facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Carwash Maastricht BV

Carwash Maastricht BV
Adres: Slagmolen 6, 6229 PP Maastricht, Nederland
Telefoonnummer: 043 311 0120
Staat: Limburg
District: Maastricht
Stad: Maastricht
Route: Slagmolen
Huisnummer: 6
Postcode: 6229 PP


Openingstijden

maandag: 08:30–18:00
dinsdag: 08:30–18:00
woensdag: 08:30–18:00
donderdag: 08:30–18:00
vrijdag: 08:30–18:00
zaterdag: 08:30–18:00
zondag: 09:00–16:00

Recensies
Hoe kan het dat jullie een wasprogramma aanbieden waarbij niet de volledige auto wordt gewassen? Bij het goedkoopste programma wordt vooraf aangegeven dat de velgen niet gedaan worden, dit klopt inderdaad mijn velgen waren nog vies en dat na een wasprogramma van € 12. Bij de vorige eigenaar was het voordeligste programma perfect voldoende om met regelmaat mijn auto te laten wassen. Je zou kunnen zeggen: dit had ik kunnen weten, naar mijn idee bieden jullie een onvolledig product aan.
Velgen niet schoon. Laatste keer motorkap nog vol vogelpoep. Uiteindelijk met de hand maar goed schoongemaakt, maar daarvoor ga je niet naar een carwash. Spuiten met hogedruk vooraf gaat veel te rap moet grondiger. Na de overname helaas flink achteruit gegaan. Bezuinigen op verkeerde dingen en prijzen verhogen. Jammer!
Voor 17 euro de auto laten wassen. Hierin zit ook velgen reinigen. Het begint met het te vluchtig niet afdoende met hogedruk afspuiten van de buitenkant maar miste een aparte behandeling voor de velgen. Vroeger bij usa werden de velgen met bokkepoot en een bepaald spul voorbehandeld en waren perfect schoon na wassen, nu zijn ze niet schoon. Verder wordt er heel weinig champoo gebruikt zag nagenoeg alleen maar water op de auto gesproeid worden met wat zeepbelletjes champoo reservoir bijna leeg? Vroeger zat je hele auto onder de champoo.nWat er voor de rest bij de volgende sproeiers erop gespoten werdt is mij een raadsel. Bij het droog gedeelte had ik het gevoel of de auto er met sneltreinvaart doorheen werdt getrokken en ondanks dat er flink lucht werdt geblazen was de auto totaal niet droog, nog vol water druppels en sijpelde het overal tussenuit, dit was ook te zien in de volgende ruimte waar je kunt zuigen want je stond er gewoon in soms plassen water waar het water nog uit andere autos gesijpeld was.nAlgemene indruk: geen 17 euro waard maar eerder 10 of 12 euro.nDit was de eerste keer in de van de usa overgenomen wastraat waar ik altijd super tevreden was voor 12 euro met velgen auto superschoon niet bezuinigd op kwaliteits champoo en zelfs nog handmatig nagedroogd op het eind door 1 of 2 jongens. Nu ga ik de auto liever zelf wassen heb ik geen geld weg gegooid.
Wat een fijne ervaring! Mijn auto is perfect gewassen en ziet er weer stralend uit. Vanaf binnenkomst werd ik vriendelijk geholpen door de man op kantoor. Hij was beleefd, professioneel en echt klantgericht. Je merkt dat ze hier waarde hechten aan goede service. Ik ben een zeer tevreden klant!
Vandaag geweest. Helaas een stuk duurder geworden sinds Claro het over heeft genomen. Een borstel draaide niet eens. Daarnaast zijn de stofzuigerslangen vies waardoor je vieze kleren krijgt. Ook is de zuigkracht zo slecht dat kruimels niet eens opgezogen worden.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid