facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Sportvisserij Nederland

Sportvisserij Nederland
Adres: Leyenseweg 115, 3721 BC Bilthoven, Nederland
Telefoonnummer: 030 605 8400
Staat: Utrecht
District: De Bilt
Stad: Bilthoven
Route: Leyenseweg
Huisnummer: 115
Postcode: 3721 BC


Openingstijden

maandag: 09:00–17:00
dinsdag: 09:00–17:00
woensdag: 09:00–17:00
donderdag: 09:00–17:00
vrijdag: 09:00–17:00
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Stichtsche Cricket en Hockey Club Stichtsche Cricket en Hockey Club 1 km Fantastisch plek. Prachtige omgeving. Hockey op top niveau. Clubhuis warme uitstralin...
Recensies
2 vrouwen. Liegen en draaien als ze iets moeten uitzoeken ..nIk bel op. Ze nemen op ..nJa ze is er 1 moment... ze is er niet .. ja ze neemt niet op .. ja ze is net naar huis .. schande. Wat een reclame. Walgelijk dat je zo onbeschoft ben .. ze liegen tegen je alsof je een klein kind ben .. walgelijk .. en de andere ene daisy. Die doet haar werk ook niet. Te berowrd om twrig te bellen of te reageren terwijl ze het zelf beloofd en zegt .. kort om dit zijn je 2 visite kaartjes vam je organisatie. Trap ze eruit en zet volk neer dat geloofwaardig is en presentable voor je bedrijf .. Schande
Meest slechte klantenservice ooit, ik had mijn nachtvis toestemming niet ontvangen dit jaar. Na e-mail verkeer met de klantenservice werd mij doodleuk verteld dat deze naar het 'bekende adres' is gestuurd wat mijn oude adres bleek te zijn waar ik al een aantal jaar niet meer woon en online had ik al mijn adres veranderd naar mijn huidige adres plus de nachtvistoestemming had ik vorig jaar al besteld op mijn huidige adres. Na vraag of ze mij een nieuwe konden sturen werd mij verteld dat hun naar het juiste adres hadden verzonden en ik maar een nieuwe moest bestellen. Toen ik nogmaals vroeg om deze toch kosteloos op te sturen hebben ze zonder dit te laten weten de pas met nachtvis toestemming in bestelling gezet met de bijkomende kosten doorberekend aan mij. Na dat ik als verrassing een nieuwe vispas thuis gestuurd kreeg met nachtvis toestemming en de bijbehorende factuur had ontvangen ben ik maar weer e-mails gaan sturen omdat ik geen opdracht had gegeven voor die bestelling. Dit heeft mij nog 4x heen en weer gemail gekost waarin ik meerdere keren moest aangeven dat dit een fout van sportvisserij is geweest en ik geen opdracht heb gegeven voor een bestelling van vispas + nachttoestemming omdat ik alleen de sticker nodig had.nTot op heden heb ik geen antwoord of deze factuur nu geannuleerd is of niet. Communicatie laat echt te wensen over.
Probeer al meer dan een maand contact te krijgen met ze, omdat de website errors geeft bij het betalen. Hierdoor heb ik nog geen vispas kunnen aanvragen.
Schandalig duur wat ik kwijt ben voor een vispas+ 3e hengel + nachtvissen
Reageren niet op mail en de telefoon wordt ook niet opgenomen. Als je een monopolie positie hebt moet je daar zorgvuldig mee omspringen, als er alternatieven waren was ik al snel overgestapt. Nu zeg m'n lidmaatschap maar op.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid