facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor McDonald's Hilversum Vreelandseweg

McDonald's Hilversum Vreelandseweg
Klassieke, langbestaande fastfoodketen bekend om zijn burgers en friet.
Adres: Vreelandseweg 42-46, 1216 CH Hilversum, Nederland
Telefoonnummer: 035 303 8175
Staat: Noord-Holland
District: Hilversum
Stad: Hilversum
Route: Vreelandseweg
Huisnummer: 42-46
Postcode: 1216 CH


Openingstijden

maandag: 08:00–01:00
dinsdag: 08:00–01:00
woensdag: 08:00–01:00
donderdag: 08:00–01:00
vrijdag: 08:00–01:00
zaterdag: 08:00–01:00
zondag: 08:00–01:00

Recensies
Het is werkelijkwaar dieptriest dat je bij deze mac ALTIJD je bestelling moet checken, want er ontbreekt heel vaak wat. Het rottige is, dat je soms denkt dat het compleet is, maar dan kom je thuis en blijkt dat er een verkeerd product in de verpakking zit, of te weinig sauspackets. Ik heb in de drie jaar dat we bij deze mac in de buurt wonen nog maar een paar keer een volledige bestelling gekregen, er werken daar ENKELE capabele mensen echt, petje af voor hun, dat ze überhaupt nog goed werk kunnen leveren in deze draak van een restaurant maar ik heb ook wel meer dan één keer gezien dat personeel werd afgekafferd, tegen gesnauwd, en excuses krijg je niet als je voor de duizendste keer weer moet zeggen dat je iets van de bestelling mist.nnVandaag weer eens een single cheeseburger gekregen met een papiertje van een double cheeseburger eromheen, en natuurlijk wel betaald voor de dubbele. Ben al best wat geld kwijt aan dingen die ik nooit heb gekregen maar wel voor heb betaald. Het gaat me al ver om elke keer bij het aannemen van de zak de hele zak te controleren, en ik ga echt niet elk papiertje en doosje openmaken om te kijken of het juiste product er wel in zit.nnEcht, doe iets aan de bedrijfsvoering en structuur bij jullie, dit is echt ruk.
Wat een verschrikkelijke zooi. ik denk dat er 5 tafels waren waar geen etensresten meer stonden. Personeel zeer onoplettend. Table service besteld…. nooit gebracht… hadden ze maar weggegooid... En langzaam terwijl er echt bijna niemand binnen was. Dinsdagavond 9u…. ik zou de dienstdoende manager vragen een baan elders te zoeken.
Mijn broertje kreeg 7 kipnuggets toen hij er maar zes had besteld! Ze waren ook nog eens vers. Moet zijn gelukdag zijn geweest.
Ik kom net weg bij de drive . 50 euro besteed aan dit ongezonde eten om er vervolgens achter te komen dat de hamburger ontbreekt op mijn cheeseburger. De winkel meerdere keren gebeld te hebben en niet opnemen slechte service niet hier heen gaan!!!!!
Deze mac Do is ronduit smerig, ALLE vuilnisbakken puilen uit, overal staat eten op de tafels, de vloer is een schaatsbaan zo vet en gevaarlijk. Hier moet de mac zich zwaar voor schamen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid