Recensies, contactgegevens voor DJ Peerke - Disco Fiesta

DJ Peerke, uw muzikaal, gevarieerde feest DJ!

"Complete Drive-in Show met licht en geluid en een ervaren en enthousiaste Deejay te boeken voor o.a.Super Kinderdisco : Feesten met dansjes, spelletjes, prijsjes, de vetste muziek en een knettergekke DeeJayCarnaval : Het gekste feest met een enthousiaste en leutige Deejay voor jong en oudBruiloft : De mooiste dag van uw leven verdiend een fantastisch en onvergetelijke feestavondThuisfeest : Een compacte kleine Set; uitermate geschikt voor een feest in uw huiskamer en/of tuinStraatfeest - Verjaardag - Personeelsfeest - Examen- en/of Eindfeest Groep 8 - Sinterklaasfeest en Halloween - Modeshow, Festival en Braderie - Of gewoon iets te vieren ??Laat uw feest onze muzikale zorg zijnDJ Peerke draait Overal!!!"
Adres:
Telefoonnummer: 0623979486
Stad: Deurne

Openingstijden

Maandag: 18:00 - 22:00
Dinsdag: 18:00 - 22:00
Woensdag: 18:00 - 22:00
Donderdag: 18:00 - 22:00
Vrijdag: 18:00 - 22:00
Zaterdag: 18:00 - 22:00
Zondag: 18:00 - 22:00

Dj Peerke's drive-in show is geweldig leuk voor kinderen! Wij hebben een verjaardagsfeest met hem gevierd en een afscheid van alle groep 8 kinderen. De kinderen krijgen een dikke party met leuke spelletjes en prijsjes die ze kunnen winnen. Zelfs de barman was onder de indruk van Peerke :
Dj Peerke inmiddels al 2x ingehuurd. 1x voor het gala van groep 8 en de kids vonden de entertainment die peerke verzorgde, zo leuk! Hij betrekt iedereen er altijd goed bij. Je kan altijd nummers doorgeven die je graag wil horen maar volgens mij heeft hij zowat alles wel in zijn assortiment staan. 1x voor mijn dochter ingehuurd voor haar verjaardag met een vriendin en dat was een zelfde succes als afgelopen week bij het gala. Peerke bedankt!
Deze top dj heeft alles in huis om het feestje compleet te maken. Hij weet de sfeer er in te houden bij de kinderen en speelt hier goed op in. Hij wisselt muziek af met leuke spelletjes waarbij ze actief blijven en houd zo de feest sfeer er goed in. Hij voelt goed aan wat de kinderen wel of niet leuk vinden en is duidelijk naar hun zodat ze weten wat ze aan hem hebben. Kort om het was een zeer geslaagd afscheidsfeestje van groep 8! Niet alleen de kinderen maar ook de ouders hebben genoten!