facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Ocean and Lake

Ocean and Lake
Adres: Dorpsstraat 17, 3927 BA Renswoude, Nederland
Telefoonnummer: 0318 300 630
Staat: Utrecht
District: Renswoude
Stad: Renswoude
Route: Dorpsstraat
Huisnummer: 17
Postcode: 3927 BA


Openingstijden

maandag: 10:30–18:00
dinsdag: 10:30–18:00
woensdag: 10:30–18:00
donderdag: 10:30–18:00
vrijdag: 10:30–20:00
zaterdag: 10:00–17:00
zondag: Gesloten

Recensies
En een nieuw bijgewerkt review. Was nodig.nnEen Youtube bekende onder de naam MJ was bij deze fijne winkel om een Aqua Scape te doen.nnOm 10 uur in de morgen ging de winkel open. Ik was er ook.nEen Aqua Scape kun je niet afraffelen. Heeft absoluut tijd nodig. Uiteindelijk kon ik de happening helaas niet uitzitten en ben tegen 14 uur vertrokken. Natuurlijk wel foto's gemaakt. Ook vandaag nog een paar met het eind resultaat.nEn nu maar kijken hoe het aquarium zich gaat ontwikkelen.nDe foto's van de Scape belanden waarschijnlijk onderaan het review. Even scrollen!!!!n-------------------------------------------------------------------------------------------------------nnOnderstaande review was 2 maanden geleden.nnDan eerst: waarom breng je een bezoek aan deze onderneming. Wat is je doel?nUiteraard was het mijn doel na veel wikken en wegen de hobby weer op te pakken. En voor ik de eerste stap nam waren er inmiddels 2 maanden verstreken.nVeel verkennen op Google want je wilt het nu uiteindelijk echt weer serieus oppakken.nMijn keuze kreeg vorm. Merk afmetingen en randapparatuur. En ja. Ik wilde perse lokaal gaan. Wat in mijn geval betekende dat ik van kortingen en aanbiedingen van andere leveranciers en winkels geen gebruik wilde maken. Lokaal is lokaal! En met dat lokaal kwam het voordeel per direct in zicht. Lokaal betekend, meer service! Ja, soms moeten dingen worden besteld en ja dan krijg je te maken met lever tijden. Maar geloof me, niet elke winkel heeft alles dus je ontkomt er echt niet aan dat er soms dingen moeten worden besteld.nHet lokaal levert op. Wat het mij opleverde? Thuis gebracht en keurig neergezet, precies hoe ik het wenste. Geen gesjouw! Niet net voor de drempel afzetten en zie maar toestand. Dat is lokaal!! En geloof me dat is ook echt fijn en maakt het meer verzorgd. Nergens omkijken naar. Heerlijk!nMET ANDERE WOORDEN DE PRE-SALE EN DE AFTER-SALE ZIJN BUITENGEWOON TOP!!!nBij deze wil ik Ocean and Lake van harte bedanken voor alle service die zij hebben geboden.nHet aquarium staat. En dat is mede mogelijk gemaakt door Ocean and Lake in Renswoude. Renswoude is een kleine plaats in de provincie Utrecht. Ik raadt een ieder aan om deze locatie toch aandacht te geven.n------------------------------------------------------------------------------------------------------n5 sterren.nOmdat: er een nieuwe eigenaresse is die er wat van wil maken en ik duidelijke de stappen zie die worden ondernomen.nIk voorzie een vreselijk mooie uitkomst van de inspanningen die zich zullen terug vertalen in een fijne winkel waar kwaliteit zal worden geboden. Een kort gesprek met die eigenaresse gaf me een goed gevoel. Zij heeft verstand van zaken!!! Bij 1 van de meest besproken vissen merkte ik per direct dat zij weet waar ze het over heeft. De gemiddelde lezer zal het niet direct opvallen. Maar de meest besproken vis bij hobbyisten en kwekers is het guppie. Kan men zich weinig bij voorstellen maar het is zo. De verschijningsvormen en kleuren zijn echt heel divers. Zij haakte meteen aan met absolute kennis.nIk hoop dat haar aanpak vruchten zal afwerpen. En.... Dat zij bekendheid zal krijgen en succes zal boeken.nDe inzet die ik zag voorspelt dat wel.nBreng een bezoek aan deze onderneming. Nu al dwingt zij respect af. Zelf nu er nog veel moet gebeuren. Succes!!!!!!! Ik weet zeker dat je iets moois neer gaat zetten.
Recentelijk de hobby van mijn vader overgenomen. Via internet terecht gekomen bij deze winkel. Beste winkel in de regio. Altijd vriendelijk personeel ze nemen de tijd voor je en helpen je graag. Je kan er met elke vraag terecht en geven eerlijk en oprecht advies!nnIk lees allerlei reviews over dat het na de verbouwing minder is geworden, maar hier geloof ik niet veel van. Met de keer dat ik er geweest ben, is het minder rommelig geworden. En vrijwel alles wat je nodig hebt is te bestellen, enigste nadeel is dat je dan moet wachten maar geduld loont.nnAl met al een prachtige winkel met goed personeel, zeker een bezoekje waard
Kwam hier voorheen met veel liefde. Tijdens de verbouwing had ik begrip dat het wat minder netjes was en er veel moest gebeuren. Ik ben weer eens binnen gelopen, personeel lijkt drukker met elkaar dan met de klanten. Ook zijn ruiten van show aquaria vies. Verkoopbakken bij zoetwater vol met alg. Kans verkeken, mij zien ze niet terug
Een van de beste winkels, personeel heeft verstand van zaken. Altijd oprecht en behulpzaam. Sinds de nieuwe eigenaar 100 keer beter. Ik raad iedereen aan om hier zijn spullen te halen.
Ik kom nu al een aantal jaar bij ocean en lake en ik ben erg verbaasd over de slechte reviews die opeens lang komen. In veel van de reviews komen dingen naar boven die wat mij betreft niet kloppen.nnMensen klagen dat het minder professioneel lijkt door houten stellingen maar dat dit hun eigen smaak is. Daarna rekenen ze o&l er toch op af met hun review… Hout is ook niet mijn smaak maar het geeft de financiële mogelijkheid voor veel meer bakken, en dus meer keuze van vis. Daarnaast lijkt het rommelig door de vele showbakken die nu in het midden van de winkel staan, dit is wennen maar wat mij betreft een hele toffe toevoeging. Al deze bakken laten juist mooi zien wat er allemaal mogelijk is, zowel zoet als zout.nnQua keus aan vis en koraal is er zoals ik heb gezien meer dan vroeger. Er zijn standaard verschillende lps en sps koralen op voorraad. Ook de zoetwater zijde heeft veel keus.nnWat betreft het advies, dezelfde medewerkers als voor de verbouwing zijn nog steeds werkzaam bij o&l zover ik ze tegen ben gekomen bij bezoeken. Er zijn medewerkers bij gekomen maar ik zie niet hoe dit iets slechts is, desnoods vraag je om hulp van iemand van de ‘oude’ groep…nnIvm de verbouwing moet de zoutwater hoek kans krijgen om op te starten. Iedereen in deze hobby weet dat bakken met nuisance algen beginnen, ook een winkel. De vissen gaan allemaal door een strikte quarantaine een van de weinige winkels in Nl die dit echt goed doet en zijn gezond. Mocht je twijfels hebben over een vis die je ziet zwemmen dan kun je dat altijd bij het personeel melden, ze kijken graag mee omdat ze oprecht het beste voorhebben met de dieren.nnWat mijn betreft dus nog steeds de beste winkel om voor om te rijden. Echt kundig advies, altijd vriendelijk, gezonden vissen en koralen. Ook kun je verlengde quarantine periodes aanvragen logischerwijs tegen betaling of vis/koraal op verzoek bestellen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid