facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Intratuin Maastricht

Intratuin Maastricht
Adres: Molensingel 87, 6229 PC Maastricht, Nederland
Telefoonnummer: 043 361 3966
Staat: Limburg
District: Maastricht
Stad: Maastricht
Route: Molensingel
Huisnummer: 87
Postcode: 6229 PC


Openingstijden

maandag: 10:30–18:00
dinsdag: 09:30–18:00
woensdag: 09:30–18:00
donderdag: 09:30–18:00
vrijdag: 09:30–18:00
zaterdag: 09:30–17:30
zondag: 12:00–17:00

Recensies
Blijft toch een top winkel met één van de gezelligste kerstshows van de lage landen.nFantastisch, mooi, groots, magisch. Elk jaar weer verrassend anders.
Ik was er donderdag en wilde graag een mooi boeket zijden bloemen. Pauline heeft me echt zo perfect geholpen. Ze had meteen door wat ik wilde en heeft me een prachtig boeket gemaakt in een vaas die ik zelf graag wilde. Echt een topper, geen moeite was haar teveel, afknippen, inkorten, in oase stoppen. Ben super tevreden ermee. Dankjewel Pauline!
Ondanks de binnenwerkzaamheden die momenteel bezig zijn blijft het toch een aangename winkel om te vertoeven.nJe vindt er dan ook bijna alles voor de tuin en het interieur. Tuinmeubelen, BBQ's, binnen-en buitenplanten, potterie allerhande, voeding en behuizing voor je huisdier, wellnessproducten, enz. Je kan er ontbijten, eten in de proeftuin, er zijn kidsworkshops, babyshowers.nDe dag is hier zo om.nTevens zijn er propere toiletten, gratis WiFi, invalidenparkeerplaatsen en gratis rolstoelgebruik. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.nO ja, ben je met de fiets....er is ook een oplaadpunt voorzien !
De woodwick kaarsen waren in de aanbieding, zag nergens in de winkel staan welke. Dus vroeg netjes aan een medewerker. 'Ze zei allemaal in de aanbieding mevrouw'. Dus ik op weg naar huis. Toen bedacht ik dit kan nooit ze waren veel goedkoper heb ik gewoon de volle prijs betaald. Contact opgenomen, krijg ik te horen ja mevrouw ze zei nooit allemaal in de aanbieding zal vast een bord hebben gehangen. Nou was geen bord te zien anders had ik niet gevraagd en de medewerker zei ook ALLEMAAL.nnLeuk dat ik het nu wel retour mocht brengen. Dit werd in de winkel niet geaccepteerd. Dus heb het toen alsnog voor de volle mep gekocht en maar gebruikt gezien ik het geld toch kwijt was.
Mooie Intratuin in Maastricht. Mooi assortiment van planten, struiken, bomen. Goed spul voor de tuin
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid