facebooktwitterpinterest

Timmerfabriek Vlissingen

Info

Geschiedenis

Restaurant & Evenementenlocatie in Industrieel monument op het voormalige KSG scheepswerf in Vlissingen. Voor verhuurmogelijkheden neem contact op via:

Adres: Koningsweg 37, 4381 NA Vlissingen
Stad: Vlissingen
Route: Koningsweg 37
Postcode: 4381 NA

op zoek naar gerelateerd: timmerfabriek vlissingen 2018, timmerfabriek vlissingen 2017, fotoshoot timmerfabriek vlissingen, menukaart timmerfabriek vlissingen, timmerfabriek vlissingen bevrijdingsfestival, timmerfabriek vlissingen verkocht, timmerfabriek vlissingen 5 mei, timmerfabriek vlissingen pop up restaurant
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
City Trail Vlissingen City Trail Vlissingen 150 meter City Trail Vlissingen is niet zomaar een city trail, maar een unieke belevenis die je...
Machinefabriek Vlissingen Machinefabriek Vlissingen 211 meter Ben naar de plaatsing van de stoomhijskraan van de Schelde geweest. Was gered van de ...
Lasloods Lasloods 379 meter Leuke industriële sfeer . Zo is de bovenloop kraan nog aanwezig en zijn er meer herin...
Scheldeblues Scheldeblues 623 meter Laatste zaterdag van januari Scheldeblues in het Arsenaaltheater in Vlissingen
Vlissingen Wonderstad Vlissingen Wonderstad 728 meter December wordt een ongekend feestelijke maand in Vlissingen! Onder de naam Vlissingen...
Sportcafé Baskensburg Evenementen Sportcafé Baskensburg Evenementen 1 km Panna middag voor de kinderen, sportief, leuk en gezellig.
Fitness Fitaal Fitness Fitaal 1 km Helaas stonden we vandaag zaterdag om 13u15 voor een gesloten deur. Terwijl er 15u00 ...
De Vaart van Vlissingen De Vaart van Vlissingen 3 km De Vaart van Vlissingen
Recensies
wij hadden kamer 4, Uitzicht op karren vol vieze was! zie andere recensies zijn dus niet de eerste die klagen ; melding gemaakt bij de receptie: dit staat er niet lang, was hun antwoord. kamer upgrade was 30 euro extra boven op de €200 kamerprijs wij dachten is niet nodig als het tijdelijk is. later die middag waren de karren inderdaad verplaatst, maar nu stond er een schoonmaak kar recht voor de deur. volgende dag : naast onze voordeur een kar met vuil vuilniszakken stond en ook stonden de karren met vuile was tegen de eerder gemaakte belofte weer voor ons enige uitzicht.… Wederom naar de receptie Karren worden wederom weg gehaald en verplaatst De volgende ochtend toen wij wakker werden troffen weer karren aan maar ook nog eens gereedschappen en bouwmateriaal aan. Weer iets waar je als hotel gast niet tussen wilt zitten??? Bij het uitchecken gevraagd naar de manager Laurens Mulder, die was helaas niet aanwezig Mijn visitekaartje achter gelaten met de vraag of hij mij kon bellen: geen reactie Mail gestuurd op 12 juni dag van uitchecken Reactie terug op 4 juli na 2 herinneringen oplossing een warm onthaal bij ons volgende bezoek niet mee eens, mail terug gestuurd op 18 juli dag van vandaag, niets gehoord zonde, van zo een prachtig hotel! Maar hotel manager vind de klacht niet belangrijk. bij het boeken van dit hotel : NIET in kamer 4 foto's spreken voor zich :
Door omstandigheden moesten we de boeking van twee nachten verzetten naar een anderedatum. Het was geen probleem werd ons via de mail bevestigt! Toen we aan het inchecken waten bij het hotel, bleek dat de boeking van twee nachten naar maar één nacht was omgeboekt . Er volgde een hele discussie bij de receptie. Alles was volgens hun volgeboekt, alleen een dure suite. Die konden we wel krijgen met extra bijbetaling! Dit gingen we natuurlijk niet doen! Dit was niet onze fout! Als je een boeking verzet naar een andere datum, dan verzet je de hele boeking. Er volgende een hele discussie. Toen zouden we wel de dure suite krijgen voor dezelfde prijs voor de tweede nacht, maar dan wel in het hotel. We hadden eigenlijk twee nachten op de boot geboekt. Daar gingen wij mee akkoord. De volgende dag was het toch weer veranderd en werden we in een kleine kamer nr.8, op de tussenverdieping geplaatst. Het was prima, alleen je kon geen raampje openzetten, net zoals op de boot, waar dit ook niet kon. Eén van ons had erg veel last van de airco. Eerst al op de boot, een hoop lawaai en de volgende dag erge keelpijn. In het hotel valt het lawaai mee van de airco. De kamer in het hotel was slecht schoongemaakt. Dikke pluimen stof lagen op de vloer in de hoeken. We hadden ook fietsen gehuurd voor één dag. We kregen sleutels mee om een eind verder op een bouwplaats, zelf de fietsen uit de containers te halen. Één fiets was niet aanwezig en de andere stond het zadel veel te hoog afgesteld. Weer een heel gedoe, dat we zelf met veel heen en weer ge-loop ook zelf moesten oplossingen. Aan het eind moesten we ook zelf de fietsen weer naar de containers brengen. Het ligt volledig in een bouwplaats, waar je totaal geen mooie uitzichten hebt. Dit zal nog wel enkele jaren gaan duren voordat alle grote torens/ woningen en straten zullen zijn aangelegd. Dit zie je totaal niet terug in de prijs. Over service moeten ze nog erg veel leren! Jammer, het hotel opzich is mooi opgezet en ingericht. Beloopbaarheid van de buurt: Het centrum is op loopafstand, waar allemaal restaurantjes en winkeltjes zijn.
Het hotel is onlangs geopend na een vertraging rondom vergunningen. Wat een aanwinst voor Vlissingen. Door een proefslaapactie mochten wij als een van de eerste een kijkje nemen. Uiteraard is het hotel bij het schrijven net 2 dagen open dus je komt uiteraard kleine zaken tegen. Het hotel heeft twee ingangen. Bij binnenkomst een prachtige ruimte met de receptie in het midden. Het restaurant is op zo en ma voorlopig nog gesloten. De bar is wel geopend. Wij sliepen in een Duplex Suite. Kamer van ca 28 m2 van alle gemakken voorzien als je enkele dagen blijft. Keukentje met zelfs een mini vaatwasser, kookgerei, Nespresso, broodrooster, waterkoker, servies. We kunnen er heel veel over vertellen maar je moet dit zelf ervaren. En het personeel: complimenten, zeer gastvrij
Prachtig gerenoveerd fabrieksgebouw dat werd omgetoverd tot een hotel in semi-industriële stijl met gezellige inrichting. De lichtstraat en de open ruimte vallen onmiddellijk op bij het binnenkomen. De verwelkoming en de service waren voortreffelijk gedurende ons ganse verblijf. De kamer was mooi ingericht, goed voorzien en ruim, al was ik toch geen fan van de indeling van de duplex indeling, maar dat is persoonlijke voorkeur. Enige echte minpunt aan de kamer is de ventilatie die vrij veel lawaai maakt, dit gelukkig maar tot 21u. Het ontbijt was super verzorgd, uitgebreid en alle producten waren vers en werden constant bij gevuld. Het restaurant beschikt ook over een gastrobar waar je naar het schijnt super goed en culinair kan eten. Tijdens ons verblijf was het restaurant geboekt voor een privé-feest en konden we zelf geen gebruik maken van het restuarant. Het hotel beschikt ook over een gezellige bar waar je 's avonds nog kan nagenieten van een lekkere, huisgemaakte cocktail. De ligging van het hotel is om wandelafstand van het centrum van Vlissingen. Het hotel is momenteel nog omgeven door bouwwerven, maar dit stoorde ons tijdens ons verblijf niet. Je kan in het hotel ook elektrische fietsen huren, deze waren in perfecte staat.
Familiekamer deluxe 4p met balkon. Mooie kamer, praktisch ingericht, goede matrassen, zalige ruime douche´s. Ik was blij verrast dat je met de jaloezien op de slaapkamers het toch vrij donker kon maken als de algemene gordijnen dicht waren.Geen opbergmogelijkheden voor kledij of koffer echter waardoor deze in de ruimte stonden. Boven geurhinder in de douche na doortrekken toilet, geen luchtsnuiver op afvoer geplaatst ? Op te lossen door water in het douche afvoerputje te gieten of douche even aan te zetten. Wat wel jammer is gezien de toch vrij forse prijs. Ons balkon had niet zo´n mooi uitzicht omwille van de aanpalende gebouwen in opbouw.
Bij de duplex kamer was de lavabo in de leefruimte en niet in de badkamer.Spijtig, voelde niet goed aan. Geen belgische zenders op tv.Daar wij toch een buurtland zijn en Algerije niet. Ook de airco kregen we niet goed geregeld.Prijs kwaliteit vond ik het nu eigenlijk te duur ,vergeleken met andere hotels.
Prachtige entree, mooi pand, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, maar zeer kleine kamers zonder uitzicht of met lelijk uitzicht op waskarren en een bouwplaats. Veel geluid uit de airconditioning. De cube heeft geen ramen en is heel erg klein. De grotere kamers boven zijn nog steeds zo klein dat je maar vanuit 1 zijde in en uit bed kan.
Prachtige kamer, geweldig bed, super lekker ontbijt. Enige, grote minpunt: de kamers zijn buitengewoon slecht geïsoleerd. Is er een feestje in de bar, dan zijn oordoppen niet afdoende om rustig in slaap te kunnen vallen. Opmerkelijk voor zo'n nieuw hotel.Kamers: 4/5
We hebben ongelofelijk genoten van dit prachtige hotel. Twee slaapkamers in de suite, twee badkamers, heel veel ruimte voor bijvoorbeeld twee stellen of gezin van vier. Er wordt nu veel verbouwd in de nabije omgeving, wij vroegen andere kamer met uitzicht op de werf. Absolute tip: eten in De gastrobar van de Timmerfabriek. Top niveau, geweldige kaart en een 10 voor de bediening en de wijnen!
Prachtig, nieuw hotel. Smaakvol ingericht. Het ligt op een prachtige locatie, vlak bij de haven. Knap hoe men het eigene van het oude gebouw heeft weten te combineren met de nieuwe, moderne inrichting. We hebben genoten van onze fraaie en zeer complete kamer. Ook de maaltijden waren van hoge kwaliteit. Kamers: Luxe, comfortabele kamers. In onze kamer was zelfs een compleet keukentje aanwezig. Eten en drinken: Heerlijk ontbijtbuffet, uitstekend diner

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid