Recensies, contactgegevens voor Theater De Fransche School

Staat: Gelderland
District: Culemborg
Stad: Culemborg
Route: Havendijk
Huisnummer: 1
Postcode: 4101 AA

In het theater hebben wij ons trouwfeest gegeven. Echt een top locatie. De tribune van het Theater kan helemaal weg waardoor er een super sfeervolle zaal ontstaat. De vrijwilligers van het theater hebben ervoor gezorgd dat we een waanzinnig mooi feest hebben gehad.nWe zijn vooral heel erg blij met de soepele communicatie in de voorbereiding. Er is echt goed met ons meegedacht.nnDikke aanrader om hier je feest te geven!
Zowel in voorbereiding als in uitvoering tijdens de dag een prima locatie om met organisatie aan de slag te zijn!
Natuurlijk niet het grootste filmscherm maar hele leuke sfeer, vriendelijke mensen, drankje in de pauze en hart voor de zaak
Gisteravond in theater de Fransche School in Culemborg genoten van de film ‘Rose’.nSfeervol pand, vriendelijke medewerkers, prima stoelen, kortom een leuk avondje uit in Culemborg !
Dit is de beste bioscoop in Culemborg. Ook al is het de enige :. Het personeel was erg aardig en desondanks dat ze maar 1 scherm hebben bieden ze een breed assortiment van films aan. Het personeel is zeer zeker aardig en vriendelijk. Van mijn eigen ervaring weet ik dat er niet alleen films draaien maar er ook onder andere voorstellingen zijn en musicals voor jong en oud. Ze hebben goed naar hun criteria geluisterd, waarna ze de zittingen hebben verbeterd ze zitten nu veel comfortabeler. Het restaurantje is mijn volgende punt; alhoewel de producten, momenteel, aan de prijzige kant zijn, zijn ze wel van hoge kwaliteit. Ze hebben in het restaurantje niet zo'n breed assortiment als in een Pathé bioscoop, maar het is te doen. De sfeer in het restaurantje is er ook wel, het is een gezellige plek om te wachten op je film. De toiletten waren van goede hygiëne. De prijzen van de kaartjes voor een film bijvoorbeeld zijn niet te duur, voor 12.50€ heb je een kaartje met een drankje naar keuze erbij. Ik moet er wel bij zeggen dat het niet een volledige bioscoop is, maar dit is niet erg aangezien er meer dan genoeg goede films draaien.nOver het algemeen een 9.5/10.