facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor De Beente

De Beente
Adres: Molensingel 19, 6229 PB Maastricht, Nederland
Telefoonnummer: 043 361 6359
Staat: Limburg
District: Maastricht
Stad: Maastricht
Route: Molensingel
Huisnummer: 19
Postcode: 6229 PB


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 08:00–17:00
woensdag: 08:00–17:00
donderdag: 08:00–17:00
vrijdag: 08:00–17:00
zaterdag: 09:00–16:00
zondag: Gesloten

Recensies
We hebben hier een e-bike gekocht en zijn tevreden. We zijn geholpen door Raoul: duidelijk advies, geen verkooppraatjes en nam de tijd voor ons. De fiets werd netjes afgesteld en rijdt prima.
We hebben onlangs onze Lovens bakfiets aangeschaft bij Fietsenwinkel De Beente en we zijn méér dan tevreden. Vanaf het eerste moment werden we geholpen door Raoel, een ontzettend fijne en oprechte man die duidelijk met passie en eerlijkheid werkt.nnHij nam uitgebreid de tijd om ons te adviseren, dacht met ons mee en voelde nooit opdringerig. Integendeel: zijn eerlijkheid en rustige manier van uitleggen gaven ons meteen vertrouwen. Dankzij hem wisten we zeker dat we de juiste keuze maakten.nnWe zijn écht super blij met onze aankoop én met de fantastische service die we hebben gekregen.nEcht een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare fietsenwinkel waar klantvriendelijkheid en eerlijk advies nog écht centraal staan.nnDankjewel Raoel en team, wij komen zeker terug!
Met veel plezier aangekomen en goed geholpen in de winkel vriendelijke medewerkers, helm besteld met vizier heeft me nog 20 euro korting gegeven vrijdag daar geweest zou dinsdag aankomen allemaal in orde, de week erna vrijdag gebeld omdat ik nog niks had gehoord. Werdt me verteld dat het nog 3 weken zou duren voordat de helm aankwam best onprofessioneel en ergens schandalig vrijdag 27 februari de helm besteld zou dinsdag 3 maart aan moeten komen voor ophaal in de zaak. Is ondertussen 24 maart zijn een dikke 3 weken verder en nog steeds onduidelijk wanneer mijn helm binnekomt. Vind het schandalig daarom 2 sterren toevoeging als je niet zeker weet dat die de dinsdag aankomt zeg dan ook niet dat die dinsdag aankomt als ik nu gewoon een maand moet wachten, gister inderdaad gebeld en wisten nog steeds niet wanner die binnen zou komen, is gewoon jammer maar ben wel zeer goed geholpen in de winkel
Wat een slechte zaak! Alles schuiven ze op de klanten. Heb mijn derde e-bike daar gekocht, alleen maar problemen. Elke keer hoge rekening die je niet kunt controleren. Ze doen maar wat!
Nieuwe e-bike aangeschaft en inmiddels opgehaald. Vanaf het begin, we hebben meerdere keren de fietszaak bezocht, zijn we netjes, correct en duidelijk geholpen. Proef rijden op meerdere fietsen was allemaal géén probleem. Uiteindelijk definitieve keuze gemaakt en e-bike aangekocht. Ook bij het afhalen wederom goede uitleg en aflevering. Wat ons betreft is De Beente een aanrader.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid