Recensies, contactgegevens voor WanOrde Theater & Praktijk

WanOrde Theater & Praktijk

WanOrde Theater & Praktijk biedt diverse mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling: Theatercursussen en -lessen, Dramatherapie voor kinderen, Coaching en Counseling en Equine-therapie en -coaching (dmv paarden).

"KVS is het Brusselse stadstheater"
Adres: Galgerwaard 14, 3621LW Breukelen
Stad: Breukelen
Route: Galgerwaard 14
Postcode: 3621LW

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Tatsantoo Tatsantoo 1 km Geweldige matching tattoos, strak werk! Bedankt mannen
Nationaal Vlaams Theater: Geweldig! Beste theaterliefhebbers, Vandaag willen we graag uw aandacht vestigen op een ware culturele schat: het Nationaal Vlaams Theater. Met zijn rijke geschiedenis, indrukwekkende podiumkunsten en unieke creaties is dit theatergezelschap een absolute must-see voor zowel lokale bewoners als toeristen. We willen graag enkele redenen met u delen waarom het Nationaal Vlaams Theater zo geweldig is. Artistieke Excellentie: Het Nationaal Vlaams Theater staat bekend om zijn ongeëvenaarde artistieke excellentie. De getalenteerde acteurs en actrices, regisseurs en creatieve teams brengen keer op keer meeslepende en verbluffende voorstellingen tot leven. Of het nu gaat om klassieke stukken, hedendaagse theaterwerken of experimentele producties, het Nationaal Vlaams Theater stelt nooit teleur. Diversiteit aan Voorstellingen: Het theater biedt een diverse programmering die een breed scala aan smaken en interesses omvat. Van dramatische tragedies tot komische kluchten en alles daartussenin, er is voor elk wat wils. Bovendien worden er regelmatig speciale evenementen en festivals georganiseerd om nieuwe talenten en innovatieve theatervormen te promoten. Intieme Theaterervaring: Het Nationaal Vlaams Theater bevindt zich vaak in prachtige historische gebouwen die een intieme sfeer creëren. Hierdoor kunnen toeschouwers zich volledig onderdompelen in de magie van het theater. De unieke combinatie van de locatie, de akoestiek en het vakmanschap van de artiesten zorgt voor een meeslepende en onvergetelijke ervaring. Culturele Relevantie: Het Nationaal Vlaams Theater speelt een belangrijke rol bij het behoud en de bevordering van de Vlaamse cultuur. Door het opvoeren van lokale theaterstukken en het betrekken van opkomende Vlaamse artiesten, draagt het theater bij aan het behoud van tradities en het stimuleren van creatieve expressie binnen de gemeenschap. Toegankelijkheid: Het Nationaal Vlaams Theater streeft ernaar theater toegankelijk te maken voor iedereen. Met betaalbare ticketprijzen en diverse voorstellingen voor verschillende leeftijdsgroepen en interesses, wordt theaterplezier voor iedereen mogelijk gemaakt. Of u nu een doorgewinterde theaterliefhebber bent of gewoon op zoek bent naar een unieke culturele ervaring, het Nationaal Vlaams Theater biedt iets buitengewoons. Wacht niet langer en laat u betoveren door de prachtige wereld van theater die wordt gecreëerd door dit geweldige gezelschap. Met vriendelijke groet, Lucho
Hier is de KVS gevestigd. Zij brengen dans, dicht, toonkunst en tijdelijke tenstoonstellingen. Het gebouw door architect Jean Baes verbouwd, is het vroegere wapenhuis van het 'klein kasteeltje'. Het werd in 1883 verbouwd en de stijl is neo-Vlaamse renaissance. De achtergevel geeft het vroegere wapenhuis weer. De voorgevel pronkt met oa beelden van Joost van den Vondel, Pieter Langendyk en Willem Ogier. In 1955 werd de binnenkant door een brand vernield.
‘Yes’. Mooie operette van Brussels Operette Theater BOT.
Geweldige voorstelling gezien in de kvs. Een mooi vernieuwde zaal met respect voor de historische waarde van de zaal.
Prachtige lokatie voor een steengoede voorstelling van Wouter Deprez. Top!
Lekkere croque op het terras Vriendelijke bediening
Ik moest daar toevallig zijn voor mijn werk. Ik moest er een lift herstellen. Ik heb de kans gekregen om de delen die niet voor het publiek toegankelijk zijn te bekijken en stond verbaasd van de schoonheid van het pand. Ben je een historiek liefhebber of hou je van architectuur, gaan er dan zeker eens langs en geniet van kultuur en kunst tegelijk.
Kunnen parkeren in de straat. Lekker resto vlakbij en zéér vriendelijke ontvangst in de KVS Box zelf voor de uitvoering van Gilgamesh. Prachtige avond.
Een mooi historisch gebouw waarin de theaterzaal knap gerenoveerd werd en hypermodern in het oude gebouw lijkt te staan of hangen als een bol. De foyer straalt nog volledig zijn oude glorie uit. N het souterrain zijn de lockers en de toiletten ruim en praktisch.
Prachtige plek, prachtig uitzicht. Outentick maar toch modern! Een zeer groot podium! En veel zit plaatsten in de zaal zelf :