facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Postillion Hotel Dordrecht

Postillion Hotel Dordrecht

Info

Postillion Hotel Dordrecht vormt hét vertrekpunt voor jouw professionele koers. Het hotel is gelegen aan de A16, nabij Rotterdam. Een perfect georganiseerde bijeenkomst, tot in de puntjes verzorgd. Topvoorzieningen om te komen werken of overnachten.

"Postillion Hotel Dordrecht vormt hét vertrekpunt voor jouw professionele koers. Het hotel is gelegen aan de A16, nabij Rotterdam. De locatie beschikt over negen multifunctionele ruimtes, met een oppervlakte van 59m² tot 570m².Met negen flexibele ruimtes en een capaciteit tot 600 personen ben je voor alle bijeenkomsten aan het juiste adres. De locatie heeft vijf vergaderhamers mogen ontvangen, het hoogst te behalen niveau van de congres- en vergaderclassificatie.Kun je maar niet kiezen tussen een uitstapje in de natuur en een citytrip? Dan hebben we goed nieuws voor je. Als je een overnachting boekt bij Postillion hotel Dordrecht kun je genieten van de Biesbosch én van de prachtige binnenstad. Zeg maar dag tegen de keuzestress."
Adres: Rijksstraatweg 30, 3316 EH Dordrecht
Telefoonnummer: +31786184444
Stad: Dordrecht
Route: Rijksstraatweg 30
Postcode: 3316 EH

op zoek naar gerelateerd: Postillion Hotel Dordrecht menukaart, Postillion Hotel Dordrecht parkeren, Rijksstraatweg 30 Dordrecht, Postillion Hotel Dordrecht review, Bastion Hotel Dordrecht, Postillion Hotel Deventer, Van der Valk Dordrecht, Leonardo Hotel Papendrecht
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Postillion Hotel Dordrecht Postillion Hotel Dordrecht 18 meter Jammer genoeg geen fijne ervaring. Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk,...
Van der Valk Hotel Dordrecht Van der Valk Hotel Dordrecht 312 meter Van der Valk Hotel Dordrecht, centraal gelegen tussen Rotterdam en Breda.
Het Schrijfhotel Het Schrijfhotel 4 km Een kijkje in de keuken van het Schrijfhotel
Villa Augustus Villa Augustus 5 km Het is moeilijk om dit hotel te reviewen. Het gebouween verbouwde watertoren is erg l...
De Watertoren - Hotel & Restaurant De Watertoren - Hotel & Restaurant 5 km Leuk, kleinschalig hotel op een unieke locatie in een watertoren. We hadden de hele ...
Stayokay Dordrecht Stayokay Dordrecht 8 km In de basis een heel leuk hotel/hostel voor een weekendje wandelen in de biesbosch en...
Recensies
Jammer genoeg geen fijne ervaring. Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk, maar in het restaurant was het bedienend personeel en de gastvrouw een ramp . We hebben anderhalf uur gewacht op ons hoofdgerecht, net als de mensen naast ons, en hebben niet eens een klein excuusje gekregen na herhaaldelijk te informeren waar ons eten bleef. het leek er voor de gasten uit het restaurant zelfs erg op alsof de gastvrouw naar de keuken vluchtte toen een aantal gasten haar wilden aansprekend. Wijn krijgen als er koffie wordt besteld, een totaal ander toetje krijgen dan besteld, het leek er een beetje op of al het bedienend personeel zijn eerste dag beleefde. Een klein excuusje of een opmerking van het personeel waaruit bleek dat ze door hadden dat het wel erg in de soep liep, had de sfeer voor velen al verbeterd denk ik. Verder prima ontbijt en een schone kamer. Wel even een eigen kussen meenemen want het hoofdkussen van het hotel is niet zo best.
Ik heb hier een dag mogen vertoeven voor zaken. De cursusruimtes zijn prima voorzien met o.a. nette beamer, uitstekende koffie en heerlijke kleine hapjes en harde stoelen. De kamers zijn netjes en gerenoveerd, met hele harde bedden, maar uitstekend sanitair. De lunch is prima verzorgd, wel liggen er crackers over datum. Had ik geweten dat dat de voorbode was voor het avondeten, dan had ik hier niet gedineerd. De details zal ik je besparen, maar misschien dat de keuringsdienst een keer langs moet komen... Het diner is matig tot slecht. De bediening is prima, maar extreem jong en onervaren. De receptie medewerkers waren behoorlijk gedesinteresseerd, toen ik om 22.30 uitcheckte om thuis uit te zieken van het diner. Al met al, goed hotel met potentie, alleen komt het er nog niet helemaal uit de vingers.
Er is niet echt iets mis met dit hotel, maar er spreekt ook weinig vóór. Het personeel was vriendelijk en de kamer ruim en schoon. Maar het heeft de charme van een koelkast een schilderijtje, behangetje of nepplant zou de kamer wat opfleuren. Duidelijk gericht op de zakelijke reiziger en gewoon ongezellig. Er zijn een hoop dingen net-niet, zoals de te harde muziek op de gang die je vanuit je bed nog kunt horen en dat je kamer ijskoud is als je binnenkomt.
Een prachtig hotel. Lief, beleefd, netjes en behulpzaam personeel. Wij hadden geboekt met ontbijt, dit was qua keuze zeer ruim en goed verzorgd. Zag er goed uit. Was er met mijn zusje en nichtje. Mijn nichtje had deze dagen Ijshockey trainingskamp Zij zit bij de Nederlandse Ijshockeyteam Vrouwen U18 Wij hebben er ook fietsen gehuurd, zaten een kleine 25 minuten van het centrum af, dat was makkelijk te doen. Men kan er gewone en elektrische fietsen huren. Al met al zeer tevreden Kamers: Kamers waren netjes en keurig. Genoeg ruimte voor ons Activiteiten in de buurt: Wij waren elke dag in het sportpaleis van Doordrecht Zijn ook naar het openluchtzwembad Wantijbad op de fiets 1/2 uurtje geweest Vele winkels, prachtige hofjes, terassjes, rondvaart, restaurants ect. bezocht in het Centrum Wifi: Deze was zeer goed Eten en drinken: Wij hebben er ontbeten en s'avonds deden wij een drankje op hun ruime terras. Was allemaal erg goed.
Bediening verliep wat chaotisch, iemand kwam vragen wat je wilde drinken, vervolgens duurde het minstens een kwartier voor dat iemand anders het kwam brengen, of het kwam helemaal niet. Eerste avond van ons verblijf heerlijk gegeten hotel. Tweede avond was er een Bbq dit viel ons erg tegen, weinig keus, geen frisse salades terwijl het erg warm weer was. Dit betekende ook dat het weinige personeel steeds naar binnen moest om iets te halen omdat het te warm was spullen buiten te zetten. Derde avond weer een Bbq en geen alternatief, reactie van het personeel, dan gaat U in de stad eten. Dit vonden wij op zijn zachts gezegd een vreemde reactie.
Ontbijt was ok. Maar kreeg wel glutenvrije broodjes toen een medewerkster overhoorde dat ik niet goed tegen tarwe kon. Vandaar service toch 3 sterren. Avondeten viel tegen, zowel qua kwaliteit als de hoeveelheden. De kamer was redelijk maar het bed was ronduit slecht. Zakte door het matras weg. En stond een dag later op met rugklachten.Kamers: 1/5
Kamers konden wel wat onderhoud gebruiken losse kit randen. Toilet rolhouder die los zit. Douche heeft vele kalk resten. Lampjes die niet of niet goed werken met een kleine inspanning qua onderhoud kan men dit een goed verzorgd hotel maken. Beetje jammer. Eten eerste dag was het niet zo best andere dag hebben ze het dubbel en dwars goed gemaakt met een BBQ die goed was georganiseerd. Verder een geslaagd weekend gehad, zijn echter geen grote dingen maar jammer dat men dit niet even oppakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Nette kamers, echter bij binnenkomst konden we 10 minuten wachten voordat er iemand achter de balie ons aansprak om te helpen. Diner:hele slechte service eerdat we 3 gangen, waarvan 2 gangen koude gerechten waren hoorde ook zo, op hadden waren we 3+ uur verder omdat er tussen het moment dat ons bord leeg was en de volgende gang op tafel stond enorm lang duurde. Normaal ben ik met 3 gangen binnen 1,5 al klaar. Dranken worden in verkeerde glazen geserveerd minder volume. Dit was 3 dagen op rij, voor dag 4 zijn we naar de mcdonalds gegaan, deze zit naast het hotel. Kamers: Nette kamers, elke dag werden de bedden opgemaakt, handdoeken etc. vervangen. Bijzondere details: Er zit een aansluiting voor bedraad internet in de kamer echter werkt die niet.
Personeel totaal niet gemotiveerd en soms zelfs zeer onbeleefd. geen prijs/kwaliteit verhouding. Diner was uitermate slecht en bediening duurde ontzettend lang, met het ontbijt waren diverse zaken op, zoals beleg. Vervolgens netjes gevraagd of er iets bij gezet kon worden. Dit werd niet meer gedaan, en als het niet beviel moesten we maar ergens anders gaan eten. Bestek was op, gevraagd of er nog bestek was, maar dit moesten we maar ergens op de tafels zoeken. Dit hotel heeft echt een probleem met het personeel
Zeker niet slecht, maar wat een vergane glorie gevoel. De kamers kunnen zeker een opknapbeurt gebruiken: oude vlekken op de gordijnen, badkamers zijn duidelijk verouderd en roken onfris, matrassen zakken door, één van de liften werkte niet. Personeel is heel vriendelijk, maar voor die prijs had ik meer verwacht van de kamers.Kamers: 3/5

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid