Recensies, contactgegevens voor Jasper Stuut Muziek

Jasper Stuut Muziek

Voor iedere klant is er een muzikale invulling. Met een breed en flexibel scala heeft Jasper Stuut Muziek altijd een passende formatie en setlist voor u.

Geschiedenis

Jasper Stuut Muziek heeft als doel om met zoveel mogelijk kennis en samenwerkingen een breed en flexibel scala aan muziek te verzorgen, waarbij het uitgangspunt bij kennis van muziek en bij de klant ligt. Hierdoor biedt Jasper Stuut Muziek een breed scala aan muziek en muzikale formaties, waardoor er voor iedere klant een oplossing is. Dit kan van achtergrondmuziek met piano en saxofoon tot een complete band. Het enige wat u nog hoeft te doen is genieten. Jasper Stuut Muziek verzorgt transport, techniek en de gehele (muzikale)organisatie rondom uw evenement.

Muziek geeft een extra dimensie aan wat er al leeft, het zorgt voor sfeer, gezelligheid en vertrouwen. Op een professionele en gedreven manier zorgt Jasper Stuut Muziek ervoor dat dit alles extra benadrukt wordt, waardoor u een zorgeloos diner of een onvergetelijke personeelsavond heeft. Met alle jonge talenten van het noorden die graag hun talenten uitstralen zorgt Jasper Stuut Muziek voor een jonge, frisse muzikale omlijsting waarin iedereen zich herkent. Kijk voor meer informatie op www.jasperstuutmuziek.nl of neem contact op!

Adres: Spoorsingel, 9581 HK Musselkanaal, Groningen, Netherlands
Telefoonnummer: 0629905658
Stad: Musselkanaal