facebooktwitterpinterest

Stad: Gulpen
Route: looierstraat 48
Postcode: 6271bb

op zoek naar gerelateerd: Hub Nix, Scooter huren Gulpen, Fietsenwinkel Heuvelland, Fietsenwinkel Epen, Fietsspeciaalzaak, Elektrische fiets huren Heuvelland, Fietsverhuur Heerlen, Elektrische fiets huren Mechelen
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Arthur Nijsten Uw gids bij afscheid Arthur Nijsten Uw gids bij afscheid 385 meter Als Gids bij Afscheid begeleid ik u op uw zoektocht om inhoud en vorm te geven aan he...
Landschapsbeheer Mergelland Landschapsbeheer Mergelland 605 meter Landschapsbeheer Mergelland is opgericht in 2005 door agrariërs in Zuid Limburg voert...
Sterk met werk Sterk met werk 3 km Voor de klusjes thuis doe ik hier het liefst mijn benodigen halen. Vriendelijk person...
Recensies
We geven 1 ster omdat de winkel tot januari 2023 gesloten is. Dit staat niet op de site, nog op google. Veel mensen komen dus voor nop naar uw winkel.
De kwaliteit van de gehuurde fietsen was ondermaats, de remmen waren niet goed afgesteld en piepte behoorlijk. De eigenaar is niet meelevend en toont geen empathie. We moesten de fietsen uiterlijk 17:30 uur terug brengen. Volgens onze navigatie zouden we er om 17:15 uur zijn. We waren de weg kwijt geraakt, waardoor we een stuk moesten terug fietsen om 17:25 gebeld dat we er uiterlijk om 17:40 zouden zijn. Hierop kregen we als antwoord dat half zes, half zes is, en dat we maar door moesten fietsen. Dat we elektrische fietsen hadden en er prima binnen 5 minuten konden zijn. Benoemt dat we erg ons best doen, maar dat veiligheid voorop staat we hadden onze kleine van 11 maanden voorop in het zitje. Uiteindelijk om 17:40 de fietsen terug gebracht en onze verontschuldiging gemaakt, en dat we het vervelend vinden dat we de weg zijn kwijtgeraakt maar we kregen alleen maar gemopper terug. Kregen de wind van voren en eigenaar kon alleen maar benoemen dat om 17:30 zijn eten klaar stond. Wij raden deze fiets verhuur zeker niet aan!
Op vakantie in Zuid Limburg hebben wij 3 racefietsen gehuurd bij Herben. Tot 2 keer toe kregen we een lekke band binnen en buiten, bij het achterwiel van dezelfde fiets. Dit verpestte aardig onze fietstocht. Toen we het goed gingen bekijken, bleek dat de rem verkeerd was afgesteld: deze remde tegen de band, in plaats van alleen tegen de velg. Bij terugkomst zei de aanwezige medewerker dat we de volgende dag teruggebeld zouden worden. Dit is niet gebeurd. Toen we zelf belden zei de eigenaar letterlijk: ‘Ik controleer de fietsen niet voor ik ze uitleen, dus dit kan. Ik ga het niet vergoeden’. Het heeft ons 35 euro gekost om een extra band te kopen, maar vooral vinden we het levensgevaarlijk om mensen zo met een fiets van de Limburgse heuvels af te laten rijden.
Fietsverhuur Jo Herben werd door onze camping geadviseerd, echter hebben wij hier een slechte ervaring mee. De kwaliteit van de gehuurde fietsen was niet goed, de remmen waren niet goed afgesteld en er was duidelijk achterstallig onderhoud. Ook waren wij verbaasd over de manier van communicatie. Per mail kon er geen hallo of tot ziens vanaf, alleen “Oke, is goed”. Bij aankomst viel ons dit ook al meteen op. Ze zijn zeer kort van stof en niet sociaal. Je kunt hier dus beter geen fiets huren.
Ik heb vorige maand een racefiets gehuurd bij Herben Tweewielers. Deze was niet goed afgesteld remblokje op de band, waardoor ik tot twee keer toe een lekke/klapband heb gehad. Herben was niet beschikbaar om de band te verwisselen. De eerste reparatieband konden we nog wel mee krijgen door zelf heen en weer te fietsen, de tweede band hebben we zelf voorgeschoten. Herben wilde deze band uiteindelijk niet betalen, waardoor het een dure dag is geworden voor ons met weinig fietsen en veel gedoe. Herben heeft een ondeugdelijke en gevaarlijke fiets afgeleverd, want als de band bij een afdaling was geklapt, had ik serieus gevaar gelopen! Ze hebben nagelaten dit te controleren en bieden ook niet hun excuses aan - erg onprofessioneel.
Hier een elektrische fiets gehuurd. Fiets had bij verhuur afgesteld moeten worden voor de huurder, zadel te ver voorover waardoor je steeds van het zadel afgleed. Geen gereedschap om het af te stellen. Alleen een banden plak zetje. Verder zat er een fietspomp bij voor een gewoon ventiel. De band had een Frans ventiel en een nippel ontbrak.
Fiets gereserveerd voor 4 dagen en korte reactie via mail gekregen: ja, oke. Bij afhalen om 15.00 uur bleek geen fiets meer beschikbaar, want ik had geen tijd doorgegeven hoe laat ik zou komen. Dit stond ook nergens vermeld en is ook niet alsnog gevraagd. Maar dit was toch echt mijn schuld. Dit soort ondernemers zijn zeldzaam slecht, brutaal en onvriendelijk. Spijt dat ik de reviews niet eerst gelezen heb. Verdient minder dan 1 ster.
Gewoon top. Goede service: hulp met pedalen omwisselen MTB, materiaal, persoonlijke spullen opbergen en de mtb's werkte top. Zelfs ons nog even schoongemaakt met de hogedrukspuit. Wij hebben ons goed vermaakt in de Limburgse heuvels / mtb parcours. Dank!
Fietsverhuur zonder poespas. Er is een duidelijke werkwijze, stuur een mail om de fietsen te reserveren, anders heb je mogelijk pech. Er wordt niet echt uitgebreid gemaild, dus verwacht geen nette mailtjes. De heren zijn gezellig en in voor een grapje, maar als ik de andere reviews moet geloven stelt niet iedereen dat op prijs. Mountainbikes waren echter top!
mountainbike gehuurd: 1e fiets weer teruggebracht; schakelde niet goed, grootste tandwiel achter had duidelijk schade. 2e fiets schakelde ok, maar limiter niet goed ingesteld, je kon de ketting eraf krijgen door te laag te schakelen in de spaken. remmen matig, blokken versleten; kreeg net geblokkeerd met erg ver inknijpen; zadel met eigen inbus goed gezet; 's middag liep tandwielcassette los; duidelijk fietsen met te weinig of slecht onderhoud, en niet goedkoop 30,- inclusief helm. afrader

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid