Recensies, contactgegevens voor The Nature Game

The Nature Game

The Nature Game een magische, interactieve iPad game in de natuur www.thenaturegame.nl

"De Koets van Kibbelhoek is een sprookje, een vette game en een les over natuur. Maar wel een heel erg leuke!The Nature Game Drenthe is een magische tablet-game, midden in de natuur van Nationaal Park Dwingelderveld. Met dit spel ontdek je dingen die je normaal nooit kunt zien. Je loopt over een schatkaart en het kompas wijst jou de weg. Met je Spectator ontdek je wat voor een gewone wandelaar verborgen blijft. Onderweg zie je filmpjes, los je raadsels op en doe je mee aan interactieve spellen.De Nature Game Drenthe is voor jong en oud een onvergetelijke beleving.Reserveer de tablet online Alle dagen open en ophalen bij receptie van der Valk Hotel Spier. Speel het spel in het Nederlands, Duits of Engels. Veel plezier."
Adres: Houtkampweg 9, Otterlo, Gelderland, Netherlands
Stad: Otterlo
Route: Houtkampweg 9

Gisteren voor de eerste keer nature game beproefd, met het hele gezin en de 4 kleindochters op deze zonovergoten 2e paasdag gingen we het avontuur aan. Het was extra leuk omdat opa en de beide papa’s als figuranten mee hebben gewerkt in een van de scènes van het leuke spel. Onze kleindochters variëren in de leeftijd tussen de zes en 3 jaar. Maar vonden het allemaal prachtig. Is met beetje hulp goed te doen voor de jongste.
Gisteren met enthousiaste collega’s van @Drenthecampings op avontuur geweest in het bos bij Spier. Met een tablet de natuur in, voor kinderen misschien wel het best of both worlds. Zo krijg je ze makkelijk mee voor een boswandeling. Wij hebben genoten!
Met onze 2 kinderen van 4 en 5 jaar deze wandeling gedaan op basis van de eerdere review leek t ook geschikt voor de jongere kinderen en t was top! Prima duur & lengte van de tocht en t werkte goed met de tablet. Mooie beelden en heel leuk uitgedacht concept. Ik hoop dat er in regio's van Nederland meer van deze Nature Games komen, wat n leuke manier om het gebied van nu én destijds te ontdekken!
Leuk en uniek uitje om te doen met het gezin! Met een tablet op weg door de natuur. Het Dwingelderveld is een schitterend gebied en maakt deze toch helemaal de moeite waard. Voor een klein bedrag huur je een tablet waarop je deze game/tocht kan spelen/lopen. Erg leuk gemaakt. Absoluut een aanrader!Bezocht opWerkdagWachttijdGeen wachttijdReservering aanbevolenJa
Erg leuk interactief spel. De kleinkinderenen wij hebben genoten!Bezocht opWeekendReservering aanbevolenJa
Prachtig wandelbos schitterende natuur mooie routes, voor ieder toegankelijk.
Heel leuk voor onze 8 jarige, spannend verhaal, veel afwisseling. Papa en mama konden ondertussen genieten van de wandeling in de prachtige omgeving!
Leuke route. Kinderen gingen helemaal op in het verhaal. Onze meid van 6 vond het nog wel een beetje spannend. Die van 8 helemaal fantastisch. Let op 1 stuk van de route is niet geschikt voor kinderwagen en of kar. Maar de rest was prima te doen.
Een echte aanrader voor kinderen van 6 en ouder. Ook wij 40+ gingen helemaal op in het verhaal. Het mooie weer van vandaag maakte er een fantastische wandeling van.
Super leuke ervaring. Route was leuk en goed te volgen. Leuk spel. Zeker een aanrader om met kinderen te doen.Bezocht opWerkdagWachttijdGeen wachttijdReservering aanbevolenJa