facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Rolder's Patathoes

Rolder's Patathoes
Adres: Burgemeester Reijndersstraat 21C, 9451 BC Rolde, Nederland
Telefoonnummer: 0592 481 363
Staat: Drenthe
District: Aa en Hunze
Stad: Rolde
Route: Burgemeester Reijndersstraat
Huisnummer: 21C
Postcode: 9451 BC


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 17:00–20:00
woensdag: 17:00–20:00
donderdag: 17:00–20:00
vrijdag: 12:00–20:00
zaterdag: 15:00–20:00
zondag: 16:00–20:00

Recensies
Volgens Google waren ze vandaag open ‍, maar bij aankomst bleek het gesloten . Erg jammer, geen softijs kunnen halen . De informatie klopte dus niet ..
Prima cafetaria in omgeving Rolde. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten. Prijs kwaliteit verhouding is oke, iets aan de dure kant maar de kwaliteit en service is echt top. Vriendelijk personeel. Meerdere lekkere specials elke maand en lekkere huis specialiteiten. Echt een aanrader om uit te proberen als je in Rolde bent.
Tegen het einde van een fietstocht gesnacket. Smaakvolle, goede huisgemaakte burgers. Keuze uit 100g of 180g burger, de laatste is een voordeligere optie. Leuk om ook de variatie in de patat mee te krijgen. Niet het standaardbakje, maar gevuld met spekjes en lekkere citroenmayo dressing
Eten kon beter. Patatjes waren veel kleine harde stukjes. Milkshake was meer soft ijs, heel moeilijk op te zuigen. Wel leuk opgediend in leuke bordjes. Had wel wat servetjes bij gemogen. En bij grote patat verwacht ik ook iets meer saus.
Gisteren om 17.15u via site besteld. Stoofvleesmenu was een aanrader. Dus besteld en betaald €30, aangegeven 17.45u afhalen.nDirect erna werd er gebeld: of het 18.00u mocht worden. En het stoofvleesmenu was er niet. Dus iets anders besteld en zou €8,50 terug moeten krijgen bij afhalen.nDaar rond 17.50u aangekomen was het stervensdruk, kreeg direct na melden naar ik dacht €8,50 terug bleek naderhand €8,05 te zijn: en je betaald ook nog eens €0,25 transactiekosten als je online besteld.nHet ene na het andere menu werd afgegeven wij waren nr28 en nr44 was al aan de beurt. Dus om 18.10u eens gevraagd waar onze bestelling bleef. Na 5-10min konden we eindelijk weg. Online bestellen is een afrader wat mij betreft. Wij gaan hier ook niet meer eten/afhalen. Heb €0,75 teveel betaald voor matig menu. Jammer. Ik zal hier wel een kinderachtig antwoord op krijgen, net als hoe er gereageerd is op de andere negatieve reviews.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid