facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Voetbalvereniging Altius (Altius)

Voetbalvereniging Altius (Altius)
Adres: Kininelaantje 6-7, 1216 BZ Hilversum, Nederland
Telefoonnummer: 035 656 1730
Staat: Noord-Holland
District: Hilversum
Stad: Hilversum
Route: Kininelaantje
Huisnummer: 6-7
Postcode: 1216 BZ


Openingstijden

maandag: 18:00–21:30
dinsdag: 18:00–21:30
woensdag: 18:00–21:30
donderdag: 18:00–21:30
vrijdag: Gesloten
zaterdag: 08:00–20:00
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Sportclub SC 't Gooi Sportclub SC 't Gooi 291 meter Mooie grote kantine. Makkelijk en gratis parkeren. Aardige mensen. Nette club.
Tulip Tennisvereniging Hilversum Tulip Tennisvereniging Hilversum 554 meter Mooie banen en locatie. Slechte communicatie naar leden en horeca te duur voor een te...
Recensies
Op een zomerse middag speelden we uit bij Altius. De kleedkamers zijn ook wel te omschrijven als een spa, maar dan zonder de geur van verse dennennaalden en Amber maar in plaats daarvan de geur van zweetsokken. Na afloop is er gelukkig wel nagedacht over verkoeling. Geen dompelbad maar douches op standje vrieskist. Alhoewel de faciliteiten mij relatief tevreden stelde, werden we na afloop teleurgesteld door het wedstrijdsecretariaat. Waar we 6-2 hadden verloren werd er 8-2 op het scoreformulier gezet. Deze frats maakt het voor mij onmogelijk om meer dan 2 sterren te geven. Volgende keer beter.
Prima sportcomplex. Vandaag wel een iets te fanatieke scheidsrechter die de wedstrijd wel erg lang liet duren in de hoop op een gelijkmaker. Gelukkig maakte wij in plaats daarvan een extra doelpunt waarmee de wedstrijd ook gelijk ten einde was.
Parkeren of wegkomen kan lastig zijn met de vele geparkeerde auto's!
Vandaag daar gevoetbald zeer partijdige en onsportieve scheidsrechter daar ik had het van tevoren al gelezen bij eerdere reviews maar het is echt vreselijk! En ook de spelers van Altius waren zeer onsportief trekken aan shirts schoppen etc.nog nooit meegemaakt dit echt schandalig!!! en wat ook grappig was het hoofdveld is het slechtste veld van allemaal joh echt gras maar word totaal niet bijgehouden vreselijk!! En op het veld stonden random oranje cirkels heel verwarrend voor de spelers echt schandalig.
Prachtige club! Wij zijn sinds dit jaar ook sponsor met twee mooie borden langs het hoofdveld. En dat is niet zonder reden!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid