facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor de Bongaard

de Bongaard
Adres: Hoofdstraat 63A, 2678 CG De Lier, Nederland
Telefoonnummer: 0174 510 706
Staat: Zuid-Holland
District: Westland
Stad: De Lier
Route: Hoofdstraat
Huisnummer: 63A
Postcode: 2678 CG


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 09:30–17:00
woensdag: 09:30–17:00
donderdag: 09:30–17:00
vrijdag: 09:30–18:00
zaterdag: 09:30–18:00
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Eetcafé De Witte Eetcafé De Witte 398 meter Ik was in eerste instantie samen met twee kennissen bij jullie langsgekomen en later,...
Recensies
Een fantastische culinaire ervaring via Chef@home. Chef kok Mike van Rheenen heeft ons, samen met ons gezin, een overgetelijke herinnering gegeven; heerlijk thuis voor ons t mooie en heerlijke gerechten verzorgd terwijl wij in een private setting onze 30-jarige bruiloft vierden. Echt top! Mike maakt fantastische gerechten maar is bovendien ook heel prettig en relaxed in de omgang. Echt een aanrader voor als je iets speciaals te vieren hebt!!
In juni tijdens de lunch zijn we attent gemaakt op het diner 5 of 6 gangen wat we gisteren hebben genuttigd. Wat een feest! Heerlijke gerechten met bijpassende wijntjes geserveerd door super vriendelijk en gemotiveerd personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Het twee jarig bestaan van mijn bedrijf heb ik gevierd in de vorm van een lunch verzorgd door de Bongaard. Voor 48 man zijn verschillende soorten broodjes en soep aangeboden. Ik heb niet anders dan vele positieve reacties gekregen over het eten, gezond, gevarieerd, unieke combinaties, erg smaakvol en voor ieder wat wils. Vandaar mijn welverdiende vijf sterren review. Zeker voor herhaling vatbaar.
Aangezien ik zelf nooit bij de Bongaard was geweest had ik niet echt een verwachting. Maar zelfs dat was nog te veel. Karigheid ten top en heel lang wachten tussen de gangen. Terwijl er best wat personeel was en de tent niet vol zat. De thee was inmiddels sterk afgekoeld als de gang werd geserveerd. De leuke foto’s komen niet overeen met hoe het er nu uit ziet. Er werd zelfs gezegd dat de naam beter veranderd zou kunnen worden omdat het de goede reputatie van de vorige eigenaar teniet zou doen. Wij hadden het super gezellig maar niet dankzij de bongaard. De chocolade scones waren super droog en werden geserveerd met een minimale hoeveelheid jam die wel lekker was en slagroom. Helaas geen clotted cream, wat voor dit geld echt wel had gemogen. Afijn: teleurstellend. Advies aan eigenaar: krijg zo snel mogelijk de boel weer op orde.
Vandaag ivm bday vader hightea en highwine geboekt. Ik had tevoren flink gezocht en door foto's op de site viel de keuze op dit gezellige stekje. Want oh oh, wat zag het er op de foto's goed en mooi en feestelijk uit. Ik had notabene vantevoren nog via mail gevraagd of het zo was als op de foto's, maar alleen andere vragen werden beantwoord . Wat wij geserveerd kregen... totaal anders! Smaak was goed hoor, maar de presentatie was echt ruk! Sorry voor de uitdrukking. Vriendelijk personeel, dat wel, maar toen ik bij betaling mijn ervaring deelde kwam er niet meer uit dan dat zij een jaartje geleden de toko overgenomen hebben en het heel anders wilden doen. Iedereen heeft etagieres met allerlei lekkers en gewone sandwiches en dat wilden zij niet! Prima, maar pas je site dan aan met recente foto's. Dus bij deze...foto's zoals het was en hoe het nu is en dan mag u zelf bepalen of u dit een hightea vindt waar u 25 euro voor over heeft. Als ik de keuze had gehad, was ik voor dat geld naar een traditionele hightea op de Euromast gegaan ofzo.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid