facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Optisport | Zwembad Vreeloo

Optisport | Zwembad Vreeloo
Adres: Veilingweg 16, 2678 LN De Lier, Nederland
Telefoonnummer: 0174 521 066
Staat: Zuid-Holland
District: Westland
Stad: De Lier
Route: Veilingweg
Huisnummer: 16
Postcode: 2678 LN


Openingstijden

maandag: 09:00–22:00
dinsdag: 07:15–22:00
woensdag: 08:15–22:00
donderdag: 10:30–22:00
vrijdag: 10:30–23:00
zaterdag: 08:30–12:00
zondag: 08:15–12:00

Recensies
Ben hier alleen geweest voor de coronaprik, wèl een schitterend complex, wist eerlijk gezegd niet van het bestaan van zo'n mooi sportcentrum
Klein zwembadje maar uitstekende sfeer en instructeurs. Het bad is in hoogte verstelbaar. Diepste gedeelte is 2meter.nOmkleedhokjes, kluisjes aanwezig, en ook douches en wc. alles is gelijkvloers. Er is ook een bar aanwezig waar je wat kan eten en drinken, groot raam dat uitkijkt op het zwembad, zodat ouders ook de voortgang van hun kind kunnen volgen. Er zijn genoeg hulpmiddelen aanwezig, zoals zwembandjes, matten en ook om kinderen te leren duiken.nEr worden voldoende lessen en activiteiten georganiseerd en het rooster online is actueel. vriendelijk personeel! het is er schoon en netjes.
Ver voor de zomer schoolvakantie heb ik m'n dochter opgegeven voor zwemles.nIk hoorde geen reactie of het was doorgekomen.nIk gebeld: en ja hij had mijn mail gekregen.nDus ik dacht eigenlijk nou dan sta ik op de wachtlijst.nEr gingen aantal weken voorbij en nog niks gehoord. Ik weer gebeld van weten jullie al wat?nDiegenen die er over gaat Ricardo zij in dat ze ergens in september kan gaan beginnen.nHet was inmiddels september maar nog niks gehoord.nToen heeft mijn man gebeld en ook best wel boos.nVan dat hun zouden bellen als ze kon beginnen en dat was eigenlijk begin september en toen hij belde was het al halverwege september.nRicardo ging zijn best doen en zou zo snel mogelijk iets laten horen.nNou nu is het inmiddels begin oktober en we hebben nog steeds niks gehoord.nInmiddels heeft mijn dochter ergens anders zwemles waar ze gelijk kon beginnen.nIk vindt dit echt onwijs schandalig dat ze mensen zo lang laten wachten en dat je helemaal niks hoort of geen informatie krijgt.nEcht heel erg slecht.
ben hier geweest voor een coronaprik
Zwembad met kleine formaat afmetingen, de installatie is ouderwets, energie verspilling.nOverig sporthal gedeelten zijn gedateerd.nParkeerterrein vol met kuilen daardoor veel waterplassen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid