facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor manege Grol

manege Grol
Adres: Stoofweg 10, 4325 BB Renesse, Nederland
Telefoonnummer: 0111 461 623
Staat: Zeeland
District: Schouwen-Duiveland
Stad: Renesse
Route: Stoofweg
Huisnummer: 10
Postcode: 4325 BB


Openingstijden

maandag: 08:00–23:00
dinsdag: 08:00–23:00
woensdag: 08:00–23:00
donderdag: 08:00–23:00
vrijdag: 08:00–23:00
zaterdag: 08:00–23:00
zondag: 08:00–23:00

Recensies
Leuke gevorderde strandrit gemaakt. Vooraf werd netjes gevraagd wat voor type paard je wilde rijden ideaal. De rit zelf was erg ontspannen. We hebben rustig beheerst gegaloppeerd op het strand en lekker door het water gestapt. De begeleidster was een leuke meid die alles perfect onder controle had. Dankjewel voor deze leuke ervaring
In overleg bij de bar met mijn dochter 12 jaar een privé rit geboekt. Voor mijn dochter was het de eerste strandrit, dus best spannend allemaal. Tip: Betaal wat extra voor privé, dan gaat het op jouw tempo.nOpzadelen moet je zelf doen, zoals bij de meeste maneges. Ik kreeg mijn paard niet te pakken in de stal en moest even iemand halen om te helpen. Logisch ook, staat ineens een vreemde in je stal. In tegenstelling tot sommige andere reviews vond ik de paarden er wel goed uit zien, stallen netjes met veel stro/hooi. Rit is voornamelijk stappen, met een paar stukken draf in de duinen. Volgens mij mag je ook niet overal harder dan stap. Galop op het strand was super leuk. De paarden waren heel braaf en de begeleider hield alles goed in de gaten vond ik. Wanneer je zelf rustig bent zijn de paarden ook rustig. Na de rit was onze begeleidster snel weg, dus had ik niet de kans om haar te bedanken. Het was een super leuke eerste strandrit ervaring voor mijn dochter! Bedankt Manege Grol
De paarden en pony’s die gebruikt worden voor de strandritten komen nooit buiten, alleen met zo’n rit. Ze hebben wondjes, geen bespiering, ligplekken van het niet passende zadel en zien er gewoon zielig en triest uit. De paarden in de stallen staan de hele tijd te hinniken en het lijkt wel alsof je door een gevangenis loopt met kleine cellen waar paarden in staan, zo triest. 1 paard stond achteraan de stallen helemaal afgesloten zonder paarden om zich heen in een kleine stal te weven, zijn gezicht straalde stress en eenzaamheid uit. De tranen stonden in mijn ogen toen ik dit paard en overigens alle paarden zag, echt verschrikkelijk zielig.. Het is dat ik 1 ster moet geven van Google, want vind het het zeker niet waard. Arme dieren… Ik zou hier niet naartoe gaan als je een hart voor dieren hebt. Deze wordt namelijk gebroken door de zielige paarden… Echt enorm jammer, de paarden verdienen zoveel beter…
Wat een teleurstelling en wat een slechte ervaring hebben wij met manege grol.nWilde mijn dochter als verrassing een strandrit geven.nAllereerst slecht ontvangen, er werd een man meegewezen die ons zou helpen met op welk paard mijn dochter zou gaan.nZeer kortaf, niet leuk en totaal niet vriendelijk.nVervolgens in de buitenbak werden de meiden gekleineerd, ze zouden te dik zijn voor de paarden en de paarden zouden omvallen door hun waren zijn woorden.n1 van de meiden zou op een paard moeten waarvan ik de foto bijvoeg uitgemergeld en in slechte staat. Dit wilde zij niet en met hoop boosheid is ze op een andere gezet .nVervolgens zijn ze op rit gegaan en bij terugkomt zag ik tranen en droevige gezichten .nMam het was zo naar : meneer deed zo lelijk en kleinerend.nEn galopperen op het strand waar we voor kwamen ho maar.nDus ga alstjeblieft niet op strandrit bij Manege grol, bespaar je geld en zoek verder !!nWant was dit een domper een aanfluiting.nOns zien jullie nooit meer.nEn deze meneer kan beter ander werk gaan doen dan deze strand ritten begeleiden , u bent er niet voor geschikt en u zorgt voor een nare ervaring .nEn de eigenaar van deze manege reageerde helemaal vreemd , toen ik hem erop aan sprak.weg kijkend en nietszeggend.nUiteindelijk geld terug van de rit maar had me liever de uur rijdende rit voor deze Manege bespaard!!
Hier 2 ritten gedaan in 2 verschillende jaren. De eerste rit was een strandrit begeleid door een ontzettend ongeïnteresseerde, onaardige Duitse meneer die tot 3x toe zijn paard dreigde te slaan tijdens te rit toen hij niet opnieuw kon opstappen. De 2e rit was een staprit die 2u zou duren waarbij we ook door de duinen zouden gaan. Na 1u 15 min waren we terug en we hebben 10 meter duinen gezien.. begeleiding was toen wel goed en geïnteresseerd. Ik zou hier niet nog een keer gaan.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid