
Ik ben een creatieve coach en erg enthousiast over beeldend werken. Zowel 1 op 1 als in een groepsworkshop. Ontspannend, verhelderend, zacht en luchtig
Vaak als je iets voor het eerst doet zeg je...ik ga dat even uitvogelen... Ik vind het een mooie uitspraak mede omdat ik gefascineerd ben door vogels. waarom kom ik steeds die merel of dat roodborstje tegen? Wat heeft mij dat te zeggen?
Na 3 jaar op de "de kleine tiki " (opleiding tot kunstzinnig dynamisch coach) heb ik zin om wat ik geleerd heb over te brengen op anderen. Aangezien ik ervaren heb dat beeldend werken verhelderend en verdiepend werkt is maar ook gewoon leuk!
Want het hoeft niet mooi te zijn .. maar is het vaak wel als je iets maakt vanuit je hart en niet alleen vanuit je hoofd.
Voeg deze kaart toe aan uw website;
We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid