facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor El Chiringuito Geestmerambacht

El Chiringuito Geestmerambacht
Adres: Klaregroetweg 3, 1723 PW Noord-Scharwoude, Nederland
Staat: Noord-Holland
District: Langedijk
Stad: Noord-Scharwoude
Route: Klaregroetweg
Huisnummer: 3
Postcode: 1723 PW


Openingstijden

maandag: 10:00–17:00
dinsdag: 10:00–17:00
woensdag: 10:00–17:00
donderdag: 10:00–17:00
vrijdag: 10:00–17:00
zaterdag: 10:00–17:00
zondag: 10:00–17:00

Recensies
Schitterende plek in prachtige omgeving. Heerlijk om hier buiten of binnen als het weer minder mooi is te genieten van de uitzichten. De service is hier prima en het eten en drinken is erg lekker. Verder zeker ook een fijne sfeer hier. Voor de kinderen een speeltuin, een meertje met heuse kabelbaan en ruimte om te voetballen of gewoon lekker rond te rennen. Heerlijk wandelen en fietsen hier ook. Een aanrader om naar deze plek te komen en hier wat lekkers te nemen.
Relaxe sfeer en het personeel is cool & warm. Geweldig dit strandtent. Je voel je zen op het terras. Het Caribisch gevoel kwam bij mij op. Het Groen van de natuur, het Water alhoewel niet bounty en het zand lekker zacht. Het eten, de lekkere drankjes. Alles bij elkaar een aanrader.
We zijn er met de hele familie geweest. Met zand onder je voeten is het goed te vertoefen. Uitzicht is geweldig. De kinderen konden zich prima vermaken en de rest kon lekker achter over zitten. Er is keuze genoeg om te snacken. Daarna een bbq geheel naar eigen keus. Was het genoeg? Ja zeker. De salade was wel simpel erbij maat smaakte wel goed. Helaas ben ik vergeten foto's te maken van het eten.
Ondanks storm en regen een heel erg leuk feestje gehad. Fijn dat er zo werd meegedacht en werd voorgesteld de serre voor de kinderen te reserveren. Die hebben zich ook kostelijk vermaakt. Zodra het even droog was hing de hele bende op het klimrek. Wat was het fijn om het zo uit handen te geven; we voelden ons gezien en verwend. Hapjes waren lekker en het idee van shared lunchen is een goeie. Het houdt de boel lekker ontspannen. Bediening was top!nDankjulliewel!
7 September heb ik mijn 70e verjaardag op deze geweldig leuke locatie gevierd. Dit is zeker een aanrader !! Ondanks de drukte vanwege het mooie weer, bleef het personeel heel vriendelijk en hebben constant alle dorstige familie en vrienden voorzien van drinken. Ook de bbq was ontzettend goed. Heerlijk vlees en alles erop en eraan. Ruim voldoende voor allemaal. Wat heb ik genoten. Nogmaals compliment voor het personeel en Kevin .
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid