facebooktwitterpinterest

Comfort Parking

Info

Geschiedenis

"De directie van Comfort Parking BV 2011 zag een decennia geleden al dat de wereld steeds kleiner wordt en de mens steeds mobieler. Door de persoonlijk benadering, door afspraken na te komen en iedere euro weer terug te investeren beheert Comfort Parking BV nu drie eigen zichtlocaties binnen een actieradius van 10 minuten rijtijd van de terminal op Schiphol. Mainport Schiphol is goed gefaciliteerd, wij vullen echter de behoeften in om snel, vertrouwd, persoonlijk en relatief goedkoop parkeerdiensten te faciliteren om ontspannen het vliegtuig in te stappen. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een werkgever waar mensen graag werken en waar de reiziger graag terugkomt."
Adres: Beechavenue 54-80, Schiphol-Rijk Schiphol, Noord-Holland, Netherlands
Telefoonnummer: 020 369 7503
Stad: Schiphol
Route: Beechavenue 54-80
Postcode: Schiphol-Rijk

op zoek naar gerelateerd: comfort parking korting, quick parking, parkeren schiphol, karel parkeren schiphol, valet parking schiphol, veilig parkeren schiphol, vip parking, parkeren schiphol deal
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
ArmWings ArmWings 63 meter Ik reis veel zakelijk via Armwings. Als een vaste klant kan ik bevestigen dat de vluc...
Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport, Schiphol Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport, Schiph... 317 meter Goede locatie wanneer je een vroege vlucht moet nemen en naast je overnachting een sh...
Best Western Plus Amedia Amsterdam Airport Best Western Plus Amedia Amsterdam Airport 649 meter Als je echt heel dichtbij Schiphol wilt zitten is dit misschien net niet wat je zoekt...
Royal Parking Schiphol Royal Parking Schiphol 844 meter Heel slechte ervaring! Tijdens de krokusvakantie hadden wij onze auto toevertrouwd aa...
Bagpoint - Leave Your Luggage BV Bagpoint - Leave Your Luggage BV 2 km Vertaald door Google Als u voor een kort bezoek in Amsterdam bent of als uw vlucht la...
Freeholidays Freeholidays 2 km SUBSCRIBE TO DEBITCARD MATS YOUR VISA
Ean-Hotels Luxury Hotels WorldWide Ean-Hotels Luxury Hotels WorldWide 3 km Luxury Hotels Wordwide
Komfly Komfly 3 km Je belt voor informatie maar niemand neemt de telefoon op, Ik heb 2 dagen gebeld
Hilton Amsterdam Airport Schiphol Hilton Amsterdam Airport Schiphol 3 km Perfecte locatie om je vakantie te beginnen:auto in garage, lekker eten en slapen.......
Amsterdam Airport Taxi Services Amsterdam Airport Taxi Services 3 km Amsterdam airport taxi services is available for all your transportation requirements...
China Southern Airlines China Southern Airlines 3 km Annulering netjes terugbetaald
Garuda Indonesia Garuda Indonesia 3 km Super goed geholpen met de geannuleerde vluchten tijdens corona. Ook al duurde de ter...
Ethiopian Airlines Ethiopian Airlines 3 km Welkom bij Ethiopian Airlines Nederland. Graag houden wij jullie op de hoogte van all...
citizenM Schiphol Airport citizenM Schiphol Airport 4 km Goede en stille 2-persoons kamer /pod, de douche is heerlijk! 5 minuten lopen van te...
citizenM Schiphol citizenM Schiphol 4 km Hypermodern hotel voor hippe mensen. Inchecken gebeurt volautomatisch al is er ook st...
Gogido Gogido 4 km Dit is een zeer betrouwbaar platform om zo voordelig mogelijk van A naar B door bekwa...
Sheraton Amsterdam Airport Hotel & Conference Center Sheraton Amsterdam Airport Hotel & Conferenc... 4 km Op mijn verjaardag heb ik champagne en taart gegeten in het hotel. De service was fan...
Recensies
Gebruik gemaakt van de Valet Parking. Chauffeurs waren snel te bereiken via telefoon en alles ging redelijk vlot. Duidelijk en handige afspraak tussen terminal 2 en 3. Wij hebben er eigenlijk niks op aan te merken! :-
Super service en vriendelijk personeel met humor. We kwamen met vertraging midden in de nacht aan wat geen enkel probleem was. Ze stonden al klaar en binnen 7 min. waren we bij onze auto!
Van 4 tot 7 februari gebruik gemaakt van de diensten van comfort parking. In de ochtend werden wij zeer vriendelijk onthaald en snel met de shuttlebus naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst zodra wij het vliegtuig uitliepen gebeld, met 10-15 minuten zouden ze klaar staan. En jawel hoor ze stonden ook nu keurig klaar. We waren wel de laatsten die aankwamen. Dus het kan wel eens zijn dat je op andere tijdstippen iets langer moet wachten. Maar echt een super service van Comfort Parking. Heren bedankt en tot ziens! ;
Makkelijk parkeren op weg naar Schiphol. Busje brengt je in 10 minuten naar Schiphol
Ik heb gebruik gemaakt van de wasservice interieur, NIET DOEN! Van mijn 1 jaar oude auto was het interieur helemaal volgespoten met cockpitspray, het zag er niet uit en heb mijn auto meteen professioneel moeten laten reinigen. Na melding aan CP werd hier niets aan gedaan! Over de valet parking service ben ik wel heel tevreden. Vroeger namen we altijd de taxi maar dit is veel goedkoper en relaxer!
Als je auto je lief is laat je niet deze verstandelijke beperkte in je auto rijden. Je auto staat gewoon langs de kant van de straat. De remmen van je auto worden goed getest want hard rijden betekend hard remmen. Helaas kan ik geen filmpje uploaden hier maar zoek maar is op YouTube.
Super goede service en bij vragen over wijzigingen snel een oplossing voor je. Ik parkeer hier al vele jaren en altijd tevreden
Zeer tevreden! Bij ons vertrek hebben we nog geen 2 minuutjes moeten rondkijken om de chauffeur te vinden die onze wagen heeft aangenomen. Bij terugkomst hebben we een aantal mensen aangesproken om er achter te komen wie van Comfortparking was. Wanneer we de juiste persoon gevonden hadden werden we vriendelijk ontvangen en hadden we zeer snel onze wagen. Top service! Tip: indien de mensen van Comfortparking een shirt zouden dragen met vooraan en achteraan de naam van de parking zouden ze sneller kunnen gevonden worden.
Nu meerdere malen gebruik gemaakt van deze service op zowel Schiphol als Rotterdam Airport. Personeel is vriendelijke en ja ook ik heb wel eens lange wachttijd gehad met twee kleine kinderen in de vroege ochtend maar wat ik belangrijk vind is dat ze wel netjes met de auto omgaan. Gezien de wanpraktijken bij de concurrent is het goed om te realiseren dat als je eigenlijk wel valet parking overweegt maar slechte reputatie houdt je tegen ga dan voor Comfort Parking.
Voor de 2de keer achter elkaar heb ik zeer ontevreden over de diensten van comfort parking. Afgelopen 20 februari, na een lange vlucht hebben we 1/2 uur, zonder jas, zonder verbinding te kunnen maken met jullie 0900 nummer en steeds met kosten op mijn auto met juliie chauffeur moeten wachten. Erg vervelend. Desondanks heb ik comfort parking een tweede kans willen geven afgelopen weekend. Dat had ik niet moeten doen. Zowel op de heenweg 28 februari als op de terugweg 3 maart hebben mijn kinderen en ik ruim 25 minuten op jullie medewerker moeten wachten in de kou. Wat het nog vervelende maakte is dat de parkeerbeheer mij wegjoeg en dreigde een boete te geven omdat mijn auto daar niet een 1/2 uur stil mag staan. Zeer onprettig. Comfort Parking nam bovendien de telefoon niet op, maar de kosten daarvan kan ik dan weer wel betalen. Ik heb bij Comfort Parking een klacht ingediend. Heb nog steeds niets van ze gehoord.

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid