facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor MAK Auto

MAK Auto
Adres: Van Leeuwenhoekweg 1, 2964 LJ Groot-Ammers, Nederland
Telefoonnummer: 0184 601 236
Staat: Zuid-Holland
District: Molenlanden
Stad: Groot-Ammers
Route: Van Leeuwenhoekweg
Huisnummer: 1
Postcode: 2964 LJ


Openingstijden

maandag: 08:00–17:30
dinsdag: 08:00–17:30
woensdag: 08:00–17:30
donderdag: 08:00–17:30
vrijdag: 08:00–17:30
zaterdag: 09:00–15:00
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Alara-Lukagro Noise Control Solutions Alara-Lukagro Noise Control Solutions 298 meter Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Top bedrijf
Recensies
Keurig te woord gestaan door verkoper Corne Penning, en gelijk reactie op al mijn vragen, daarnaast een nette aanbieding gehad op mijn inruil auto. De eerste kilometers zijn gemaakt en super blij met mijn BMW !! ...... MAK bedankt.
Wij hebben afgelopen 29-12 onze nieuwe VW Touareg geleverd gekregen. De eerste ervaring bij MAK auto’s was er een uit een boekje! Na eerst telefonisch contact te hebben gehad, een afspraak gemaakt voor een proefrit. We werden keurig welkom geheten in een prachtige showroom! Na een lekker bakje koffie een rit gemaakt en meteen verkocht. Alles verliep soepel en netjes, wij willen dan ook Corné bedanken voor zijn inzet en flexibiliteit om de aflevering tot een succes te maken! Wij raden iedereen aan om eens een kijkje te nemen in hun showroom, maar pas wel op want je bent zo verkocht!
Wij kijken met grote tevredenheid terug op onze ervaring bij Mak auto. Vanaf het eerste contact tot en met de aflevering van onze Audi Rs4 was de service van uitzonderlijk hoog niveau. Cornée straalt professionaliteit, deskundigheid en oprechte betrokkenheid uit.nnTijdens het aankoopproces werden wij transparant en eerlijk geadviseerd, met veel aandacht voor onze wensen en verwachtingen. Er werd ruim de tijd genomen om alles duidelijk toe te lichten en geen enkele vraag bleef onbeantwoord. De communicatie was prettig, correct en efficiënt.nnDe aflevering van de auto was tot in de puntjes verzorgd en voelde als een echte premium ervaring. Wij hebben ons als klant gewaardeerd gevoeld en dat is precies wat je mag verwachten bij een autobedrijf in deze klasse. Rondom zijn ook de originele remschijven en remblokken vervangen.nnKortom: een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit, betrouwbaarheid en service op topniveau. Wij genieten dagelijks van onze Audi en danken het team voor de uitstekende begeleiding en service.
Helaas geen goede ervaring, wel netjes geholpen tijdens het aankoopproces. Bleek een auto te hebben gekocht met veel problemen, 16 gebreken totaal. 7 keer terug geweest naar de garage, ca 3 maanden totaal niet in kunnen rijden. De auto was niet betrouwbaar en onveilig. Zonder reden herhaaldelijk in de ABS, niet meer van zijn plek willen. Ik stond met mijn kleine kinderen stil op een kruispunt midden in Rotterdam op de trambaan en zo kan ik wel even doorgaan. Ik wilde hem terug verkopen aan MAK. Ze gaven aan dat hij wettelijk gezien niet geleverd was non-conformiteit. Nog steeds reed ik rond met 6 gebreken die herhaaldelijk niet werden opgelost. De auto kon gewoon voor de 8e keer terug naar de garage omdat het onder fabrieksgarantie zou vallen. Hier wilde ik niet in mee, de auto was onveilig en zeer onbetrouwbaar. Ze boden een terugkoop bedrag aan waarin in 22% heb afgeschreven na nog geen 9 maanden waarvan ik er maar 6 werkelijk heb kunnen rijden. Ik heb alle medewerking verleend om de auto te herstellen, 2 uur rondjes gereden met een monteur, diversen vragenlijsten ingevuld vanuit de fabrikant, foto's, filmpjes en gps locaties aangeleverd. Steeds met een houtje het riet in gestuurd. Ook gaf MAK aan dat ze rekening hebben gehouden met de geschiedenis van deze auto in het terugkoopvoorstel. Na maanden van problemen heb ik mijn verlies gepakt en de auto terugverkocht aan MAK. Voor mijn nooit meer naar dit bedrijf, met 22% afschrijving en alle problemen voel ik mij zacht uitgedrukt, opgelicht....
Recent heb ik mijn Peugeot 207 laten uitlijnen en de airco laten bijvullen. Er werd duidelijk uitgelegd wat er gedaan zou worden, welke werkzaamheden nodig waren en wat ik kon verwachten. Daardoor wist ik precies waar ik aan toe was. Complimenten aan Duncan!nnDe werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd. De auto rijdt weer strak en de airco werkt weer zoals het hoort. Daarnaast werd ik gedurende het proces goed op de hoogte gehouden, wat tegenwoordig helaas niet overal vanzelfsprekend is.nnAl met al een zeer prettige ervaring dankzij de professionele aanpak, transparante communicatie en klantvriendelijke service. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar autobedrijf. Ik kom hier graag nog eens terug!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid