Recensies, contactgegevens voor Vue Cinemas NL

Telefoonnummer: 0528-234000
Stad: Hoogeveen
Route: Van Echtenstraat 35
Postcode: 7902 EK

op zoek naar gerelateerd: vue hoorn, vue apeldoorn, vue alkmaar, vue bioscoop, vue eindhoven, prijs bioscoopkaartje vue, vue kerkrade, vue hilversum
Gezellige bioscoop, lekker ruime stoelen en veel beenruimte
Prima bios, en de White Box zaal met lounge achtige banken en tafeltjes maakte het bekijken van de film M3GAN voor mij en m'n vrouw erg relaxt. Erg goed beeld en geluid! Enige minpunt was dat de "grote deuren" hoofdtoegang om 18:00, tijdens een zware regenbui, nog dicht waren en je enkel door een onduidelijke kleinere zijdeur naar binnen kon, terwijl de film om 18:10 begon. Plaspauze halverwege de film, ruime keuze om wat te eten en te drinken tijdens de vertoning, top.
Hier naar de film geweest en in de VIP stoelen gezeten. Helaas was dit niet een bioscoop van hoge kwaliteit. Het scherm vertoond een appart korrelachtig patroon wat ervoor zorgde dat het beeld niet optimaal scherp was. Ook was de VUE Dolby Atmos geluid niet goed afgesteld. De overheersende bas zorgde voor een doffe sound en was er daarnaast weinig mid-geluid. We merkten vooral bij scènes waarbij veel spektakel gebeurde we veel geluiden misten. Ook de overhead speakers waren daardoor slecht te horen. De VIP stoelen piepten bij het veranderen van zithouding. Verder werden ook onaangenaam verrast van een pauze die meer dan een half uur duurde. Zeer vreemd bij een film van nog geen anderhalf uur. Voor de prijs zou je toch meer luxe, comfort en kwaliteit verwachten. We zullen niet gauw hier meer naar de film gaan.
Music of the Spheres concertfilm van Coldplay gezien in zaal 1, rij 4 stoel 9 en 10. Goed concert mooi verfilmd maar ik vond het geluid in de zaal tegenvallen ondanks onze centrale plaatsen. Het kwam erg van voren i.p.v. rondom en was wat aan de zachte kant. Erg jammer ook dat de zaalverlichting al aan gedaan werd terwijl de "documentaire toegift" nog moest beginnen. Twee minpunten die zorgen voor 3 i.p.v. 5 sterren.
Prima gelegenheid en een complete bioscoop ervaring, voor een leuke avond uit met een uitgebreid filmaanbod. Vroeger waren er drie zalen, na een verbouwing van het oude postkantoor enige jaren geleden is de uitbreiding van de bioscoop en het naastgelegen restaurant tot stand gekomen. Het restaurant is inmiddels overgenomen door het 'De Beren' concern, wat niet heeft bijgedragen aan de kwaliteit van het eten en/of een betere combinatie voor een "compleet avondje uit". De comfort food formule van De Beren wordt hier verprutst, doordat opwarmen van prefab fastfood te ingewikkeld lijkt. De bioscoop beschikt over de laatste snufjes op gebied van beleving van films, maar biedt ondanks deze high-tech mogelijkheden ook nog steeds gewoon de 2D beleving van films. Een minpuntje van de bioscoop is toch wel dat consumpties er vrij duur zijn.
Gister bij de Titanic geweest met mijn vriendin. Het is een kleinere en wat oudere bioscoop, maar dat is wel prima. Echter kom ik toch niet verder dan 1 ster. Zelf had ik na 30 min al last van mijn rug, maar zelfs mijn vriendin had aan het einde last van haar rug. De stoelen zijn zo door gezakt dat er niet fatsoenlijk op gezeten kan worden.
Heerlijke bioscoop, leuk personeel en uitermate smaakvolle popcorn. Zeker de moeite waard en mijn favoriete bioscoop
Fijne bioscoop, hele riante plekken, lekkere popcorn!
Leuke bioscoop met redelijk filmaanbod. Zalen zijn over het algemeen wat kleiner, in mijn ogen wel een pluspunt. Eten en drinken is voor een bioscoop erg duur, grote popcorn met medium salsa was meer dan 11 euro. Hier zeker rekening mee houden.
Beetje verlaten bioscoop, en dat op een zaterdagavond, zelfs de bar/het zitgedeelte gesloten, oogde ongezellig. Wel netjes verzorgd, goed geluid en vriendelijk personeel.