facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Optisport | Zwembad Pagedal

Optisport | Zwembad Pagedal
Adres: Hoveniersweg 1, 9502 BW Stadskanaal, Nederland
Telefoonnummer: 0599 611 055
Staat: Groningen
District: Stadskanaal
Stad: Stadskanaal
Route: Hoveniersweg
Huisnummer: 1
Postcode: 9502 BW


Openingstijden

maandag: 07:30–20:00
dinsdag: 07:30–18:00
woensdag: 07:30–20:00
donderdag: 07:30–16:00
vrijdag: 07:30–18:00
zaterdag: 11:00–17:00
zondag: 09:00–15:00

Recensies
2,5 jaar is mijn zoontje al bezig voor zijn A diploma. Hij heeft wat meer ondersteuning in het diepe nodig. Hij heeft een paar keer bijles gehad. Maar dat schiet ook niet op. Beloven van alles om mijn zoontje meer ondersteuning te bieden, maar ze komen niets naar. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Ook is de communicatie onderling en met de ouders heel slecht. Vaak andere zwem coaches. Valt gewoon niet goed mee te communiceren. Het is 1 en al geldklopperij. Wij hebben onze zoontje van deze zwemles afgehaald. En gaat nu ergens anders zwemmen. Wij raden het iedereen af om hier niet zwemles te volgen.nnUpdate: en nu nog geen 3 maand later heeft hij zijn A & B diploma gehaald
De aqua power en aqua vitaal en aqua'joggen, zijn mooie active lessen met muziek. Je kan het voor jezelf zo zwaar maken als je kan. Er is veel belangstelling voor en heel gezellig.
Vandaag kijkdag gehad met zwemles. Zeer dramatische ervaring. Kinderen werden aan hun lot overgelaten. Werd niks ondernomen door de dienstdoende lesgeefster. Totaal geen zicht op de kinderen continu met de rug naar de kinderen toe. Nu al aantal weken ziekte van de vaste kracht die het wel goed doet. Heb ons kind tijdens deze kijkles uit bad gehaald om ongelukken te voorkomen. Al met al zeer dramatische ervaring. Dit ook gemeld maar wordt lacherig om gedaan en Optisport onderneemt geen actie. Neem hun dit ook zeer kwalijk. Dacht dat ik mijn kind hier heerlijk kon laten zwemmen maar durf haar niet alleen te laten. Toch te erg voor woorden.
Mooi zwembad met veel leuke dingen voor de kids
Stoomcabine al maanden defect.nWordt volgens medewerkers niet gerepareerd of vervangen.nZeer spijtig, zeg mijn abo dan ook op.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid