facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe

Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe

Info

Rust en ruimte in de natuur, persoonlijke aandacht en uitstekende service!

Geschiedenis

Hampshire Hotel – Mooi Veluwe ligt tussen Putten en Garderen, omringd door het Speulder- en Sprielderbos, heidevelden en adembenemende natuurlijke schoonheid. Door de gunstige centrale ligging is het hotel makkelijk te bereiken met de auto en openbaar vervoer.

Het hotel beschikt over 86 hotelkamers, waaronder 13 superior kamers. Bijna alle kamers hebben een eigen terras midden in de natuur! Tevens heeft het hotel een restaurant, Grand Café en groot terras.

Op de begane grond hebben alle kamers een eigen terras, de kamers op de eerste etage hebben een Frans balkon, u kunt de schuifdeur heerlijk openzetten! Als u verblijft in één van onze superior kamers kunt u gratis gebruik maken van onze hotelsauna.

Het hotel biedt u een unieke locatie voor uw vergaderingen en trainingen in de natuur. De 11 multifunctionele en comfortabel ingerichte conferentieruimtes zijn allen voorzien van moderne audiovisuele apparatuur. Tevens is er wireless Internet in het gehele hotel.

Adres: Garderenseweg 154, 3881NC Putten (gemeente)
Telefoonnummer: 0577 462 588
ln.ewulevioomletohrehctelf@ofni
Stad: Putten
Route: Garderenseweg 154
Postcode: 3881NC

op zoek naar gerelateerd: hotel mooi veluwe te putten, fletcher hotel restaurant mooi veluwe 3881 nc putten, hampshire hotel mooi veluwe menukaart, fletcher hotel restaurant mooi veluwe restaurant de seizoenen, hampshire hotel mooi veluwe review, fletcher hotel putten, hampshire hotel mooi veluwe zoover, fletcher hotel-restaurant mooi veluwe putten
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe 26 meter Gemoedelijk hotel in een bos, met strakke kamers, een spa en een ontbijtbuffet.
Restaurant De Seizoenen Restaurant De Seizoenen 26 meter Helaas viel het hier erg tegen.nnHet personeel heeft geen interesse, niet klantvriend...
Aanschuiven & Mee-eten Aanschuiven & Mee-eten 757 meter Eerlijke heerlijke authentieke Italiaanse "boeren" maaltijden aan onze keukentafel ge...
Het Smulhuisje Het Smulhuisje 2 km Heerlijk eten opgehaald. Snel bereid en goed te doen.
New Life Putten New Life Putten 3 km Hier hebben ze appelgebak..... Ongelooflijk lekker! Appelgebak uit grootmoeders tijd:
Bed and Breakfast de Eijckenhoff Bed and Breakfast de Eijckenhoff 4 km Fijn overnachtingsadres direct aan het Marskramerpad. Vriendelijke ontvangst, verblij...
Theetuin 't veenhuusje Theetuin 't veenhuusje 4 km Uniek landelijk plekje om lekker thee of koffie te drinken met wat lekkers erbij. Ont...
De Huifkar Partycentrum De Huifkar Partycentrum 4 km Zeer leuke sfeer, de eten was heerlijk ik vond de vlees persoonlijk erg zacht, maar h...
De Volkslust De Volkslust 4 km In onze gasterijen “de Volkslust” staat het verse ter plaatse gebakken brood, met de ...
Chicky's Fresh Potatoes Chicky's Fresh Potatoes 4 km Echt een aanrader , wij maken hier speciaal tijd voor, ok het is niet luxe , maar het...
Parkhotel Putten Parkhotel Putten 4 km Kamer bovenste verdieping aan de kleine kant . Tv hangt heel ongelukkig ! Ontbijt zaa...
Restaurant Smakelijck Restaurant Smakelijck 4 km Gisteren gegeten een zalig diner van 7 gangen en een top fles rode wijn,die uitgekoze...
Lunchroom - Coffee Corner EMjoy Putten Lunchroom - Coffee Corner EMjoy Putten 4 km Uitstekend eten in een gezellige ambiance. Prettige, attente bediening. Mijn vrouw ee...
Hof van Putten Hof van Putten 4 km Prachtige omgeving, heerlijke kamers, vriendelijk team! Leuk om te verblijven.nnAllee...
Hof van Putten Hof van Putten 4 km De beneden kamers zijn nog iets ouderwets met oude badkamer. Echter alles werkt prima...
Lunchroom 'Ons Plekje' Lunchroom 'Ons Plekje' 4 km Even er tussenuit geweest met zijn 2en om te lunchen. Na wat zoeken uitgekomen bij &q...
Recensies
Het hotel heeft een mooie ligging en de bedden liggen prima! En het leuke aan de kamer was een eigen buiten terras. Dichtbij is beeldentuin en zand sculptuur garderen is een aanrader. We zaten in comfort kamer , we vonden de kamer erg klein en vloerbedekking rook erg muf en we waren er met heel mooi weer en dan is het een waardeloze kamer geen airco plat dak en geen raam wat open kan dus maar met terras deur open geslapen..... Ook een kleine badkamer maar verder wel functioneel. Maar we vonden het nu in de hoofdseizoen nu ons geld niet waard. Ontbijt was overigens prima! En mooie fietsomgeving. Hotel heeft wel een opknapbeurt nodig op foto.s lijken de kamers mooier dan ze zijn.
Mensen maken wel eens een foutje. Wij boekten een kamer inclusief diner en ontbijt voor één nacht zonder eerst de reviews door te nemen. Een enorme blunder daar het merendeel van de reviews aangeeft wat wij hebben ervaren. Hadden wij ons ingelezen dan hadden we nooit geboekt. Verblijf noch eten voldoen aan een normaal niveau. Laat ik beginnen met de kamer. Veel anderen wijzen daar al op, er hangt een vieze lucht in de kamer. De grootte is van een aanvaardbare afmeting hoewel behoorlijk "Spartaans". De badkamer is ver onder de maat. Een toilet en douche waartussen een wasbak is gepropt. Zelfs als men alleen in de badkamer is, is deze nog te klein. Het ontbreken van elementaire voorzieningen als een glas om te drinken of desnoods een kartonnen bekertje ontbrak. Dat men dan rept van een vier 4!!!!! sterren hotel is werkelijk onvoorstelbaar. Wij mochten de hele wereld rondreizen in de afgelopen 40 jaren en hebben daarbij honderden hotels bezocht, legio van die hotels hadden minder sterren maar leverden vele malen meer aan kwaliteit. Ook bezochten wij de afgelopen jaren Fletcher-hotels maar geen was zo onder de middelmaat als dit hotel. Het diner was ronduit slecht. De kok heeft slechts een laffe poging tot smaak gewaagd met uitsluitend zout. Vandaar dat zowel mijn partner als ik het grootste deel van het hoofdgerecht hebben gelaten voor was het was troep!!. Het ontbijt was overigens wel goed te noemen. Niet heel bijzonder maar voldoende om de dag op een fijne manier aan te kunnen vangen. Het zal duidelijk zijn dat wij hier niet terug zullen keren noch dat wij anderen aanraden hier heen te gaan.
Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen. We konden nog niet in de kamer dus hebben we 2 E-choppers gehuurd en zijn we de omgeving gaan verkennen. Om half 4 waren we terug in het hotel en kregen we de "sleutel". Bij het openen van onze kamerdeur kwam ons de indringende geur van natte hond tegemoet. Bleek dat honden in deze kamers welkom waren. In principe niets mis mee maar de lucht was minder prettig. De kamer was klein en voorzien van 2 1 persoons bedden. De badkamer was klein en gedateerd en de douche was net ruim genoeg om met 1 persoon in te staan. In de hele kamer waren vervolgens geen stopcontacten om onze telefoons op te laden. Was weer een minpuntje. Hebben we dus maar om beurten in de badkamer gedaan. Het gebouw is erg gehorig wat resulteerde in het wakker schrikken door de mensen die 's nachts pratend voorbij liepen. Ook het leidingwerk liet zich geregeld horen. Het ontbijt was uitgebreid en dus keuze zat. Al met al een leuke en gezellige ervaring die waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar is.
Hotel op zich ziet er oke uit, kamers zijn niet groot maar kan er mee door, hoewel ik me wel afvraag hoe een comfort kamer er uit ziet ten opzichte van de luxe kamers. Badkamer is niet echt heel schoon naar mijn mening, veel roest en de voegen zijn niet om aan te zien. Het eten, nou dat raadt ik iedereen af! Wachttijd per gang is gemiddeld 3 kwartier! En het eten zelf is echt een drama. Man had een saté, daar kun je op zich weinig aan verpesten maar deze was lauw, salade zonder dressing en patat had amper de frituur gezien. Zelf had ik een burger en deze was rauw dus teruggestuurd. Kwam na 20 minuten op hetzelfde bord met slappe patat en eveneens sla zonder dressing aan en reeds doorgesneden om te kijken of deze wel gaar was! Heb al een hoop meegemaakt maar deze kon ik nog niet! Klaag niet snel over eten ergens maar dit sloeg werkelijk alles. Mijn dochter zou het nog beter kunnen. Als je er iets van zegt dan 'word het doorgegeven' maar ben bang dat er vervolgens weinig mee gedaan wordt. Dessert liet ma dit fiasco ook weer 20 minuten op zich wachten... Nee, ben Fletcher fan maar deze doen we niet nog een keer over.
Wij hadden de comfort kamer geboekt omdat we een wat groter bed wilden. Het bed was prima maar dat was dan ook het enige comfort wat de kamer te bieden had. Er was geen waterkoker met thee, geen föhn en geen ventilatie systeem waardoor de kamer erg muf was. De badkamer was ontzettend klein en gedateerd en op het tapijt zaten vlekken. We besloten wat te gaan eten in het restaurant. Serveerster vroeg onder welke naam wij gereserveerd hadden maar dit hadden we niet, was een spontane actie. Hierop werd gereageerd met 'Sjongejongejongejongejonge.. dat hoort wel..!' We hadden 'geluk' dat het rustig was en mochten aanschuiven. Het eten zelf was ook niet om over naar huis te schrijven. We wilden graag nog wat te drinken bij het eten maar kregen geen contact met de bediening. Op de kamer wilden we tv kijken maar de tv zenders hielden er ineens mee op. Ook viel meerdere keren voor een paar seconden de stroom uit die avond. 's Nachts heb ik een tijd wakker gelegen van een afzuigsysteem in de badkamer wat klonk alsof er motor stond de draaien voor het raam. Dus al met al een slecht hotel/restaurant op een prachtige locatie. Zonde..
De locatie was erg mooi. Helaas was de service niet zo goed. Wij werden geholpen door een jonge dame waarbij wenste in te checken om 14.15 wat niet mocht we kregen de sleutel pas om 15.00 uur. Vervolgens kregen de volgende bezoekers bij een andere medewerker om 14.30 uur gewoon de sleutel mee. Ik vroeg vervolgens aan de zelfde medewerker of wij ook de sleutel konden krijgen wat geen probleem was. De kamer was redelijk schoongemaakt er hier en daar nog wat haren van de vorige of van de schoonmaken. Vervolgens was de kamer zeer gehorig. De badkamer zag er heel mooi uit. Maar was absoluut niet praktisch. Een douche die niet verstelbaar is en geen losse douchekop heeft. De douchewand liep niet tot aan de vloer waardoor de algehele badkamer nat werd. Vanuit het hotel een tafel gereserveerd in het restaurant. Waar wij na 65 minuten ons eerste eten kregen. Het eten was overigens wel lekker. Helaas is de wat slechtere ervaring bij Fletcher voor het eerst bij ons. Normaal zijn wij zeer te spreken en komen regelmatig bij deze keten.
Ik had dit hotel geboekt om een bruiloft bij te wonen. Die begon om 15:00 uur en ik kwam iets voor 14:00 uur aan. Check-in bleek pas om 15:00 uur te zijn, en het bleek totaal onmogelijk om zelfs maar een kwartiertje eerder de kamer in te kunnen zodat ik me nog kon omkleden de dame achter de balie zei letterlijk: "Dan had u maar early check-in moeten boeken. Als u wilt, kunt u omkleden in het toilet in de lobby.". Deze ongelofelijk slechte eerste ervaring werd tijdens het verdere verblijf niet goedgemaakt; integendeel, hij werd alleen nog maar verder versterkt door de enorm treurige, afbrokkelende negentiger-jaren look, de doorzakkende systeemplafonds met lekkagesporen, het ongelofelijk smerige tapijt in de gangen en de kamer, en het schoonmaakpersoneel dat de volgende ochtend al om kwart voor negen op de gang aan het schreeuwen was zoals je dat eigenlijk alleen van een ziekenhuis kent.
De toegewezen kamer was echt weerzinwekkend. Toen we toekwamen was deze ijskoud. Zelfde met de ronduit gedateerde badkamer. Weg sfeer. Het was pas toen we ‘s ochtends wakker werden in het daglicht dat we de ware staat van de kamer te zien kregen. De verwarming lekte en had een heuse schimmelplek verlengd met roest op het tapijt achtergelaten, ook de gordijnen zaten onder de schimmel. Het ‘terras’, waar je nota bene voor bijbetaalt, was een hoopje vuil met bladeren waar een regenwaterbuis van het dak op uitkomt. Wat een klucht. Als je hierover klaagt bij de receptie merk je dat ze heel goed op de hoogte zijn van het probleem maar er structureel niets aan gedaan wordt. Zogezegd is er geen management aanwezig. Nooit zet ik nog een voet ben in Fletcher.
Locatie prima, mooie omgeving, de kamer lag in een gebouw tegenover receptie 76prima in orde. Erg schoon en fris. En prachtig behang met eekhoorn..echt Veluwe Er was wat je nodig hebt, geen luxe badkamer, maar prima en erg schoon, goed heet water en dikke straal water uit de douche. Tv en zitje, nou meer heb je niet nodig voor `n nachtje toch! Ontbijtje viel tegen, te duur want dat eet je er niet aan af met 2 personen, weinig variatie en simpel. Een echtpaar liet het ontbijt op de kamer komen en bestelde de hele lijst, en alles werd ingepakt voor thuis, ze waren kleine eters.Toch gaan wij binnenkort nog eens terug want wij waren toch erg tevreden. Thuis wonen we ook niet op paleis Soestdijk. Personeel was zeer vriendelijk bij de receptie.
Verschrikkelijk! Kort: Geen service Te lang wachten op eten Koud eten Niet nakomen wat beloofd is Onattent en incompetent personeel We hadden via een wandelorganisatie een arrangement geboekt: overnachting - driegangenmenu - ontbijt - lunch. Toen we aankwamen werden we amper aangekeken noch begroet. Er moest eerst een e-mail worden afgewerkt. Daarna moesten we drie keer uitleggen wat voor arrangement hadden: een WANDELarrangement waarna ons gevraagd wordt naar ons kentekenbewijs. Hoezo kentekenbewijs? Daarna werd ons medegedeeld dat we konden dineren om half zes of om half acht. Andere optie was er niet. Maakte niks uit dat je een dinerreservering hebt. Tot slot werd gevraagd of we hadden betaald. Tja, je hebt niet betaald als je een arrangement hebt?? Bij het diner wist de bediening niet om te gaan met het arrangement dat we geboekt hadden, moesten we tot drie keer toe vragen waar het karafje bubbelwater bleef, moesten we een uur wachten voordat het eerste gerecht op tafel stond, bleek de hertenstoof koud en moesten we gaan vragen of dit opgewarmd kon worden. Zo moeilijk kan het opwarmen van een magnetron maaltijd toch niet zijn?! Tot slot bleek het lunchpakket incompleet.

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid