facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Grand Café / Cafetaria / Zaal - De Hof van Gilze

Grand Café / Cafetaria / Zaal - De Hof van Gilze
Adres: Steenakkerplein 2, 5126 AW Gilze, Nederland
Telefoonnummer: 0161 745 080
Staat: Noord-Brabant
District: Gilze en Rijen
Stad: Gilze
Route: Steenakkerplein
Huisnummer: 2
Postcode: 5126 AW


Openingstijden

maandag: 11:00–23:00
dinsdag: 11:00–23:00
woensdag: 11:00–23:00
donderdag: 11:00–23:00
vrijdag: 11:00–02:00
zaterdag: 11:00–02:00
zondag: 11:00–22:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
De Huyskamer Gilze De Huyskamer Gilze 274 meter Mijn eerste review ooit. Ik ben echt een kritische restaurant bezoeker. Hospitality a...
Recensies
Met vrienden de Bites unlimeted gedaan. Vriendelijk ontvangst door het jonge personeel. De kaart is uitgebreid en voor elk wat wils. De kwaliteit en smaak van de gerechten zijn goed, en soms meer dan goed. Je hoeft ook niet lang te wachten tot de bestelling opgenomen wordt of voordat het voor je neus staat. Voor een gezellige en lekkere avond is dit een aanrader.n3 tipsn1 Als je bij de deur zit, voel je kou van de gang, komt mede doordat de deur lastig te sluiten is en daardoor snel open staatn2 de gerechtjes worden geserveerd in kleine schaaltjes wat helemaal goed is maar het bestek is er niet op aangepast.n3 de sushi w. Alle Japanse gerechten, zorg ervoor dat je dit met stokjes kan eten.
Al meerdere keren hier wezen eten,nPrijs Kwaliteit verhouding is weer goed,nnRuime keuze en om de zoveel tijd wisselt de menukaart,
De slechtste plaats om te gaan eten in Gilze!nOntzettend duur voorbeeld: een cheeseburger met 2 schijfjes komkommer en tomaat en een blaadje sla is €8nAlle schermen staan al maanden uit. Je kunt niet zien wat het menu is.nWerknemers blijven 10-15 minuten weg. Niemand om aan te spreken en niemand om je bestelling op te nemen.nIk moest letterlijk naar het restaurant deel lopen om ze erop aan te spreken.nDit is niet hoe je een bedrijf runt...nDit is de laatste keer dat ik er kom. Zo vaak gaat er iets fout daar het is ongelooflijk...
Zeer slechte cafetaria, elke bestelling is fout, niet alles geleverd, of simpelweg op een ander adres, verkeerde bon aan verkeerde tas. Friet altijd keihard gebakken, echt niet te eten. Lange haren in je loaded fries, kapot gebakken snacks en dan denken ze maar als we excuus aanbieden is het goed. 3x belofte gedaan na megafouten op een gratis bestelling om het goed te maken , maar als je dit doorgeeft weten ze van niets. Belachelijke tent!!!
Tijdens een weekendje weg hier patat besteld. We hadden het achteraf gezien kunnen weten, want er waren meerdere slechte reviews. Onze ervaring was ook niet goed. We hadden patat afgehaald en dit was helaas niet lekker. De patat was hard en aangebakken. Geen aanrader om patat/friet te bestellen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid