facebooktwitterpinterest

Sloep Ommen

Geschiedenis

Verhuurbedrijf

"Huur een bootje of geniet van een prachtige rondvaart over de Vecht. Rederij Peters beschikt over diverse elektrische sloepen, motorbootjes en maakt mooie rondvaarten naar Vilsteren en Dalfsen. Dus wil je even heerlijk uitwaaien op de Overijsselse Vecht? Dan ben je bij Rederij Peters aan het juiste anders."
Adres: De Vecht, 7731 Ommen (gemeente)
Telefoonnummer: 0614282908
Stad: Ommen
Route: De Vecht
Postcode: 7731

op zoek naar gerelateerd: Boot huren Ommen, Fluisterboot huren Ommen, Boot huren Regge, Elektrische sloep Ommen, Boot huren Dalfsen
Recensies
Wij hebben een fest gevierd op de rondvaartboot van Rederij Peters. Eerst hebben we afspraken gemaakt omtrent de uitvoering. Deze afspraken zijn perfekt uitgevoerd. Het gebak was van uitstekende kwaliteit. De cateraar leveren een geweldig buffet. De bediening was uitstekend. We hebben een fantastische feestdag mede dankzij Rederij Peters. Dus zeer aan te bevelen.
Mooie afzaktocht over de Regge gedaan in een Canadese kano. Maar neem wel de tijd. Wij hadden van tevoren goed contact en duidelijk gepland. Wij hadden duidelijk aangegeven dat we nog een andere afspraak hadden, en 2x gevraagd of we dat dan zouden redden. Zou geen probleem zijn. De tocht duurde 3-3,5 uur incl. pauze. Uiteindelijk waren we dik 4 uur aan het peddelen excl. korte pauze mede door sterke stroming en wind op het laatste stuk van de Vecht. Erg pittig nog voor de kinderen van 6 en 9 jaar. Onze afspraak daardoor misgelopen, erg jammer. Achteraf bij de inname bleek dat ze dit nooit hadden kunnen beloven met deze stroming.
Mooie rondvaart. Beetje jammer dat we nog op een groep moesten wachten, aangezien wij al op tijd waren waardoor we dus nóg langer moesten wachten. Op een voor de kids 'saaier' vaarstuk werden ze dus een beetje ongeduldig. Ze mochten op dat stuk op de terug weg wel even bij de kapitein kijken, dus dat was fantastisch voor ze. Mooie tocht verder!
Heerlijk relaxed de Vecht op en neer. Parkeergelegenheid is wat beperkt, moet langs de weg als de parkeerplaats zelf vol is.
Mooi tochtje over de Overijsselse vecht, Naar vilsteren en terug
Vriendelijk personeel. Goede kano's. Toiletvoorziening is er keurig netjes op orde. En de route over de Regge was fantastisch. Koeien die aan het pootje baden waren, zwaluwen met nesten in de oevers, niet te druk op de route ondanks superlekker zomerweer, aanlegplekken genoeg onderweg om even te stoppen.
Was erg leuk om te varen. . Duurde een half uur voordat we op pad konden ivm uitleg aan meerdere deelnemers. De wachttijd gaat van de vaartijd af.
Vanmiddag een rondvaart gemaakt. Het was goed geregeld, vriendelijk personeel en mochten om 13.00 uur al plaats nemen op het dek , boot vertrok om 13.30 uur. Beslist een aanrader, als je in Ommen bent
Vriendelijke mensen! We hebben voor 2 uur een bootje gehuurd en heerlijk gevaren op de Vecht...
Een sloep gehuurd, met heel veel regen konden we later starten. Bedankt voor de flexibiliteit en vriendelijke service!

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid