facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor T63

Info

Studentenhuisvesting Breda

Geschiedenis

T63 is een nieuw studentenhuisvesting project in Breda.

Op kamers gaan wordt wel heel verleidelijk. Je eigen woonstudio, voorzien van badkamer, keuken en apparatuur. Woon jij in 2017 in hartje Breda?

Voor studenten die zoeken naar comfort, gezelligheid, veiligheid en een scherpe huurprijs. Zoek je een plek voor jezelf of zoek je samen met anderen? Alles kan!

Adres: Tramsingel 63, 4814AC Breda
Telefoonnummer: +31 (0)76-5220565
Stad: Breda
Route: Tramsingel 63
Postcode: 4814AC

op zoek naar gerelateerd: Tramsingel Breda Postcode, Studentenhuis Breda huren, Studio Breda, Tramsingel 48 Breda, Studio Brinker Breda, Makelaar Breda kamer huren, T63 Breda prijzen, T63 Breda review
Recensies
In 2010 ben ik geëmigreerd naar Thailand. Via Rotsvast mijn huis verhuurd.zeer succesvol. Paar keer terug geweest en huis zag er elke keer top uit. Toen begon mijn huurster aan te dringen om Rotsvast buiten spel te zetten en huur direct aan mij over te maken. Na de nodige twijfel heb ik toegezegd omdat alles in orde was. Echter na Rotsvast buiten spel te zetten heeft de huurster een puinhoop van mijn huis gemaakt. Heeft de huur opgezegd en een volledig uitgewoond huis achter gelaten. Vreselijk veel spijt van mijn beslissing. Mijn advies aan ieder. Als je zelf niet in staat bent om controle te hebben. Maak gebruik van Rotsvast. Kost een beetje, voorkomt een hoop elende
Bij Rotsvast €250 ‘bemiddelingskosten’ betaald, kosten die niet op de huurder verhaald mogen worden. Na meerdere herinneringen per e-mail zonder reactie nog niet ons geld terug. Weigeren mee te werken.
Fijne samenwerking!
Ben erg goed en netjes geholpen door Rotsvast Breda met een appartement komen alle afspraken keurig na
Slechte telefoonservice. Personeel was erg chagrijnig en weigerde om me te helpen.
Prettige bemiddelaar, snel geholpen aan fijne woonruimte
Mooie locatie met nog mooier uitzicht
Fijne samenwerking met Breda
Vertaald door Google Komt u als expat naar Breda, dan is Rotsvast het beste bureau van de stad. Binnen 24 uur een geweldig appartement gevonden en ze hebben hun best gedaan om alle bezichtigingen in 1 dag in te plannen. Sterk aanbevolen. Origineel If you are an expat coming to Breda, Rotsvast is the best agency in the town. We found a great apartment within 24 hours and they did their best to schedule all viewings in 1 day. Highly recommended.
Reageer op deze plaats

Routebeschrijving naar T63 met het openbaar vervoer

Breda, Schorsmolenstraat 260 meter
2
Breda, Schorsmolenstraat 290 meter
2
Breda, Dijkplein 300 meter
2
851
Breda, Dijkplein 310 meter
2

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid