Recensies, contactgegevens voor Theater Sneek

woensdag: 09:00–17:00
donderdag: 09:00–17:00
vrijdag: 09:00–17:00
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten

Prachtig sfeervol theater. Veel trappen naar garderobe en toiletten. Ontevreden over 3.50 boekingskosten per voorstelling.
Een schitterende uitvoering van het Noord-Nederlands Orkest in Theater Sneek bijgewoond op vrijdag 8 maart 2024, olv een bevlogen dirigent. Ik heb genoten van de passie en de grote kwaliteit van het orkest. Ook de componist van één van de gespeelde stukken was aanwezig, hetgeen wel zeer bijzonder is te noemen. Na afloop was er dan ook een welverdiend applaus voor de dirigent, voor het orkest, en voor de solisten. De componist was terecht al eerder tijdens het programma door de dirigent naar voren gehaald om ook applaus in ontvangst te nemen.nMaar wat een absolute domper was het dat er na afloop géén bloemen werden uitgereikt! Na het applaus verliet het orkest het podium, en dat was het. Geen enkele geste van waardering door het theater. Wat een miskenning voor deze goed verzorgde avond door het NNO!
We gaan het meemaken. De eerste keer in dit theater.
Over Theater SneeknnIn het hartje van de sfeervolle stad Sneek vind je het net zo sfeervolle Theater Sneek. Met haar karakteristieke uiterlijk, mede door de 23 meter hoge toneeltoren, is het theater een heuse blikvanger in de Waterpoortstad. Het lichtbaken geeft ook aan welk genre die avond speelt in het theater.nnTheater Sneek biedt voor ieder wat wilsnNeem binnen plaats in de foyer en geniet van je drankje terwijl de artiesten zich achter de schermen opmaken om je dagje of avondje uit onvergetelijk te maken. Of je nu een liefhebber bent van cabaret, muziek, dans of een show voor de hele familie, in ons programma tref je altijd wel een voorstelling die bij jouw voorkeuren aansluit. Al die bijzondere voorstellingen zijn te aanschouwen in een prachtige zaal met zeer comfortabele stoelen. Kom je met je geliefde? Neem dan plaats in één van onze loveseats op het balkon, voor dat extra romantische tintje.nnArrangementen binnen Theater SneeknWe zijn er voor jou als bezoeker, maar ook voor jou als ondernemer. Zoek je een sfeervolle locatie om te vergaderen, een workshop of bedrijfsfeest te organiseren? Stap dan binnen bij Theater Sneek. Speciaal voor jou bieden we zakelijke arrangementen aan op maat. Hierbij hebben we licht, geluid, eventuele bands en andere acts al in huis. Ook als je als particulier een cultureel feest wilt organiseren staan wij voor je klaar!nnBron: Theater Sneek
Mooi theater waar je warm ontvangen wordt. Drankje inbegrepen en vlot te verkrijgen. Wel lastige trappen