijzen naar de klantenservice, zou je er misschien zelf iets aan kunnen doen? Want wat een ellende is het toch altijd, ook nu de zelfscan er is, de grote volle karren hebben geen zin om zelf te scannen en gaan bij de gewone kassa met het gevolg dat mensen met weinig boodschappen en contant willen betalen 15 tot 20 minuten in de rij staan. Altijd chaos in dit filiaal.
Wat is dit toch een waardeloze winkel. Altijd gedoe en lange rijen aan de kassa. Sinds kort zelfscan kassa's maar dat werkt nog maar half, dus nog langere rijen. Ben niet de enige aan de reviews te zien en iedereen krijgt dezelfde waardeloze reactie. Doe liever eens wat aan die rijen. Wel altijd een aardige dame aan de kassa. Ouder met grijs haar, dat maakt nog wat goed.
Bemande kassa’s zijn vervangen voor zelfscankassa’s. Het gevolg: nog langere rijen bij de overgebleven bemande kassa. Het is niet meer te doen om diepvriesproducten hier te kopen. Ze zijn namelijk al ontdooid voordat je de winkel uit bent.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid