facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Eetcafé De Witte

Eetcafé De Witte
Adres: Karel Doormanlaan 21A, 2678 EX De Lier, Nederland
Telefoonnummer: 0174 729 666
Staat: Zuid-Holland
District: Westland
Stad: De Lier
Route: Karel Doormanlaan
Huisnummer: 21A
Postcode: 2678 EX


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 11:00–22:00
woensdag: 11:00–23:00
donderdag: 11:00–00:00
vrijdag: 11:00–00:30
zaterdag: 11:00–00:30
zondag: 11:00–22:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
de Bongaard de Bongaard 398 meter Een fantastische culinaire ervaring via Chef@home. Chef kok Mike van Rheenen heeft on...
Recensies
Ik was in eerste instantie samen met twee kennissen bij jullie langsgekomen en later, na die geweldige ervaring, nog een keer met mijn vriend. Ik vind het eten bij De Witte eerlijk en smaakvol. Ook de service is uitstekend: alles komt op tijd, wordt naar wens verzorgd en het personeel luistert echt naar de klanten, wat ik enorm waardeer.nnDe prijzen zijn bovendien heel redelijk voor een restaurant van deze kwaliteit. Ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen. Voor mij zijn ze echte toppers!
De ingang vinden was enigszins verwarrend, niet alleen voor ons zag ik.nEr is geen parkeer ruimte, dus je moet kijken of je in de woonwijk terecht kan.nVlot & vriendelijk bediend. Ruime zaaknEten was snel opgediend hamburger en kipsate. Helaas zat er aan hamburger enigszins overheersende “parfum” smaak aan, als onderdeel gebakken uitjes. Er werd getwijfeld of de kipsate daadwerkelijk kip was donker van kleur/droog/stijf. Ieder zijn smaak, maar voor ons hoeven deze menu’s niet meer.
Goede avond gehad lekker gegeten met wat vrienden veel plezier gehad op naar de volgende zou ik zeggen
Heerlijk gegeten. Snelle, goede en goedlachse service. Fantastische sfeer. Dus zeker een aanrader voor een gezellig avondje dineren. Tot de volgende keer!!!
De bediening was redelijk vriendelijk. Het was gezellig druk. Het eten liet lang op zich wachten. Het eten was echt niet lekker, veeeeeel te duur en erg weinig. Mijn man is de hele nacht ziek geweest, had een burger gegeten. Ik had de vega-burger. Smaakte chemisch, niet lekker, geen groente erbij. Waren 48 euro kwijt voor 2 burgers en 2 drankjes. Nooit meer voor ons. Slecht prijs/kwaliteit verhouding.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid