facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Blokker Groningen Dierenriemstraat

Blokker Groningen Dierenriemstraat
Adres: Dierenriemstraat 238, 9742 AN Groningen, Nederland
Telefoonnummer: 050 579 1393
Staat: Groningen
District: Groningen
Stad: Groningen
Route: Dierenriemstraat
Huisnummer: 238
Postcode: 9742 AN


Openingstijden

maandag: 12:00–17:30
dinsdag: 10:00–17:30
woensdag: 10:00–17:30
donderdag: 10:00–17:30
vrijdag: 10:00–17:30
zaterdag: 09:00–17:00
zondag: 12:00–17:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
HEMA Groningen-Paddepoel HEMA Groningen-Paddepoel 61 meter De bediening in het restaurantgedeelte is véel te sloom. Deze jongeman 30 mei 2026 ka...
Recensies
Vriendelijk personeel en producten van goede kwaliteit tegen goed georganiseerde prijzen. Goed gedaan Blokker!
Geen aardig personeel.nNiet behulpzaam .nGeen verstand van zaken .nGeen goed personeel op zaterdag .nWe zijn naar Roden gegaan en daar het koffie zet apparaat van Philps van over de 200 euro erg behulpzaam en keurig geholpen .nOp paddepoel net kinderen en Geen verstand van zaken Geen van drieën die initiatief neemt .Geen reclame als je iets vraagt of iets zoek
Vandaag een pakket van DHL in deze winkel opgehaald. Ik ben ronduit onbeschoft geholpen. Medewerker gaf duidelijk aan geen zin te hebben aan de pakketten van DHL. En gaf mij te kennen mijn pakketten gewoon thuis te laten bezorgen in het vervolg. Ik moest mij verontschuldigen door te zeggen dat ik overdag aan het werk ben. Daarop antwoordde hij: ja ik ben ook aan het werk. Blokker weet u wat voor personeel u in uw winkel heeft staan ?
Ik kwam 2 dagen geleden langs om mijn bestelling op te halen. Bleek dat hij nog niet was geleverd terwijl dat wel in mijn mail stond. Het duurde allemaal erg lang en ik werd niet vriendelijk geholpen. Toen ik vandaag weer langskwam omdat het pakket er nu wel zou zijn, werd ik geholpen door dezelfde mevrouw. Het ging allemaal erg traag en het lijkt alsof deze mevrouw geen kennis heeft van de processen en het systeem. Het is uiteindelijk gelukt maar ik vond het een vrij vervelende winkelervaring. Hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen en wordt het personeel beter opgeleid.
Vandaag was de derde en laatste keer dat ik een DHL pakket laat bezorgen hier. 2 keer erg lang moeten wachten en opnieuw moeten aangeven dat ik sta te wachten op mijn pakket, en nu mist mijn pakket ook nog.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid