facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Holiday Inn Express Amsterdam - South, an IHG Hotel

Holiday Inn Express Amsterdam - South, an IHG Hotel
Modern hotel met een lobbybar, een businesscentrum en gratis ontbijt.
Adres: Zwaansvliet 20, 1081 AP Amsterdam, Nederland
Huisnummer: 20
Postcode: 1081 AP

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Holiday Inn Express Amsterdam - South Holiday Inn Express Amsterdam - South 0 meter Prima kamer en ligging. Paar mnd geleden 3 kamers genoeg en dan nog niet bij elkaar. ...
Eden Hotels Eden Hotels 213 meter Zeer fijn hotel! De kamer was zo goed als perfect, behalve dat een ijskastje jammer g...
Hotel NH Amsterdam Zuid Hotel NH Amsterdam Zuid 879 meter Complimenten aan het Personeel.nI.v.m. geannuleerde vluchten was het onverwachts ontz...
NH Amsterdam Zuid NH Amsterdam Zuid 880 meter Personeel erg vriendelijk. Hotel was erg schoon. Bushalte 10 meter voor de deur, dus ...
Element Amsterdam Element Amsterdam 966 meter Een keurig winkelcentrum met mooie mode zowel in kleding als schoenen. De koffie en b...
Element Amsterdam Element Amsterdam 971 meter Mooi hotel . Centraal gelegen. Vriendelijk personeel. Mooie kamersnEn het ontbijt was...
Spa Zuiver Spa Zuiver 1 km Het hotel zelf is heel mooi en net vernieuwd als je in het nieuwe deel boekt, de Spa ...
Qbic Amsterdam Qbic Amsterdam 2 km Prima locatie bij station Amsterdam Zuid. Vanuit hier reis je snel en makkelijk naar ...
Novotel Amsterdam City Novotel Amsterdam City 2 km Alles netjes. Vlot ontvangen door aangename receptioniste Amy.
Holiday Inn Amsterdam Holiday Inn Amsterdam 2 km Holiday Inn Amsterdam for a better stay...... in every way!
Van der Valk Hotel Amsterdam-Zuidas Van der Valk Hotel Amsterdam-Zuidas 2 km Van der Valk Hotel Amsterdam-Zuidas | OPENING 2020
citizenM Amsterdam citizenM Amsterdam 2 km Hotel bevindt zich in een zeer rustige straat. Parkeren voor zowel auto als fiets kan...
Olympic Hotel Amsterdam Olympic Hotel Amsterdam 2 km Ons verblijf hier met 2 tieners was zeer geslaagd. De kamer had een prachtig uitzicht...
Olympic Hotel Amsterdam Olympic Hotel Amsterdam 2 km Vandaag geweest nadat we de Amsterdamse zomer hadden bezocht.nnIn een woord top, kame...
nhow Amsterdam RAI nhow Amsterdam RAI 2 km Hotel met een grandioos uitzicht over Amsterdam-Zuid en op de Ring. Gebouwd in een pi...
Hotel Jansen Hotel Jansen 2 km 20 min gewacht totdat de bestelling werd opgenomen en toen bleken ze niets op voorraa...
Apollo Hotel Apollo Hotel 3 km Dit was ultiem genieten. Vrolijk personeel, uiterst meedenkend en super service. De l...
Recensies
Schrijf vaak alleen review als iets echt goed of slecht is en voor dit hotel geldt helaas het laatste. We hadden geboekt met late uitcheck om 15:00 uur. Komen we daar krijgen we te horen dat dit gewijzigd is naar 13:00 uur. Ik wees haar op oude voorwaarden en werd compleet afgesnauwd. Als ik om 15:00 uur eruit wilde moest ik maar bij betalen. De dame van de receptie als heel onprofessioneel en onprettig ervaren en maar naar het management gevraagd. Deze man was netjes en zei meteen blijf maar tot drie uur geen probleem.nnWe komen op de kamer en willen douchen. De douche werd continu heet en dan weer koud. Helaas geen incident want volgende dag weer hetzelfde probleem. Daarnaast was de zeep op dus we zijn maar naar de Albert Heijn gegaan om dit te kopen.nnAls toetje in stijl het ontbijt. Weinig keuze, de broodjes waren hard te lang in de oven en mijn vrouw had een ei die helemaal verrot was zie foto op voorgrond de goede en op het bord de rotte. Dit hotel was voor mee een eenmalig actie en kom er niet weer. In veel hotels geweest voor werk en vakantie maar denk dat dit de slechtste is waar ik ooit ben geweest.
Aardig hotel. Niet bijzonder ontbijt. Vreemd dat men om 10 uur aan onze duur klopte om te vragen of ze al konden schoonmaken. Nog nooit meegemaakt…nVerder schone badkamer en bed.
Wij hadden dit hotel geboekt via Social Deals met een late uitcheck 15:00 en ontbijt eenmaal in het hotel aangekomen, moesten we per kamer €50,- borg betalen, wat vrij normaal is maar niets was aangegeven op Social Deals, ook werd vertelt dat dit via een credit card moest worden gedaan, ook dit was niet aangegeven en deze hadden we ook niet bij ons. Betaald via de pinpas en we zouden dit dat terug krijgen. Heel frappant dat de gast per direct €50,- borg moet betalen maar dit duurt dus wel even een week voordat je je borg terug hebt.nnDit hotel heeft geen eigen parkeerplaats, je moet gokken of er plek is en gewoon per uur betalen of een dagkaart van ongeveer €17,-ntussen 19:00 en 09:00 gratisnnDe kamers zijn heel erg gehorig, je hoort echt alles..nOntbijt vond ik ook matig maar was te doen.nReceptie mensen waren ook aardig en kamers waren schoon.nis ongeveer wel 15/20 min rijden tot centrum, ook prima te doen
We waren er vanwege een nacht over na een medische ingreep.nHet hotel is prima.nHet ontbijt eenvoudig maar goed.nEen heel goed Chinees restaurant om de hoek.
Hier iets gedronken met vrienden uit Duitsland. Auto naast het hotel geparkeerd. Een week later prent van gemeente Amsterdam, € 80,00. Ondanks het bord bij de ingang van het hotel mag wel duidelijker aangegeven worden dat de parkeerplaats niet bij het hotel hoort en er gewoon betaald moet worden.

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid