facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Tandartsenpraktijk De Waterval

Tandartsenpraktijk De Waterval
Adres: Houtstraat 70, 1353 BD Almere, Nederland
Telefoonnummer: 036 547 0270
Staat: Flevoland
District: Almere
Stad: Almere
Route: Houtstraat
Huisnummer: 70
Postcode: 1353 BD


Openingstijden

maandag: 08:00–21:00
dinsdag: 07:00–21:00
woensdag: 07:00–21:00
donderdag: 08:00–21:00
vrijdag: 08:00–17:00
zaterdag: 08:00–16:30
zondag: Gesloten

Recensies
Ik heb nieuwe facings laten plaatsen bij de heer Pablo Martinez. De oude facings zijn vakkundig verwijderd en vervangen door nieuwe, op maat gemaakte facings. De kleur en vorm sluiten aan bij mijn wensen. De service was professioneel en zorgvuldig. Ik ben tevreden over het eindresultaat.
Ik was 14 jaar een tevreden patiënt bij deze praktijk. Samenwerking met alle specialisten is top en ik ben altijd heel goed geholpen door Peter en Salma. Vorig jaar overgestapt naar mevrouw Raymann ivm het naderende pensioen van Peter. Zij heeft mij laatst zo onbeschoft behandeld dat ik de behandelkamer ben uitgestormd en me per direct heb laten uitschrijven! Wat een onprofessionele en niet empathische vrouw is dat.
Mijn dochter kwam heel overstuur en huilend thuis door de onbeschofte behandeling die ze gehad hadnIkzelf ben ook onbeschoft geholpen en kreeg als antwoord op een volgens mij normale vraag: ‘dat snap je toch zelf ook wel..’nNee…nIk dacht dat je geen last meer kon hebben van een dode kies, maar blijkbaar moest ik snappen van wel…nVlgs de kaakchirurg klopte dit verhaal ook van geen kanten..nOok familieleden die bij de ortho lopen zijn niet goed behandeld, plus dat het een eeuwigheid duurt voordat er iets aan de beugel gefikst kon worden..nZelf met de kids bij Raadsheer gelopen en alles kon altijd dezelfde dag opgelost wordennIk hoor momenteel heel veel klachten over deze tandarts, dus ik ga er ook zeker weg…nDe dode kies waar ik last van had vlgs de tabdarts heb ik laten trekken, maar de pijn is gebleven…nOeps..gevalletje van jammer…nEn weer een kies kwijt voor niks..nWaar het wel vandaan komt weten ze na tig foto’s nog steeds niet..
Na enige jaren behandeld te zijn kwam ik in het buitenland erachter dat een implantaat verrot was in mijn rechter onder prothese.wel foto,s maken en doorsturen naar de mondhygiënist.nPeter hermans zelf die zei dat er niets aan te doen was. Ik had te weinig kraakbeen .En dat het een aflopende zaak was. Hier een nieuwe prothese laten zetten. Geen te weinig kraak been ,helemaal goed. Ik vind praktijk de watervalnEen slechte zaak en ben blij dat ik er weg ging.nnBedenk voor dat u er aan begintnnFred van dijk
Twee en half jaar geleden besloot ik, 62 jaar, toch nog voor een slotjesbeugel te kiezen. Tandarts Pinto heeft me hierbij deskundig begeleid en deze week was bij tandarts Martinez de laatste stap: o.a. facings opbouwen op 2 voortanden, oude vullingen bij voortanden vervangen en deze tanden op een mooie lengte slijpen.nIk ben echt superblij met het resultaat en kan de Waterval van harte aanbevelen. Ik ben heel vriendelijk maar vooral heel deskundig geholpen. Ik durf nu voluit te lachen dankzij deze tandartsen!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid