Recensies, contactgegevens voor Bioscoop Cine Twins Malden

"Gasten van Cine Twins kunnen rekenen op persoonlijke aandacht. In de sfeervol ingerichte zaal wordt men persoonlijk verwelkomd. Er is uitgebreide menukaart en er kan met een druk op de serviceknop of online een hapje en een drankje besteld worden. De bestelling wordt vervolgens op de plaats geserveerd. Hierdoor zijn de pauzes tijdens de voorstellingen overbodig."
Adres: Kerkplein 2d, 6581 ac Malden, Gelderland, Netherlands
Telefoonnummer: +31246221346
Stad: Malden
Route: Kerkplein 2d
Postcode: 6581 ac

op zoek naar gerelateerd: Biosagenda Malden, Cinetwins Wijchen, Filmladder Malden, Cinetwins Wijchen programma, Bioscoop Nijmegen, Cine Twins menukaart, Cinema Roma Wijchen, Bioscoop Cinema
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Cine Twins Cine Twins 27 meter Weer een keer hier heen geweest. De service en stoelen niks op aan te merken. Maar je...
Weer een keer hier heen geweest. De service en stoelen niks op aan te merken. Maar je merkt dat het geluidssysteem echte hopeloos verouderd is. De nieuwe technieken worden er niet toegepast en daar door mis je echt een stuk beleving tijdens de film mijn ervaring als de bios net als Pathé en vue cinema geluid of atmos zou aanbieden dan kom ik weer terug. Vandaar mijn 2*
Geluid kwaliteit lijkt ondermaats. Geen idee welk merk speakers maar zeker geen Bose. Diepe en lage tonen ontbraken heel erg. Had brood besteld en kreeg 2 x grote baguette. Was hard en niet voorgesneden dus zaten met 2 harde vrij grote broodjes die we maar uit elkaar moesten trekken. Ook cocktail gedronken de tequila sunrise. Deze was echt niet lekker prijs was wel oke. Wel mooie sfeervolle zalen met fijn bedienings systeem. Vergelijkbaar met Luxor Reuver alhoewel is Luxor Reuver stukken hogere kwaliteit
Heerlijk relaxte service bioscoop. Vriendelijk personeel, goed geluid en niet al te grote zalen. Met een druk op de knop ook vlotte service aan je stoel. Ideaal om van een goede film te genieten!
Wat de communicatie betreft. Ik werd vriendelijk ter woord gestaan. Er was een goed luisterend oor. En ik kreeg een goed advies. En ik verheug mij erop om deze knusse bioscoop te bezoeken.
Heb toch kunnen genieten van de film avatar in de rolstoel netjes geregeld door het personeel ze konden er amper door door mijn rolstoel bedankt allemaal
Jongelui vanuit NH naar Rammstein gebracht en zelf in de omgeving gezocht naar leuke bioscoop/film met de juiste begin- en eindtijd. Goede bewegwijzering. Verrassend mooie bioscoop met keurig toilet en zeer vriendelijke service. Heerlijk groot glas gekoelde frisdrank -welke ik een dag daarvoor besteld had, maar nog niet betaald- werd bij het begin van de film gebracht. Betaling achteraf was geen probleem. Ik vond de stoel iets minder comfortabel te ver naar achter leunend, maar dat is persoonlijke smaak. Publiek reageerde ook leuk op de film. Nog nooit eerder zo'n bioscoop meegemaakt zal echt niet kunnen in de randstad. Al met al een zeer positieve ervaring.
Fijne bioscoop met vriendelijk personeel. Ga hier altijd graag naartoe voor een goede film.
Normaal gesproken een leuke ervaring om tijdens de film iets te bestellen. Maar deze keer duurde het lang. Kregen de mensen voor ons, die veel later op de knop drukten, eerder hun bestelling. En het geluid stond zo hard dat het eerste gedeelte van de film niet prettig was om te volgen. Ook de temperatuur binnen was zeer koel, tegen koud aan. Dan zit je uiteindelijk een film niet prettig te kijken met al die belevingen. Update: 29-06-2022 Excuses ontvangen van Cinetwins en in mijn gelijk gesteld, verder is het netjes opgelost waarvoor mijn dank. Dus 2 sterren erbij voor een dikke ⁴****
Deze bioscoop in het centrum van Malden is een absolute aanrader om hier heen te gaan. Lekker kleine zalen met stoelen die ruim en heerlijk zitten. Je kunt hier drankjes en andere zoetwaren bestellen en wordt bezorgd op je plaats. Het geluid in de zaal is goed. Het is er goed bijgehouden. De WC zijn nettjes en schoon. Gratis parkeren voor de bioscoop.
Mooie bioscoop. Je kunt bestellen terwijl je zit en dan komen het brengen