facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor McDonald's Zaanstad Zuid

McDonald's Zaanstad Zuid
Klassieke, langbestaande fastfoodketen bekend om zijn burgers en friet.
Adres: Stormhoek 1, 1506 SW Zaandam, Nederland
Telefoonnummer: 075 631 8852
Staat: Noord-Holland
District: Zaanstad
Stad: Zaandam
Route: Stormhoek
Huisnummer: 1
Postcode: 1506 SW


Openingstijden

maandag: 09:00–01:00
dinsdag: 09:00–01:00
woensdag: 09:00–01:00
donderdag: 09:00–01:00
vrijdag: 09:00–01:00
zaterdag: 09:00–01:00
zondag: 09:00–01:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
McDonald's McDonald's 236 meter Welkom op de officiele facebook pagina van McDonald's Zaanstad Zuid . Hier vind je al...
McDonald's McDonald's 3 km De officiële Facebook pagina van McDonald's Zaandam aan de Koningin Julianaweg. Hou d...
Recensies
20-01-26 17:45nnViel zwaar tegen een menu afgehaald in de auto gegeten plus ijshoorn. De ijshoorn zetten ze geloof ik als eerste klaar en daarna het eten resultaat dat de ijshoorn helemaal gesmolten is en niet lekker. Daarnaast deksel van de cola er niet goed erop waardoor auto onder cola zit.nHeel vervelend dit allemaal. Normaal komen wij bij de Mc Donalds in Beverwijk en Santpoort. Stukken beter dan dit vreselijk voorlopig laatste keer.
Deze McDonald’s is altijd zó uitzonderlijk goed in klantvriendelijkheid! Onlangs ben ik erachter gekomen dat mijn parkietje dol is op de Apple Pie stukjes. Vandaag was ik in deze vestiging en dacht ik vraag gewoon of ze deze snack ook bevroren verkopen zodat ik er soms eentje kan opwarmen als traktatie.nnDe caissière reageerde heel leuk, maar moest het even overleggen met de manager. Al snel bleek dat het gelukkig kon! Ik heb onderstaand filmpje laten zien aan beiden, ze moesten er erg om lachen. Ik kreeg zelfs nog bereidingstips mee dus dat komt helemaal goed.nnNogmaals dank namens mij en een hele blije Dusty!
We hebben hier regelmatig goed gegeten. Vandaag is het helaas niet helemaal goed gegaan. Mini wrap met kip. Er leken schimmel plekjes op de wrap te zitten. Sundea ijs met noodjes, maar we kregen geen noodjes. Mc flurry pistache. De pistache noten identificeer ik niet als pistache nootjes. Erg erg erg weinig ijs. En geen groene saus
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Via de paal besteld, eten vlot ontvangen. Eten was warm. Volgens mij zijn ze vergeten de verwarming aan te zetten. Het was binnen ijskoud
Echt een toffe gast bij het raampje! Super amicale gast en een leuk gesprek gehad, onze dag was gemaakt na een flinke kater te hebben gehad met oud en nieuw. Bedankt! Eten duurde wel wat langer dan normaal.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid