facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Fletcher Hotel-Restaurant Trivium

Fletcher Hotel-Restaurant Trivium

Info

Genieten van wellnessvoorzieningen, heerlijk dineren en overnachten in een prachthotel. Laat je verwennen.

Geschiedenis

Het luxe 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Trivium in Etten-Leur ligt net buiten het stadscentrum en heeft een gezellige bar, verfijnd restaurant en ruime kamers en suites. In Etten-Leur en omgeving zijn er diverse mogelijkheden voor een dagje uit. De natuurrijke omgeving is zeer geschikt voor het maken van mooie fiets- en wandeltochten. Een echte aanrader is het Vincent van Gogh Informatiecentrum. Hier kunt u alles te weten komen over Van Gogh en zijn relatie tot Etten-Leur. Liever de stadse drukte opzoeken? Met de vele winkels zult u zich geen moment vervelen.

Het hotel beschikt ook over Beauty en Wellness Trivium waar u helemaal tot rust komt. Hier vindt u twee soorten sauna's, een Turks stoombad, infraroodbeamers, een zwembad, jacuzzi en een schoonheidssalon voor ontspannende behandelingen. Na een dagje relaxen kunt u aanschuiven in ons restaurant met uitzicht op het zonnige terras bij het vijvertje en genieten van een heerlijk diner.

Wij heten u van harte welkom!

Adres: Trivium 72, 4873LP Etten-Leur, Noord-Brabant, Netherlands
Telefoonnummer: +31765010041
Stad: Etten-Leur
Route: Trivium 72
Postcode: 4873LP

op zoek naar gerelateerd: hotel trivium zoover, trivium etten leur telefoonnummer, trivium etten leur adres, fletcher hotel breda, trivium etten-leur wellness, fletcher etten leur wellness, fletcher hotel stadspark, fletcher hotels
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Trivium Hotel & Spa Trivium Hotel & Spa 29 meter Vriendelijke ontvangst en personeel, ruime en nette kamer met praktische voorzieninge...
Het Witte Paard Het Witte Paard 2 km We kwamen voor de lunch. Sowieso een zeer beperkte kaart, maar dat kan. Pistolet carp...
Vincents Vincents 2 km Mooi aangekleed restaurant op fijne lokatie. Hier met SD gegeten, maar natuurlijk ook...
Het Turfschip Het Turfschip 2 km Coronaproof vergaderen. Echt top geregeld!
Het Turfschip Etten-Leur Het Turfschip Etten-Leur 2 km Het personeel was traag. Het was absoluut niet druk, maar het duurde 10 minuten voord...
Recensies
Ontvangst was goed en vriendelijk. De suite was ruim maar kaal. Badkamer was simpel, dat kan, maar erg vies. De tegels op de vloer waren zwart van het vuil. En de voegen op de wand geel/oranje. Ook de dispenser van de shampoo zag er niet uit. Dit hebben we aangekaart en er zouden maatregelen getroffen worden. Na een dagje shoppen kwamen we weer op de kamer, wel opgeruimd maar de badkamer was niet schoongemaakt of in ieder geval niet schoon. Weer aangekaart en ondertussen gaan eten in het restaurant. Prima eten overigens, wel doorgezakte stoelen. Het eerste drankje was op rekening van het hotel vanwege het ongemak. Na het eten meer dan 2 uur weer terug naar de kamer. Was nog net zo erg als er voor. Foto's gemaakt hoe vies het was simpel met een handdoek en een beetje zeep wrijven, de handdoek was zwart! En deze weer laten zien. Ze konden niks meer voor ons doen. De volgende dag vertrokken.... Wij zijn echt wat gewent met pubers maar dit sloeg alles...
We hadden via een website een aanbieding bij dit hotel geboekt. We hadden als opmerking aangegeven dat we na 21.00 uur zouden arriveren en hier geen tegenwoord op gehad. Eenmaal aangekomen bleek onze reservering niet in het systeem te staan en er zouden geen kamers meer vrij zijn. Wij hadden een bevestiging van de reservering dus wilden ook graag naar onze kamer. We hadden al een uur gereden en wilden zeker niet nog 2 uur rijden om thuis te komen. De mevrouw achter de bali zou gaan kijken wat ze kon doen en bood ons een welkomsdrankje aan bij de bar. Even later kwam ze ons halen en vertelde dat ze toch een kamer had kunnen regelen van mensen die waarschijnlijk niet meer zouden opdagen. Dit vonden we wel vreemd, maar we waren allang blij dat we een kamer kregen. Ze vroeg ons om een x bedrag te betalen, dat hoger was dan het bedrag dat wij gereserveerd hadden, dit heeft ze gelukkig aangepast. Tevens vertelde ze dat het zonder ontbijt was, echter zat dit ook in onze reservering, ook dit heeft ze er nog bij gezet. Toen dit allemaal geregeld was konden we dan eindelijk naar onze kamer. De kamer was mooi en ruim, alleen wel wat stoffig. De wellness beneden in het hotel is niet heel groot, maar wel rustig en je kan er fijn ontspannen. Alleen de toilet rook niet heel fris en het toiletpapier en de zeep waren op. In de tijd dat wij in de wellness waren is dit ook niet aangevuld. Wel deden ze metingen van het water. De locatie is heel gunstig, niet ver van de snelweg, maar in het hotel zelf heb je daar helemaal geen last van. Het ontbijt was ook erg smakelijk, genoeg keuze voor iedereen.
Samen met mijn moeder, die veel gebruik maakt van een rolstoel, hadden wij 3 dagen bij Fletcher Trivium in Etten-Leur een comfortkamer geboekt via een actie uit het AD. We waren verrast bij binnenkomst van onze kamer. Deze was erg ruim, had toch wel een waterkoker en Nespresso-apparaat op de kamer, zelfs een koelkast en was erg ruim. Op de website was te lezen dat comfortkamers geen waterkoker en/of een koffiezetapparaat hadden. De foto's op de website van het hotel lieten oook minder ruimere kamers zien. Erg fijn dus! De volgende dag heb ik om een douchekruk voor mijn moeder gevraagd. Deze werd heel snel naar onze kamer gebracht door het vriendelijke personeel. We hebben fijne dagen gehad. Eén dag was onze kamer niet schoongemaakt, ondanks dat we het verzoekkaartje aan de deur hadden gehangen. Toen hadden we ook geen schone handdoeken. Helaas was het erg warm en kon er slechts 1 raam op een klein kiertje open. We hadden wel een ventilator, maar airco is erg welkom in dit hotel. Enige kleine minpuntje was onze ervaring in het restaurant: Hier gingen we iets drinken voordat we onze kamer op konden. Het duurde enorm lang voordat we werden geholpen. Toen ik dit ging melden, duurde het nog erg lang voordat we iets te drinken kregen. Ook het betalen duurde weer erg lang. Niemand kwam iets vragen. Ik moest opnieuw zelf naar de bediening lopen.
Ontbijt was heerlijk en uitgebreid, en de medewerkers waren erg vriendelijk en gastvrij. Geen last van geluidsoverlast van binnen of buiten, de omgeving is rustig. Helaas met de warmte was het niet te doen op de bovenste etage, er was wel een ventilator maar die was zo klein dat er bijna geen lucht vanaf kwam. Ook dachten wij een 2 persoonsbed te hebben maar dit bleken 2x 1 persoonsbedden die de hele tijd van elkaar af schoven. De kamer verder was prima en meer dan genoeg. De locatie was redelijk, ongeveer 20 minuten met de bus naar Breda of Etten-Leur, er was een busstop vlak voor het hotel.
Weer een typische en deze keer laatste Fletcher ervaring. Hotel lijkt in de lobby nieuw maar zodra je uit de lift stapt boven is het muf. Onze kamer rook naar een zwetende man, was warm en sfeerloos. Er stond een torenventilator met een dik plakkaat stof, die zet je voor je verdriet nog niet aan. Personeel was zeer vriendelijk, ontbijt was heel lekker!! Diner is zeer matig, fish and chips met vis die nieteens voldoet aan de kapitein iglo standaard. De welness, €12,5 betalen voor een dag entree. Omdat we beiden zwanger zijn zouden we wat zwemmen en even bubbelen. Helaas is het zwembad echt steenkoud! Eenmaal bij de receptie werd aangegeven dat het om een afkoelbad zou gaan, dan is het dus geen normaal zwembad.
Ik ben hier geweest om te dineren. Wat een bagger slefhte service, we konden pas 45 minuten later na dst we zaten bestelling plaatste. Voorgerecht was niks bijzonders. Hierna moesten we weer een half uur wachten met lege borden op tafel voordat die opgeruimd werd. Er werd niet naar je omgekeken, personeel liep merdere keren langs maar met een haast alsof ze naar de wc moesten. Kreeg de kans niet om te vragen of ze het konden opruimen zodat wij het hoofdgerecht konden krijgen. Hoofdgerecht was tevens smakeloos! Bagger slecht, heb ook driekwart laten staan. Toen meneer vroeg of het gesmaakt had gaf ik aan dat ik het niet lekker vond. Meneer kon bijdehand een opmerking maken dat de garnalen iig opn waren. Het toetje was een gerecht wat een kind kon maken met allerlei goedkope producten maar mooi geserveerd. Op deze locatie kom ik dus zeker niet terug.
Slechte ervaring met dit hotel. Geboekt via social deal,ivm mooie foto,s zwembad/wellnes...dochtertje is een waterratje...dacht mooi luxe dagje/nachtje weg. 2,5 uur van huis... High tea bij geboekt die was prima. Mochten niet zwemmen met de kleine, was alleen zonder badkleding en 18+ en tegen betaling. Hotelkamer ruim maar gedateerd en vies. Gemaild met hotel, verwacht iets ter compensatie, maar kreeg een mail terug wat totaal niet klant vriendelijk was,als ik 0 sterren kon geven deed ik het. Jammer fletcher. Duur dagje teleurstelling.
Het personeel in het restaurant is vriendelijk en behulpzaam.helaas was het eten slecht. Een synthetische boeren snitschel en een diepvries sate menu. Ook erg weinig voor gemiddeld 21. Euro Een toetje gemiddeld een tientje 2 bolletjes ijs en een streepje chocolade met een caramel flick. De lounge bevind zich in de grote koude ontvangsthal waar iedereen inclusief bezoekers van de meer dan 5 bedrijven doorheen lopen. Gelukkig hadden we een voucher , die verzachte de teleurstelling. Verder werkte de Nespresso niet. twee cupjes gratis wellness was redelijk . Al met al zou een renovaties en een nieuw menu goed idee zijn
Vanavond super ontvangen door een vriendelijke dame.. daarna naar onze kamer met 2 persoons bubbelbad.. wow Wat een mooie kamer.. groot.. zelfs een koffiezet en water koker Daarna naar beneden lekker eten in het restaurant.. Nou.. pff de tomatensoep was lekker.. Maar van de kippensate moest ik bijna spugen. Een kipsaté.. alla kipdijsate.. veel vet, slierten en gewoon ranzig. Jammer.. want alles zag er heel belovend uit. De dames aan de bar waren heel vriendelijk.
De ligging van het hotel is perfect. Zeer vriendelijke medewerkers bij binnenkomst, maar ook zeker bij het restaurant en de wellness, complimenten aan de jeugdige bediening in het restaurant, zo netjes en beleefd. De kamer was schoon en zag er netjes uit, het ontbijt was uitgebreid en werd bijgevuld waar nodig. De wellness is klein opgezet maar heerlijk om een paar uurtjes te vertoeven. Hotel Trivium van Fletcher is zeker een hotel om terug te komen. Nogmaals bedankt voor de heerlijke overnachting.

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid