Recensies, contactgegevens voor GOUWE Ouwe Hits Entertainment

GOUWE Ouwe Hits Entertainment

Muziek draaien uit de jaren '60, '70, '80 tot en met de hits van nu. En eerst beginnen we met een spetterende meezing muziekquiz, op maat gemaakt!

"Gouwe Ouwe Hits Entertainment verzorgt een spetterende Meezing Muziekbingo of Meezing Muziekquiz speciaal voor ouderen/senioren op locatie. Maar...wat is oud? Als je maar van Gouwe ouwe muziek houdt dan speelt leeftijd geen rol. U beleeft weer Gouwe ouwe tijden, want wij presenteren, met filmbeelden, muziek en tekst onze Meezing programma’s op locatie. “It’s Now or never"..zo maken we er met elkaar een onvergetelijk feest van! Voor mensen met Alzheimer hebben we een bijzonder programma, toegespitst op de deelnemers. Voor wie? Voor Pauline die 70 werd, PCOB, KBO, dagbesteding, Stichting Zonnebloem, Vrouwen van Nu, Particulieren, Sport Verenigingen, Soroptomisten en ga zo maar door!"
Adres: Reeuwijk
Telefoonnummer: 0623478372
Stad: Reeuwijk

Op Koningsdag heeft Gouwe Ouden een fantastische ochtend verzorgd voor de bewoners van verpleeghuis Waerthove in Sliedrecht. Er werd meegezongen, geklapt en zelfs gedanst. Zowel personeelsleden als de bewoners hebben ontzettend genoten. Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens!
Superleuk, een aanrader voor bewoners! Winnie en Lynden houden ontzettend goed rekening met de doelgroep en brengen in ons geval de meezingbingo echt heel leuk. Voor ons volgens jaar weer in Woonzorgcentrum 't Huis a/d Vecht!
Vrijdag 11 maart tijdens NL Doet hebben de bewoners van De Cope in Kamerik een onvergetelijke middag gehad. In deze middag werden de senioren van de Cope kostelijk vermaakt door de Gouweouden. Zij wisten met de muzikale bingo veel jeugdsentimenten naar boven te halen. Muziek uit de oude doos die voor de senioren klonk als muziek uit hun jeugd. Succes was te danken aan de Gouweouden die de middag voortreffelijk hebben verzorgt. Veel dank hiervoor.
Nu 2 keer een feest georganiseerd wat mede door de positieve inbreng en inzet van DJ “ Winni “ heeft geleid tot een groot succes. Zij heeft gevoel voor het publiek met de juiste soort muziek waardoor iedereen zich op z'n gemak voelt en het naar de zin heeft. Zonder dat er aansporing voor nodig is waren de gasten aan het feesten en dansen tot in de late uurtjes wat in een geval zover ging dat de gasten verzochten langer door te gaan, spontaan gesponsord door de gasten. De unieke combinatie van muziek met daaraan toegevoegd beelden van artiesten en/of bands geeft een goede en bijzondere sfeer. Improviseren is een ook kunst die DJ Winni beheerst waarbij aan vele verzoeknummers met uiteenlopende karakters een goed gevolg werd gegeven. In het geval daar idee- behoefte aan is kunnen er ook ook maat gemaakte spelletjes of quiz worden georganiseerd, kortom een absolute aanrader voor feesten en partijen. Als aanvullende informatie, de 1e keer was voor een groep zeilers van ongeveer 150 man en de 2e keer een verjaardags feest voor 260 gasten.
Een hele gezellige kerstmiddag gehad met Gouweouden. Wij organiseren uitjes en middagen voor de ouderen in ons dorp. Onze ervaring met gouweouden was ontzettend leuk en de ouderen waren na afloop heel enthousiast. Vooral het meezingen vonden ze geweldig. De muziekbingo die wij gedaan hebben is heel goed te doen voor deze doelgroep. Door alle leuke reacties hebben wij gelijk weer geboekt voor volgend jaar. Winni en Anja ontzettend bedankt.
Leuke artiest die alles mooi neer zet en ales naar boven brengt qua herinneringen
Zuiderhof Vinkeveen 50 jaar dat moet natuurlijk gevierd worden dus hebben wij de “gouweouden” benaderd voor de meezing bingo!!! Wat een gouden greep!!! Bewoners en personeel van Zuiderhof hebben genoten mede door de professionele en zeer gezellige aanpak door gastvrouw Winnie!! TOP gedaan!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Vv neerlandia uit Dorst viert hun 90 jarig bestaan.. dat betekent feest.. en als je dan een feestje mag organiseren voor de ouderen vraag je Gouweouden om er een feestje van te maken..en een feestje was het zeker. Mooie combinatie van bingo en liedjes uit de goede ouwe tijd. 136 mensen hebben mogen genieten van deze geweldige bingo. Alles was goed geregeld en voorbereid. Alleen maar lof..
Wat een gezellige middag, de bewoners uit De Esch hebben genoten. Weer eens wat anders dan de reguliere bingo met getallen. Lekker meezingen met hits die passen bij onze doelgroep. Dank.