Recensies, contactgegevens voor Theater Karroessel

Theater Karroessel

Theater Karroessel

Geschiedenis

Theater Karroessel is een klein en knus theater te Geleen dat plaats biedt aan 69 bezoekers. Het biedt theaterprogramma voor alle leeftijden; muziek van klassiek tot rock, cabaret, (jeugd)toneel, poezië, enz, enz. De uitvoerenden zijn veelal afkomstig uit de regio, maar komen met hetzelfde gemak van buiten de provincie. De Muziekkarroessel en het jeugdtoneel zijn uitgegroeid tot een traditie, maar zijn slechts enkele highlights gedurende de circa vijftig voorstellingen per theaterseizoen.
Stichting Theater Karroessel werd in 1996 opgericht. De Stichting dient als koepelorganisatie voor drie huisverenigingen: Speelgroep Facet, Toneelvereniging Kraonkel en Toneelgroep Sweikhuizen. Alle taken en werkzaamheden in Theater Karroessel zoals onderhoud, exploitatie, techniek, programmering, administratie en promotie zijn in handen van vrijwilligers.

"Theater Karroessel is een klein en knus theater te Geleen dat plaats biedt aan 69 bezoekers. Het biedt theaterprogramma voor alle leeftijden; muziek van klassiek tot rock, cabaret, toneel, poezië, enz. De Muziekkarroessel en het jeugdtoneel zijn uitgegroeid tot een traditie, maar zijn slechts enkele highlights gedurende de circa vijftig voorstellingen per theaterseizoen.Theater Karroessel dient als koepelorganisatie voor drie huisverenigingen: Speelgroep Facet, Toneelvereniging Kraonkel en Toneelgroep Sweikhuizen. Alle taken en werkzaamheden in Theater Karroessel zoals onderhoud, exploitatie, techniek, programmering, administratie en promotie zijn in handen van vrijwilligers."
Adres: Jupiterstraat 35, 6161XD Geleen
Telefoonnummer: 046-7850710
Stad: Geleen
Route: Jupiterstraat 35
Postcode: 6161XD

op zoek naar gerelateerd: Pitboel Theater, Theaters, Theater Sittard, Geleen Calling 2022
Erg leuk theater voor ca 100 personen, klein en intiem. Concert van Sarah Mcquaid bijgewoond, een must voor liefhebbers van folk.
Er zijn drie ruimten, een zaaltje, een café en een theater zaal. Karroessel is niet al te groot ± 75 pers maar wel gezellig. Personeel is beleefd en behulpzaam.
Sfeervol oud schoolgebouw met alleraardigst theater, 70 stoelen, perfecte zichtlijnen. Uitermate geschikt voor kleine toneelproducties.
Prachtig intieme en sfeervolle kleine zaal genoten van optreden Relite! Betaalbare consumpties
Een gezellig klein theater, met een gezellig theater cafeetje. Hele leuke avond gehad en lekkere koffie.
Mooie plaats om diverse activiteiten te doen
Erg leuk klein theater. Altijd goed voor een toneel avond met veel humor.
Prachtige voorstelling DIEP. Regie Linda Savelkoul, vormgeving en kleding Sanne Puijk, Decor John Niessen. Belichtingsadvies Manny Dassen. Kinderen maken beelden waarbij de toeschouwer zijn verhaal erbij maakt. Een open voorstelling, je mag er van maken wat je wilt. Verrassend wat er allemaal mogelijk is met een wit elastisch doek. Geen woord gehoord, een uur lang geboeid. Dank voor de mooie voorstelling!
Is een leuk theater, waar ik in het verleden vaak kwam en ook nog meewerkte achter de bar. Vandaag was ik daar op bezoek bij collega's die er op een hobbymarkt stonden.
Mooie expositie over belangrijke personen van Geleen. Morgen 24 juni laatste dag.