facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Van der Valk Theaterhotel Almelo

Van der Valk Theaterhotel Almelo
Rustige kamers en luxe suites in een modern hotel met een theater, drie restaurants en een zwembad.
Adres: Schouwburgplein 1, 7607 AE Almelo, Nederland
Huisnummer: 1
Postcode: 7607 AE

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Sheetz Huis van Bewaring Sheetz Huis van Bewaring 262 meter De locatie was prachtig. Echter was onze kamer niet bijzonder. Primitief en rommelig....
Preston Palace Preston Palace 846 meter Erg slecht geregeld, word gedaan alsof er geen Corona is erg druk . Ben zelf 2 keer ...
Preston Palace Preston Palace 895 meter Goed gegeten, veel te doen, de drukte valt best mee en merk je vooral tijdens de eetm...
Preston Palace Preston Palace 903 meter Gisteren zijn we heen geweest als kado. Helaas moesten we weg door privé reden maar n...
Landhotel 't Elshuys Landhotel 't Elshuys 5 km Prima hotel, gastvrij. Ook voor deze onderneming hakt de corona crisis er hard in.
Recensies
Na deze review en het ook bij de receptie te hebben aangegeven in ons verblijf, zijn we de volgende dag persoonlijk teruggebeld door de manager, ze hoorde het verhaal aan en bood haar excuses aan, erg fijn dat ze contact met ons legde en daarna kregen we ook nog een mail met de aangeboden excuses zwart op wit, dit is erg netjes en erbovenop krijgen we de volgende keer een gratis overnachting, dat hebben ze zeer netjes en vlot gedaan. Maar mochten er problemen zijn in dit hotel geef ze direct aan want ze doen er zeer zeker wat aan en dat is te waarderen! Complimenten aan dit hotel!nnWij komen net terug van een mini vakantie in dit hotel, we zijn van zaterdag t/m dinsdag hier geweest, maar helaas een erg slechte ervaring dit hotel. Erg jammer want je betaald er best veel geld voor!nZaterdag toen we om 15.00 uur aankwamen werd ons meteen gemeld dat er ''s avonds een feest was en dat er overlast zou zijn tot 1 uur ''s nachts, had dat eerder gemeld op de site dan had ik dit zeker niet geboekt!!! Nou ja aangekomen op onze kamer was het een behoorlijk kale en kille kamer, zijn we niet gewend bij Van der Valk, de gangen zien er ook vervallen uit en parkeren is helemaal drama alles staat vol in het weekend! Ver lopen...nUitgepakt gingen we eropuit, we hadden 's avonds zelf een feestje in de buurt.nTegen 23.30 uur kwamen we terug in het hotel en het was een lawaai van jewelste, maar zou tot 1 uur duren, dus dat is wel te doen, maar om 2 uur was het nog bezig en zoveel lawaai en geschreeuw van dronken mensen dat je niet kon slapen, niet erg leuk als je vakantie hebt, de volgende dag hoorde we zelfs dat de eigenaar van het van der valk hotel had meegefeest dan ben je echt geen baas en zelfs ASO in mijn ogen. Zondagmorgen was het ontbijt tot 12 uur en dat was erg lekker en zeer uitgebreid wat we gewend zijn bij van der valk hotels.nDaarna er lekker opuit geweest richting Duitsland waar je zo bent, maar terug gekomen in de avond weer bomvol met parkeren, dus je auto kon je niet goed kwijt. Maandagochtend was het ontbijt tot 10 uur, als je dan vakantie viert is dat best vroeg afgelopen, we kwamen iets voor negenen in de ontbijtzaal die erg mooi is, maar toen kwam er een hele grote groep mensen en die maakten zoveel lawaai dat we elkaar amper konden verstaan, weer overlast, bleken docenten te zijn van ROC Twente maar dat volume was niet leuk, ook drongen ze voor bij de koffie automaat en vonden het allemaal maar normaal, best wel aso mensen als je dan zo'n groep verwacht neem ze mee naar een aparte zaal zodat de hotelgasten rustig kunnen ontbijten. Dit na het ontbijt bij de receptie gemeld en om 12 uur zou dd manager/baas er zijn en zouden ze dit voorleggen en hier op terugkomen bij ons, maar tot op heden niks gehoord. Maandagavond was het noodweer en regende het flink, zit je op 4 hoog en loopt het water bij de dchuifpui naar het balkon zo naar binnen, Halve meter vanaf de schuifpui alleen maar water op de grond, met handdoeken lopen dweilen om het droog te krijgen. En toen we naar huis gingen dinsdag kon je voor het hotel nergens je auto neerzetten om in te laden van je koffers omdat werklui busjes op invalide parkeerplaatsen neerzetten, dat was wel het toppunt van ASO gedrag. Maandag en dinsdag was er ook al flink overlast van werklui in het hotel omdat ze aan het renoveren zijn en dergelijke, kort gezegd ga hier niet naartoe als je wilt genieten van een vakantie, want vakantie kun je dit niet echt noemen. Dit Van der Valk hotel valt zwaar tegen!
Afgelopen zomer bij dit hotel een overnachting geboekt. De kamer die we geboekt hadden was een ruime kamer die niet zolang geleden gerenoveerd was. Kamer was voorzien van airco maar deze was niet zelf te bedienen waardoor de kamer wat betreft klimaat benauwd aanvoelde. Systeem gaf aan dat het centraal werd aangestuurd. Tevens liepen er door de vloer buizen met warm water waardoor de kamer continue opwarmde dat maakt het comfort op de kamer wat minder goed. Hotel heeft zelf een zwembad waar we gebruik van hebben gemaakt, fijne zwembad en sauna. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het algehele gevoel was goed, hotel voelt wat gedateerd aan maar is verzorgd en netjes.
Kamer met jacuzzi geboekt kamer was ruim en netjes schoon allen jammer van het stof boven de schuifpui en bij elke kozijn stof of spinnenwebs. Voor de rest een goed hotel en goed ontbijt
Vreselijk hotel. Alles is onduidelijk. Van het vinden van de juiste parkeerplaats en het weer terug vinden van de receptie het lijkt wel een doolhof. Wij zitten in veel hotels per jaar maar deze is om te huilen!! Raam wat niet sluit tot de gehele dag geen water. Dus niet naar de wc kunnen niet doucheHier kan het hotel niets aan doen ligt bij de gemeente maar er wordt ook niet met je mee gedacht voor ons 1x en nooit meer!!nnPs, voldoet echt niet aan de standaard van een van der valk hotel.
Prachtig hotel! Super mooie schone kamer. Lekker in het centrum gelegen ook. Echt genoten en wij komen hier zeker terug!

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid