Recensies, contactgegevens voor Q Quality Movies

Q Quality Movies

Q Quality Movies is een videoproductie bedrijf. Gespecialiseerd in het maken van trouwfilms en trouwvideo's. Ook maken wij bedrijfsfilms.

Geschiedenis

Wij zijn een videoproductie bedrijf, gespecialiseerd in het maken van Trouwfilms en wij verzorgen Promotie films voor uw evenementen. Ook werken wij samen met o.a. marketing adviseurs, presentatoren en fotograven om uw bedrijfspromotie tot een hoger plan te tillen.
In onze films spelen verhalen een belangrijke rol. Wat is uw verhaal?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met [email protected]

" Trouwfilm Bedrijfsfilm Dronefilm. Wij zijn een videoproductie bedrijf gespecialiseerd in het maken van trouwfilmpjes. Onze trouwvideograaf zorgt er voor dat jullie de bruiloft opnieuw kunnen herbeleven. Willen jullie een trouwfilm laten maken? Stuur dan een mail naar: [email protected] zijn in het bezit van een gecertificeerde drone en onze drone’s zijn verzekerd. Ook werken wij samen met o.a. marketing adviseurs, presentatoren en fotografen om uw bedrijfspromotie tot een hoger plan te tillen.In onze films spelen verhalen een belangrijke rol. Wat is uw verhaal?Voor meer informatie kunt u contact opnemen met [email protected]"
Adres: Rijnstroomlaan 10, 2235 DB Valkenburg, Zuid-Holland, Netherlands
Telefoonnummer: 0634106598
Stad: Valkenburg
Route: Rijnstroomlaan 10
Postcode: 2235 DB

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Fotostudio  Valkenburg .nl Fotostudio Valkenburg .nl 175 km Fotograaf Arno Broeren en Linda Broeren. Koningswinkelstraat 6 Valkenburg Parkeren v...
Fotostudio AB Fotostudio AB 176 km Dit was echt een verrassing tijdens ons weekendje Valkenburg. Wat een fantastische va...
Sinds het moment dat wij wisten dat wij gingen trouwen. Hebben wij Frank als eerst gevraagd wanneer hij beschikbaar was. En de bruiloft is daar om heen gepland. De teaser met de prachtige beelden en de bij passende muziek overtrof onze verwachtingen. Wat hebben wij hier van genoten en zo veel mooie berichtjes ontvangen. Een filmpje van 3 minuten die een totale beeld van onze bruiloft geeft. Binnen 1 maand hebben wij de grote film ontvangen. Wat is dit waardevol om te hebben. Tijdens heb bekijken van de film kom je weer helemaal in de sfeer van de bruiloft. Met daarom heen beelden die je niet bewust hebt mee gemaakt. Hierdoor kregen wij nog meer te zien wat er allemaal gebeurd is op onze trouwdag. Frank het was fantastisch nogmaals onwijs bedankt voor de mooie weergave van onze trouwdag!
Wat een GE-WEL-DIGE bruidsfilm hebben wij gehad! Van alle momenten in de film hebben wij op de dag zelf niet eens door gehad dat er gefilmd werd! De montage is zo vet gedaan, het blijft leuk om te kijken. De liedjes hebben wij Frank zelf uit laten kiezen, en dat ze passen er echt perfect bij. Ik raad iedereen Frank aan om als videograaf voor de bruiloft te vragen. En voor iedereen die nog twijfelt.. het is het zeker waar. Elke keer als je de film weer kijkt beleef je het weer een beetje als op de dag zelf! Bedankt Frank voor dit waardevolle stukje van onze prachtige dag.
Frank is enorm goed in wat hij doet! Hij heeft onze trouwfilm gemaakt en het eindresultaat is ongekend. Frank heeft gave ideeën, waardoor de film fantastisch is! Op de dag zelf heb je bijna niet door dat hij aanwezig is, maar als je het eindresultaat ziet dan zie je dat hij geen moment gemist heeft. Frank is een echte vakman en we kunnen hem aan iedereen aanraden.
Wauw! Echt geen woorden hoe mooi onze trouwfilm is geworden!!! Zo gaaf om terug te zien! Echt super leuk in elkaar gezet!!! Wij raden Frank van Q Quality Movies iedereen aan!!
Wat ontzettend mooi film mogen ontvangen van onze dag. Met tranen in onze ogen en een glimlach op ons gezicht terug gekeken, zo mooi in elkaar gemonteerd!