facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Hotel Gilze Tilburg

Hotel Gilze Tilburg
Adres: Klein Zwitserland 8 , Gilze 5126 TA, NL
Telefoonnummer: 0161 454 951
Stad: Gilze
Route: Klein Zwitserland 8
Postcode: 5126 TA



op zoek naar gerelateerd: hotel tilburg, van der valk gilze rijen last minute, van der valk gilze restaurant menukaart, van der valk tilburg aanbieding, van der valk gilze zwembad, wegrestaurant gilze gesloten, van der valk tilburg nieuwbouw, van der valk gilze brunch
Recensies
Wij hadden het efteling arrangement geboekt van 2 nachten 3 dagen met ontbijt waarvan 2 dagen efteling. Helaas is de 2 de dag dat we naar de efteling zouden gaan mijn man snachts erg ziek geworden waardoor wij niet meer konden gaan. Bij de receptie gevraagd of er een mogelijkheid was om geld terug te krijgen van de 2de dag of vrijkaartjes voor een andere dag helaas was dit allemaal niet mogelijk. Beetje erg jammer en vind dat een slechte service. Ziek kunnen we allemaal worden je weet alleen niet wanneer. Grt fam otte
Het was erg druk op een zaterdagavond. We waren blij dat we toch terecht konden zonder reserveren. Daarvoor 3 sterren. Het eten was goed, maar de bediening niet zo best. Steeds vragen waar de salade bijgerecht bleef. Is nooit gekomen, ook de Parmezaanse kaas moesten we bijna zelf uit de keuken halen. Toen dat er eindelijk was, was de pasta koud. Een dame niet de bediening zelf kwam langs om te vragen of alles naar wens was, toen we al klaar waren en heeft de ober blijkbaar een uitbrander gegeven. Hij kwam excuus maken maar gaf zijn collega de schuld. Zwak hoor. Waarom niet zoals bij andere Valkrestaurants 1 ober voor een aantal tafels? Juist als het druk is moet je er geen chaos van maken. Daarvoor trekken we weer een ster af. Na al dit gedoe hadden we geen trek meer in koffie of dessert en zijn vertrokken. Hebben onderweg naar ons vakantieadres in België op een terras nog van een lekker ijsje genoten.
Zal aan de kamers niet liggen, maak je één foutje in een reservering en kunnen ze niks, maar dan ook helemaal niks voor je betekenen. Heftig onder de maat Van der Valk... Had wel beter van jullie verwacht. Voor mij een eerste en laatste keer.
Afgelopen week een nacht verbleven in de Golden suite. We kwamen binnen in een adembenemende kamer met alle gemakken voorzien. Wat jammer was, was dat er nog een lege emmer mayonaise midden in de kamer stond. Vooral voor het geld wat je betaald. Je kunt je hart op in de eetgelegenheden! Wij hebben heerlijk gegeten maar helaas was de eerste pizza heel koud. En de tafel die voor ons gereserveerd was aan andere mensen vergeven. Alsnog geef ik 5 sterren en dat komt door een heel groot deel door het personeel. We zijn erg vriendelijk en behulpzaam behandeld. Het was wel fijn geweest voor het geld wat je betaald om een tegemoetkoming te krijgen, dan was het helemaal af geweest!
Voor mijn verjaardag had ik mijn gezin en ouders uitgenodigd voor een live cooking lunch buffet. We hadden hier super goede ervaringen mee in Dordrecht. Het eten was lekker, maar er was geen Live cooking er waren 4 kleine bakjes met wat warms en 3 Saving dishes met bijlagen. In onze ogen stond het ontbijt buffet er nog, aangevuld met wat warme items. Wij gingen speciaal voor de live cooking en we vonden het erg jammer dat dat er niet was. Hierover heb ik ook een email gestuurd, maar daar heb ik helaas nooit antwoord op gekregen.
Twee nachten verbleven samen met mijn vriend, wij hadden op voorhand geen verwachtingen. Het hotel heeft een prachtige chique uitstraling, ook is het hotel mooi gelegen met wat bos gebied. We hadden een mooie kamer, met een goed bed, een bubbelbad en een mooi uitzicht op de natuur. We hebben de eerste avond gebruik gemaakt van live cooking, dit was verder prima, het is eigenlijk een lopend buffet genoeg keuze qua eten en drinken en eigenlijk ook wel fijn dat je jezelf kan redden. Het restaurant oogt ook weer chique en het was gezellig druk maar wel weer met een ontspannen sfeer. Tweede avond hadden we niks geregeld voor het diner en we hadden eigenlijk geen zin om het hotel te verlaten dus we kwamen last minute vragen of we gebruik konden maken van het diner, eigenlijk zat het restaurant helemaal vol maar we mochten ook plaats nemen in de bar, fijn dat we niet werden geweigerd, dat uiteindelijk gedaan en daar hebben we ook van de diner kaart gegeten, de sfeer was gezellig, het eten van de kaart was ook prima. Het was smoordruk, dus waren voorbereid op een lange wachttijd maar dat viel reuze mee, daar geen last van gehad. Daarnaast hebben we nog gebruik gemaakt van het binnen en buiten zwembad, we hebben enorm genoten van het buitenzwembad, hier was de serveerster ook erg vriendlijk en gastvrij. Daarnaast nog heerlijk genoten van de sauna en het turks stoombad. Enige minpunt vond ik dat de kleedruimte niet heel fris was, de vloer vond ik niet heel schoon en er hing niet een hele frisse geur. Verder erg genoten van de welness. Er was s’ ochtends een heerlijk ontbijtbuffet met ruime keuze en weer een ontspannen sfeer. We hebben het personeel tijdens ons verblijf ook als erg vriendelijk en gatvrij ervaren. Kortom erg genoten van ons verblijf!!
Mini vakantie van 4 nachten. Erg leuk. Zat 2 x 3 gangen diner bij de prijs in. Eten meer dan goed en genoeg keus. Mooi hotel met een flink zwembad en wellnes erbij.Kamers: 5/5
Zeer tevreden over ons verblijf. Kamer met jacuzzi was top. We hebben genoten van de natuur, fietsen en een stevige wandeling. Tevens ligt het hotel ook ideaal voor een uitstap naar Breda of Tilburg. Ook het restaurant is een aanrader, 3 avonden op rij vol op genoten van het lekkere eten. Ontbijt ook lekker en voldoende keuze. Personeel zeer vriendelijk, van reeptie, bediening tot technische dienst. Wij komen zeker terug.
Gebruik gemaakt van het lunchbuffet. Viel helaas erg tegen. Weinig keuze aan brood werd slecht aangevuld, de warme gerechten waren uitgedroogd en niet goed warm o.a. de friet was koud en slap en er was weinig keuze aan dranken enkel koffie, thee en wat sapjes kant en klare rotzooi. Tot onze verbazing kwam een dame van de bediening om 13.10 uur aan tafel met de vraag of we de rekening alvast wilde voldoen, want ze moest verder met haar werk… heel vreemd! Buffet was tot 14.00 uur, maar door deze actie voelde we ons erg opgejaagd en weg gekeken door het personeel. Ik raadt het niet aan. Zonde van het geld €23.50 per persoon.
Leuk hotel alleen de beschrijving van de kamer met het internet klopt niet. En wat ik voor 4 dagen betaalde mag er wel meer luxe komen zoals badjassen en flesjes water Kamers: Wij hadden een wellneskamer en had meer luxe verwacht
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid