Recensies, contactgegevens voor Hans van Bree Muziek

Stad: Venray
Route: Patersstraat 4
Postcode: 5801AV

op zoek naar gerelateerd: Sticks and Strings Venlo
Ik had een keyboard gekocht die duur was terwijl ze online stukke goedkoper zijn. De toetsen plakte wat en ik had er 2 aan mijn oorlel hangen.
Scherpe prijzen in deze winkel! Nodigt mij zeker uit binnenkort een bezoek te brengen aan Venray. Nog de beste wensen voor 2023.
Ik kwam hier als tiener al regelmatig kijken voor instrumenten, Hans staat er nagenoeg nog altijd zelf en geeft goed advies. Heb hier afgelopen jaar een mondharmonica voor mijn dochter gekocht voor verrassend weinig geld, uit mijn herinnering meen ik te ervaren dat van Bree geen goedkope muziekwinkel is, maar het feit dat het er al enkele tientallen jaren is, waar andere muziekwinkels opgedoekt zijn, zegt genoeg. Hier kan je terecht altijd terecht voor advies, dus ook als je nog geen verstand hebt van een instrumenten. Er bestaan geen domme vragen.
Goede gitaarshop, kan ik zeker aanbevelen. Hans van Bree heeft veel kennis van zijn producten en kan er enthousiast over vertellen. Kocht hier na zijn aanbeveling 2 Salvador Cortez klassieke gitaren, 1 CC32 in 2019 en 1 CS50 kortgeleden. Deze Salvador Cortez gitaren zijn van zeer goede kwaliteit en kunnen zeker wedijveren met 2 x of 3 zo dure andere merk gitaren. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit en de afwerking is ook zeer goed voor de geboden prijs. Door de massieve top en de pallisander zij en achterkant hebben deze gitaren heel veel sustain en een uitstekende detailweergave in het hoog en laag. De CC32 welke een massieve top heeft van Ceder klinkt wat warmer, maar iets minder gedetailleerd dan de CS50 welke een massieve spruce top heeft. Deze gitaren zijn ook licht bespeelbaar door de fijne hals en kleine frets. Zowel aan te bevelen voor beginners maar ook voor wat meer ervaren gitaristen. Ik heb veel gexperimenteerd met de juiste snaren voor deze gitaren en mijn conclusie is dat ze het best klinken met LA BELLA 850 snaren, die zijn weliswaat wat stugger dan de originele Savarez snaren maar ze klinken veel luider en beter. Ik heb de aktie snaarhoogte van de gitaren bij de brug wat verlaagd en de fretboards met lemon olie behandeld omdat deze wat droog waren. Kortom deze Salvador Cortez zijn prachtig klinkende gitaren voor een zeer betaalbare prijs. Ze zien er ook prachtig uit, zeer mooi toegepaste houtsoorten. 20 jaar geleden kon je een dergelijke kwaliteit niet voor deze prijs krijgen - kortom ik raad deze Salvador Cortez gitaren 100% aan!
Uitstekende service! Mijn oude gitaar gebracht voor nieuwe snaren, en de eigenaar zag meteen dat er dingen niet goed aan waren. Hij heeft de gitaar direct helemaal onder handen genomen en nu speelt hij perfect! Wij komen hier zeker terug.
Geweldige winkel. Goede service mooie pruducten. Vaste stop voor onze band. Hans van Bree bestaat al 30 jaar inmiddels en dat zegt genoeg. Tussen alle on-line giganten toch het hoofd boven water te weten houden. Ze onderscheiden zich door persoonlijke aandacht en service te bieden waar anderen stoppen. Voelt als thuiskomen in de winkel die ook nog eens veel verscheidenheid kent. Kortom, aanrader.
Rare ervaring, contact opgenomen via de website om te vragen of een gitaar besteld kon worden, maar met de optie om in de winkel bij het afhalen te betalen. Tot twee keer toe een zeer korte reactie gehad kreeg wel snel reacties, dat dan weer wel, waarin twee keer de vraag niet werd beantwoord. Kwam op mij klantonvriendelijk over.
Omdat ik niet in de buurt van Venray woon heb ik Hans van Bree gemaild met de vraag of hij een bepaald instrument in de winkel had staan. Hierop reageerde hij bevestigend: hij had een exemplaar in de winkel. Daar aangekomen blijkt hij het instrument helemaal niet te hebben. Zwaar teleurgesteld weer huiswaarts gekeerd. Zeer onbetrouwbaar dus!
Wat een geweldige zaak. Ik ben goed geholpen door Hans. Hij is goed op de hoogte van zijn producten en alle ins en outs en heeft me goed advies gegeven. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Ook de latere service werd goed opgepakt. Een aanrader dus.
Heel goede winkel met perfect advies van Hans. Zelf ook muzikant! Hans denkt altijd mee en heeft een brede kijk op diverse nieuwe muziekinstrumenten - technische apparatuur effecten ed.